Vriendelijk en professioneel

Keurig en snel uitgevoerd onderhoud. Een fijne en vriendelijke klantervaring.

Zoals verwacht! Prima.

vriendelijke ontvangst, rustige plek om te werken of lezen en een duidelijke toelichting op de werkzaamheden en rekening.

Goede service zoals altijd

Klant sinds 2009 en nog altijd een tevreden klant.

Goede service, vriendelijk personeel

Klant is hier nog koning

Fijn personeel-prima service.

Top, zoals altijd.

Kundig, snel, vriendelijk.

Gewoon over alles tevreden

Klant is koning

Goede voorlichting en service.

geweldig .

de aankoop van de mazda ,verlipe prima ,heel goed geholpen.

Tot dusver geen klachten.

Vriendelihk

Orettige staf die meedenkt.

Zoals geschreven!

Snelle service

Goed bedrijf wat staat voor kwaliteit en vakmanschap.

Na bijna 14 jaar in volle tevredenheid in onze Mazda 2 te hebben gereden, werd het toch tijd voor een nieuwe. We zijn heel plezierig geholpen door Marc die ons 2 voorstellen deed waarbij we gekozen hebben voor een mooi (voorraad) aanbod en kregen daarbij een goede prijs voor onze oude Mazda 2, zodat we nu rijden in onze nieuwe Mazda 2 Exclusive-Line. We hebben goede ervaringen met garage Eickhof, prima service en iedereen denkt mee in oplossingen, zeer klantvriendelijk en vertrouwd. Dit alles heeft ons ook niet doen twijfelen om wederom onze nieuwe Mazda hier te kopen.

Zeer efficiënt, deskundig en zeer klant gericht!

Vanaf de eerste kennismaking een prettig en vriendelijk contact gehad. Ben door de jaren heen met heel veel garages van verschillende merken in contact geweest maar voel me bij Autohuis Eickhof gehoord, gezien en thuis.

Prima service . Zeer vriendelijk personeel.

Top gedaan.

Heel goed en prettige garage.

Wanneer er extra onderhoud nodig is, wordt er altijd eerst met de klant overlegd.

Prima medewerkers bij Autohuis Eickhof, duidelijke afspraken en komen na wat ze zeggen.

Ben sinds oktober/november 2023 klant bij Eickhof in Apeldoorn, tot op vandaag voelt het als zeer prettig, altijd tijd voor een praatje en duidelijke uitleg m.b.t. het onderhoud van de auto, en achteraf geen verrassingen. Er de koffie staat altijd klaar.

Mooie zaak en met vriendelijke verkopers

Zeer vriendelijke verkopers die echt de tijd voor je nemen. Auto is netjes afgeleverd met nog een lekker taartje om de aankoop te vieren. Zou er zeker weer een auto ( bus in mijn geval) kopen mocht het zo uitkomen.

De band weer goed aangehaald.

APK, twee stabilisatorstangen vervangen en twee nieuwe banden laten monteren. Zoals altijd prima afgewerkt. Goede service en lekkere koffie.

Allemaal keurig geregeld

Wij kochten een gebruikte Subaru Outback. Mooie auto, netjes volgens afspraak afgeleverd met goede uitleg.

Prima en accurate administratie

Snelle administratieve afhandeling

Gewoon top!

Gewoon zoals het moet zijn.

Wat kan ik vertellen? Sleutel afgegeven, koffie gaan drinken en na drie kwartier auto weer teruggekregen met melding dat ik winterbanden nodig heb omdat de oude banden 3,75 mm profiel hebben. Zal over nadenken of ik niet nog een seizoen mee kan doen.

Rijnstraat 62

7332AX Apeldoorn