Vriendelijk en vakkundig geholpen.

De passagierstoel stond te laag voor mijn echtgenote. De stoel is verhoogd en dat is perfect volgens de afgesproken prijs uitgevoerd. We konden erop wachten onder het genot van een lekker kopje koffie.

Eind factuur te duur

4 nieuwe bougies laten vervangen voor € 200 plus. Nieuwprijs € 15,00 p/st voor een particulier. Ik schat nog geen € 10,00 als inkoopprijs voor de dealer. Ik voel me dus behoorlijk opgelicht. Dit was mijn laatste bezoek aan deze garage.

Dank u wel voor uw review, het spijt ons dat u zicht opgelicht voelt. Dit is zeker niet onze bedoelig. Aanvullend op ons contact willen wij onze verbazing uitspreken over uw beoordeling. U geeft toestemming voor het vervangen van de bougies. Deze zijn niet goedkoop, vandaar dat wij altijd om toestemming vragen. Wij monteren uitsluitend originele bougies in de CX-5 omdat deze uitgerust is met de speciale Sky-activ techniek, deze bougieprijzen zijn niet vergelijkbaar met die van een universele bougie.

Fijn geholpen

Fijn geholpen met goed advies

Altijd uitstekend

Altijd uitstekend en plezierig

Prima.

Goed geholpen, er werd alle tijd voor genomen om ons te informeren over de auto die we hebben gekocht!! Als verrassing een heerlijke taart, heel attent.

Correct geholpen van begin tot eind!

Prettige ontvangst en overleg, en nog koffie ook!

goede service

IK word snel geholpen. Zij geven goed advies

Wat een uitstekende service zeg!!!

Ik ben zo blij met mijn nieuwe auto! De auto wordt uitgebreid uitgelegd, de Mazda garantie is echt top en alles eromheen wordt snel en adequaat in gang gezet.

Net als altijd een fijn contact

Naast kleine beurt en APK van de auto, is er ook een afneembare trekhaak geplaatst voor een fietsendrager. Hierbij hebben we voor de tijd een goed advies gekregen en ook na het plaatsen is er alle tijd genomen om uitleg te geven over de trekhaak en advies over de diverse fietsendragers. We zijn nu al 20 jaar klant en dat bevalt ons nog steeds heel goed. Op naar de volgende 20 jaar.

Erg tevreden met de geleverde auto en tot op heden geen zaken ontdekt aan de auto

Al meerdere auto's gekocht bij Eickhof en al jaren klant. Ben een zeer tevreden Subaru rijder.

Vriendelijke, eerlijke mensen.

de uitleg van de auto was goed

het na leveren van onderdelen liet te wensen zou terug gebeld worden dit is niet gebeurd prijzen van de onderdelen zonder de btw en ik zou terug gebeld zijn dit is beslist niet gebeurt. Tevens staat erop de site auto's worden afgeleverd met een volle tank nu blijkt dat het alleen voor de nieuwe auto's is.

Beste, Bedankt voor uw mooie cijfer. Fijn dat u na onze telefonische toelichting helemaal tevreden bent.

Snelle sevice en medewerkers die weten waar ze over praten. TOP bedrijf.

Attent, vriendelijk, goede communicatie

Tijdens ons bezoek een proefrit gemaakt en werd door Jorick alles goed uitgelegd. Onder het genot van een kopje koffie zijn wij tot de aankoop gekomen op een zeer prettige manier, totaal geen pressie. De aflevering verliep ook heel goed. Over de auto een en al lof een heerlijke auto om mee te rijden en het trekken van caravan “probleemloos”

Vriendelijk en Snel geholpen.

Prima service.

Op maandag 3 juni 2024 bezochten wij de showroom van Autohuis Eickhof in Apeldoorn om een tweedehands Mazda 2 Skyactiv-G te bekijken en een proefrit te maken. Twee vriendelijke en gastvrije verkopers verwelkomden ons hartelijk. We kregen gedetailleerde informatie en een redelijke inruilprijs voor onze oude Peugeot, inclusief zomer- en winterbanden. Op 19 juni 2024 haalden we onze nieuwe auto op. Na een uitgebreide uitleg over de werking en bediening van de Mazda, reden we tevreden naar huis met onze nieuwe aanwinst. Inmiddels hebben we al flink wat kilometers gereden en bevalt de auto uitstekend! Chapeau!

helemaal top wat een fijn bedrijf

gastvrij kom er graag al is het maar voor een koopje koffie

zoals altijd vriendelijk en zorgvuldig.

De mensen zetten altijd net dat stapje extra. Meer dan ik verwacht, en dat is fijn.

Zeer goede service

Erg goed en vriendelijk geholpen

De aankoop van de Mazda verliep prima, heel goed geholpen.

Zeer vriendelijke verkopers die echt de tijd voor je nemen. Auto is netjes afgeleverd met nog een lekker taartje om de aankoop te vieren. Zou er zeker weer een auto kopen mocht het zo uitkomen.

Weer snel en goed geholpen

De auto volgens afspraak voor een onderhoudsbeurt gebracht. Door de wat grote afstand tussen onze woonplaats en de dealer hebben we gevraagd of we konden wachten op de (kleine) onderhoudsbeurt. Ze zijn direct begonnen met de werkzaamheden en daardoor hoefden we niet lang te wachten in de overigens prettige wachtruimten met koffieautomaat. Alles bij elkaar weer een prima ervaring met Eickhof.

prima service's

dik tevreden

Goed service top bedrijf

Goede service top bedrijf

Zeer klantvriendelijk en er werd serieus na gedacht over een oplossing op een rustige fijne manier Ben erg tevreden

Uitstekend.

Gewoon goede service! Helemaal naar wens!

Rijnstraat 62

7332AX Apeldoorn