Service is geweldig

Zelfs 4 nieuwe banden omdat we anders over een jaar aan de beurt zouden zijn Wel jammer dat mijn man als enige in de mail door jullie wordt genoemd, wij hebben de auto SAMEN gekocht. Is een verbeterpunt denk ik.

Fijne mensen die weten waar ze het over hebben.

fijn geholpen en auto zijn eerste beurt gehad.

Fijne ervaring

Fijne mensen , nemen de tijd voor je. Helpen je als er iets is , heel gemoedelijk en een fijne afhandeling met de nieuwe auto ophalen. Alles was goed geregeld.

prima, zeer service gericht

prima zeer service gericht, goed meedenken

Goede service en professionele medewerkers

Fantastisch bedrijf

Auto huis Eickhof weer een fantastische service gehad vandaag. Wat een geweldig bedrijf zijn jullie. Super bedankt voor de goede service.

Zoals altijd top geholpen

Ik word bij Eickhof altijd goed geholpen nooit problemen top service

Attent en accuraat in het opstarten kilometerbeurt

Positief en naar tevredenheid uitgevoerd

altijd een goede oplossing te vinden

Jaren al een Mazda rijder. Pech ervaren met een jonge CX 30 occasion. Helaas de software problemen niet adequaat op kunnen lossen. Hierdoor het vertrouwen in de auto verloren. Na een goed gesprek en coulance weer een nieuwe CX 30 gekocht. Garage Eickhof is een vertrouwd adres. De eerste Km met plezier ervaren

Wederom een prima ervaring

Alles volgens afspraak,fyn bedryf

Autohuis Eickhof doen wat ze zeggen

Prima geholpen met de beurt voor de Mazda

Goed, leuke verkoper, Mark

Fijn geholpen. goede koffie.

Snel en kundige reparatie

Snel en kundige reparatie

Zeer klantgericht en prima service

Auto gebracht voor groot onderhoud, APK en bandenwissel. Afspraak prima nagekomen en tot volle tevredenheid uitgevoerd

Uitstekende ervaring

Ik ben op een uitstekende manier geholpen zoals trouwens altijd. Toen ik onverwacht behoefte had aan vervangend vervoer werd dat vlot en prettig verzorgd.

Prima ervaring en snelle service

Onderhoudsafspraak was snel gepland en er werd meegedacht over de werkzaamheden.

Meer dan tevreden.

Bij het maken van de afspraak, deskundig geholpen en de mogelijkheden besproken. Samen tot een juiste oplossing gekomen. Na de reparatie was ik zeer tevreden.

Eickhof daar blijf je bij terugkomen.

Prima garage, kom er graag nog nooit probleem een ervaren. Vriendelijke mensen.

prima service

prettige en contacten en afhandelen van keuring en onderhoudsbeurten

Prima en betrouwbare zaak

Nette en klantvriendelijke ontvangst. Nu mijn 2e CX 5 daar gekocht. Netjes en volgens afspraak afgeleverd. Eventuele zaken die zich achteraf voordoen (in de garantieperiode) worden in alle redelijkheid en naar tevredenheid opgelost.

Defecten worden goed en correct uitgevoerd.

Tevreden met her uitvoeren van onderhoudsbeurten.

Probleemloze beurt voor mijn auto

Geen gezeur, geen verrassingen, Auto is prima afgesteld en rijdt als een zonnetje.

Ontzettend fijne ervaring!

Op en top klantgericht! Van het wachten in de showroom, het kiezen van de auto en de aflevering was een enorm fijne ervaring.

Goed maar er is meer ruimte voor combinatie van werkzaamheden

De servicebeurt an sich is goed; vriendelijk en netjes Aan het eind van de servicebeurt kreeg ik echter te horen dat er een terugroepactie vanuit Mazda is voor een bepaald onderdeel en dat ik nog een keer een afspraak moet maken om dit te verwisselen en dat ik dan de auto de hele dag kwijt ben. Mij inziens had dit prima gecombineerd kunnen worden met deze servicebeurt (of andersom). Nu moet ik 1 x 2uur wachten en 1x de hele dag geen auto