Zeer betrouwbare en professionele dienstverlener

Zeer tevreden!

Niet speciaal op zoek naar een geschikte vervanger voor onze 2 jaar jonge CX-30, kwamen we bij Eickhof spontaan langs op een zaterdagmiddag. Die ochtend was er net een CX-5 uit 2016 ingeruild, na onze wensen voorgelegd te hebben aan verkoper Mark gingen we huiswaarts met een interessant inruilvoorstel. De maandag erop een proefrit gemaakt, en 2 weken later de auto daadwerkelijk opgehaald. Aflevering naar volle tevredenheid! Geen moment spijt van deze deal.

Prima!

Vervanging spiegel onder garantie netjes geregeld!

Zeer tevreden al jaren

Goede ervaring

Goed geholpen

Altijd goed!!!!

Wij zijn altijd tevreden!!!!

Snel en accuraat

Snelle Bandenwissel, lekkere koffie met paaseitje

polite efficent and nice bike while waiting

Do the maps automatically update via Starl8nk because tjey are not up to date

Fantastische Service!

Ik kom al 25 jaar bij Autohuis Eickhof in Apeldoorn, eigenlijk al zo'n beetje vanaf mijn eerste auto. De service, klantvriendelijkheid en aandacht voor de klanten ben ik nog nergens anders tegengekomen, hier ben je geen nummer, maar hier zijn ze er echt voor je. Marcel heeft mij al op zóveel momenten echt uit de brand geholpen...maar de anderen zijn net zo gastvrij en behulpzaam. Met bepaalde problemen loop je gewoon binnen en helpen ze je terwijl je wacht, soms bij het nakijken van dingen brengen ze geen kosten in rekening, als er wel wat écht moet gebeuren, of iets heeft minder haast, dan is men daar eerlijk over, ze proberen je niet onnodig op kosten te jagen, en je staat nooit voor verrassingen, je betaald wat is afgesproken na overleg, komen er onverwachte dingen, dan wordt je altijd gebeld vóórdat ze iets doen. Ik voel me hier thuis, nog een echt familiebedrijf waar ze blij en trots zijn met hun klanten, waar ze niet naast de schoenen lopen. Helemaal top! Een echte aanrader. Bedankt!

Goed geholpen en alles volgens afspraak en tijd.

Zie boven.

Klantvriendelijk!

Goede advisering en begeleiding, duidelijke uitleg.

Snel, vriendelijk en meedenkend

Zeer fijne en professionele dealer

Een maand geleden onze auto daar gekocht. Allemaal zeer vriendelijk personeel. Mooie zaak. Wij zijn door Marcel geholpen. Niets opdringerig. Bij ophalen auto werd er alle tijd genomen om alles van de auto uit te leggen. Klasse! Bij thuiskomst zagen wij wat aan de auto wat in het licht niet zichtbaar was. Ook de garage heeft het niet gezien. Konden meteen volgende werk dag auto brengen. Werd naar tevredenheid opgelost. Gisteren nog terug geweest omdat er een melding was. Werd meteen naar gekeken in de werkplaats. Gelukkig niets bijzonders maar de service vinden wij echt top. Word met je mee gedacht. Gelukkig zit de garage heel dichtbij. Ga zo door op deze manier.!

Service is geweldig

Zelfs 4 nieuwe banden omdat we anders over een jaar aan de beurt zouden zijn Wel jammer dat mijn man als enige in de mail door jullie wordt genoemd, wij hebben de auto SAMEN gekocht. Is een verbeterpunt denk ik.

Fijne mensen die weten waar ze het over hebben.

fijn geholpen en auto zijn eerste beurt gehad.

Fijne ervaring

Fijne mensen , nemen de tijd voor je. Helpen je als er iets is , heel gemoedelijk en een fijne afhandeling met de nieuwe auto ophalen. Alles was goed geregeld.

prima, zeer service gericht

prima zeer service gericht, goed meedenken

Goede service en professionele medewerkers

Fantastisch bedrijf

Auto huis Eickhof weer een fantastische service gehad vandaag. Wat een geweldig bedrijf zijn jullie. Super bedankt voor de goede service.

Zoals altijd top geholpen

Ik word bij Eickhof altijd goed geholpen nooit problemen top service

Attent en accuraat in het opstarten kilometerbeurt

Positief en naar tevredenheid uitgevoerd

altijd een goede oplossing te vinden

Jaren al een Mazda rijder. Pech ervaren met een jonge CX 30 occasion. Helaas de software problemen niet adequaat op kunnen lossen. Hierdoor het vertrouwen in de auto verloren. Na een goed gesprek en coulance weer een nieuwe CX 30 gekocht. Garage Eickhof is een vertrouwd adres. De eerste Km met plezier ervaren

Wederom een prima ervaring

Alles volgens afspraak,fyn bedryf

Autohuis Eickhof doen wat ze zeggen

Prima geholpen met de beurt voor de Mazda

Goed, leuke verkoper, Mark

Fijn geholpen. goede koffie.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.