Filters

7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wonend in Barendrecht (Z-H) en staand op een recreatiepark in Hoenderloo heeft ons eind 2012 naar Eickhof gebracht en daar onze nieuwe Mazda besteld.\r\nWe voelden ons tijdens het eerste oriënterend gesprek gelijk thuis en we kopen onze auto voortaan bij Eickhof. Wat een verschil met dealers in Zuid-Holland!\r\nService is uitstekend en bij Eickhof maken ze echt het verschil voor de klant.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is mijn eerste aanschaf bij Autohuis Eickhof. Vanaf eerste bezoek tot en met aflevering nieuwe auto oog voor de klant. Is dus nog afwachten wat de toekomst gaat brengen, maar de eerste ervaring is (zeer) positief.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima professioneel, doch tegelijkertijd persoonlijk, bedrijf. Zeer enthousiaste, deskundige en open eigenaar.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig en goed bedrijf
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bezoek: bandenwissel (winter/zomer).\r\nPrima.
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf correct en vriendelijk bedrijf
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb nu de weer een auto gekocht bij u tot volle tevredenheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens ons oriënterende gesprek werden we ontvangen door Laurens. Hij maakte op ons een prettige, vriendelijke en open indruk. Wat we vooral heel prettig hebben ervaren is zijn niet opdringende manier van verkopen. Hij begreep heel goed wat onze wensen waren en van daaruit kregen we adviezen. Echt top!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam voor reparatie en zag bij toeval dat koplamp defect was.\r\nOp mijn verzoek is er een nieuwe ingezet.\r\nThuis keek ik de rekening na en wat schetst mijn verbazing? Er werd voor het verwisselen van de koplamp uurloon gerekend.\r\nTerwijl ik bij ons in het dorp een lamp koop en ter plekke in laat zetten waarvoor ik geen uurloon betaal. Ik ben er niet eens klant.\r\nIk vind het niet van klantvriendelijkheid getuigen dat ik bij jullie daarvoor wel uurloon betaal. Het gaat niet om een groot bedrag het gaat om de klantbinding. Het valt me heel erg tegen!!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds de eerste kennismaking met het bedrijf in 2005 ben ik niet meer bij een ander bedrijf geweest
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dinsdag 22 maart j.l. hebben wij onze nieuwe Mazda mx5 opgehaald. De service van de medewerkers van Autohuis Eickhof hebben wij als prettig ervaren. \r\nDe uitleg bij de aflevering was duidelijk en correct. Er was wat onduidelijkheid over de werking van een onderdeel en de medewerker haalde hulp van een collega. Prettig.\r\nWij zijn heel tevreden over Autohuis Eickhof!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en vriendelijke medewerkers. Goede sfeer, meedenkend en vlotte service
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Rijnstraat 62

7332AX Apeldoorn

653255240

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.