Filters

9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf gelukkig niet te groot.\r\nNemen de tijd voor de klant.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al klant vanaf de oprichting van Autohuis Eickhoff. Dat zegt genoeg.\r\nNu twee koplampen laten vervangen. Op aanraden van Marcel laat ik dat jullie altijd doen. Was daarom altijd service. Nu,voor het eerst,ook arbeidskosten op de rekening. Valt een beetje tegen. Service wordt minder.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het voelt altijd als thuis komen. Goede service en informatie. Vakkundig en vriendelijk personeel.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf de eerste stap in de showroom zeer goede indruk. Goede indruk van de showroom. We werden gelijk geholpen zonder opdringerig te zijn. En dat is al de drie keren, dat we geweest zijn, zo geweest. Familiaire sfeer. Lekkere cappuchino. We kwamen voor info over private lease Mazda CX3. Proefrit gemaakt. Terug was het erg druk in de showroom. Marcel Eickhof wilde het niet snel afraffelen, maar zou een offerte maken en nodigde ons de week erna uit; goede beslissing. Wij wilden toch niet lease, maar voelden meer voor aankoop. Marcel had zelf ook ingeschat, dat dit meer geschikt zou zijn voor ons. Financiële kant doorgepraat. Marcel adviseerde goed, zonder iets aan te willen praten. Nam alle tijd voor ons, ondanks drukte in showroom. Goede inruilprijs. CX3 uit voorraad. Aflevering ook keurig. Ook weer alle tijd voor uitleg. Zonder overdrijven zeer goede indruk. Ook andere verkopers kwamen goed en behulpzaam over. En, nogmaals, de familiaire indruk is ook zeer prettig. Geen \" wandelende pakken\", die snel iets willen verkopen. Toch ook knap, dat er uiteindelijk een auto wordt verkocht. We gingen er heen voor info over private lease en de CX3 wordt ons verkocht. En dat naar ieders zin. We zijn er bijzonder tevreden mee. We zullen het autobedrijf ten zeerste aanbevelen. Ook het taartje bij aflevering was origineel met de foto van onze auto (en ook lekker).
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaringen zijn uitstekend
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn bedrijf. Zeer aanbevelingswaardig.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

Rijnstraat 62

7332AX Apeldoorn

653255240

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.