Fijne ontvangst en prima informatie over de auto

Een bezichtiging van een auto en daarbij alle gewenste informatie gekregen. Tevens ook korte uitleg over enkele technische aspecten. Bij aflevering de auto helemaal van binnen en buiten gepoetst. Dat ziet er pikobello uit. In één woord MOOI

Zeer tevreden.

Vriendelijk, attent maar nooit dwingend. Perfecte aflevering.

Prima service !!

Prima service en personeel erg aardig en behulpzaam

Goede service een keurig geholpen

Aandacht en tijd

Er is ruim de tijd genomen voor de aflevering van mijn auto. Dat was voor mij erg belangrijk gezien het aantal functies die de auto heeft.

Klantvriendelijk personeel. Goede service

Prettige omgang, snelle hulp, denken mee.

Al jaren een fijne garage, waar ik inmiddels beide auto’s in onderhoud heb gedaan. Degelijke garage waar de medewerkers met beide benen op de grond staan en waar de klant zeker, koning is.

Fijn geholpen door proactieve receptiemedewerkers

Echt het familiebedrijf gevoel krijg ik bij Eickhof. Ze doen alles voor een tevreden klant. Complimenten!

Prettig bezoek, fijn personeel

Auto onderhoud kost geld, dat is niet anders. Dan is het fijn dat de mensen achter de receptie even de tijd voor je nemen. Altijd vriendelijk, altijd duidelijke uitleg.

Plezierig, en geeft vertrouwen

Ontvangst zeer plezierig, informatie/ verkoop gesprek aangenaam. Aflevering auto met aandacht voor de juiste accenten

Prima geholpen

Goed geinformeerd, prettig contact

Beslist gunstig!

Dit is onze 10e Subaru in opeenvolging en onze 6e bij autohuis Eickhof Apeldoorn! Direct na thuiskomst ontdekte ik helaas een losrakende sierlijst en gerepareerde schaarde (putje) aan de voorruit. Vertrouw erop, dat e.e.a., de goede service van autohuis Eickhof kennende, goed zal worden afgehandeld. Blijf onveranderd alsnog een tevreden Subaru rijder.

Zeer betrouwbare en professionele dienstverlener

Zeer tevreden!

Niet speciaal op zoek naar een geschikte vervanger voor onze 2 jaar jonge CX-30, kwamen we bij Eickhof spontaan langs op een zaterdagmiddag. Die ochtend was er net een CX-5 uit 2016 ingeruild, na onze wensen voorgelegd te hebben aan verkoper Mark gingen we huiswaarts met een interessant inruilvoorstel. De maandag erop een proefrit gemaakt, en 2 weken later de auto daadwerkelijk opgehaald. Aflevering naar volle tevredenheid! Geen moment spijt van deze deal.

Prima!

Vervanging spiegel onder garantie netjes geregeld!

Zeer tevreden al jaren

Goede ervaring

Altijd goed!!!!

Wij zijn altijd tevreden!!!!

Snel en accuraat

Snelle Bandenwissel, lekkere koffie met paaseitje

polite efficent and nice bike while waiting

Do the maps automatically update via Starl8nk because tjey are not up to date

Fantastische Service!

Ik kom al 25 jaar bij Autohuis Eickhof in Apeldoorn, eigenlijk al zo'n beetje vanaf mijn eerste auto. De service, klantvriendelijkheid en aandacht voor de klanten ben ik nog nergens anders tegengekomen, hier ben je geen nummer, maar hier zijn ze er echt voor je. Marcel heeft mij al op zóveel momenten echt uit de brand geholpen...maar de anderen zijn net zo gastvrij en behulpzaam. Met bepaalde problemen loop je gewoon binnen en helpen ze je terwijl je wacht, soms bij het nakijken van dingen brengen ze geen kosten in rekening, als er wel wat écht moet gebeuren, of iets heeft minder haast, dan is men daar eerlijk over, ze proberen je niet onnodig op kosten te jagen, en je staat nooit voor verrassingen, je betaald wat is afgesproken na overleg, komen er onverwachte dingen, dan wordt je altijd gebeld vóórdat ze iets doen. Ik voel me hier thuis, nog een echt familiebedrijf waar ze blij en trots zijn met hun klanten, waar ze niet naast de schoenen lopen. Helemaal top! Een echte aanrader. Bedankt!

Goed geholpen en alles volgens afspraak en tijd.

Zie boven.

Klantvriendelijk!

Goede advisering en begeleiding, duidelijke uitleg.

Snel, vriendelijk en meedenkend

Zeer fijne en professionele dealer

Een maand geleden onze auto daar gekocht. Allemaal zeer vriendelijk personeel. Mooie zaak. Wij zijn door Marcel geholpen. Niets opdringerig. Bij ophalen auto werd er alle tijd genomen om alles van de auto uit te leggen. Klasse! Bij thuiskomst zagen wij wat aan de auto wat in het licht niet zichtbaar was. Ook de garage heeft het niet gezien. Konden meteen volgende werk dag auto brengen. Werd naar tevredenheid opgelost. Gisteren nog terug geweest omdat er een melding was. Werd meteen naar gekeken in de werkplaats. Gelukkig niets bijzonders maar de service vinden wij echt top. Word met je mee gedacht. Gelukkig zit de garage heel dichtbij. Ga zo door op deze manier.!