Reparatie naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Klantvriendelijk meedenkend kortom fijne garage

Fijne garage die ik zeker zou aanbevelen aan anderen.

Alles naar wens

Prima uitvoering vd werkzaamheden

vriendelijke mensen die een zeer goede service geven.

De medewerkers van Autohuis Eickhof zien je als mens en niet als nummer. Er wordt goed overleg gepleegd.

Zoals de sterren aangeven.

Zeer klant vriendelijk, uitstekend geholpen bij de aankoop van onze auto, wij kregen het demo model zelfs mee om hem goed uit te proberen, en met heel veel geduld en kennis is ons heel veel uitgelegd, Wij hebben nu bijna veertien gereden en vinden het een geweldige auto.

top zowel verkoop als aflevering

Tijdens de aankoop word er mee gedacht door Mark, super vriendelijk en tijdens aflevering van de nieuwe CX 30 en CX 60 word getracht er echt een feestje van te maken. 5 sterren verdient!

Prima geregeld

Prima ontvangst en afspraken worden goed nagekomen

Met een ervaren verkoper is het fijn zaken te doen. Het heeft vertrouwen.

Gewoon goed

Gewoon goed

Prima en vriendelijk personeel

Fijn bedrijf en beveel bedrijf aan bij familie en vrienden

Persoonlijk en alle tijd voor uitleg en vragen

Bij de aankoop alle tijd voor vragen en uitleg. Bij de aflevering hetzelfde. Goede uitleg.

Alles gedaan volgens afspraak.

Schakelaar geplaatst voor bediening buitenspiegels in overleg met garage chef.

In al deze jaren heb ik prima ervaringen bij Eickhof!

7 jaar geleden kwam ik met mijn tweedehandse Daihatsu bij deze garage/dealer en sindsdien ben ik altijd direct, correct en met vakmanschap geholpen.

Top.

Bij het brengen van de auto voor een grootte beurt was de historie van het onderhoud al doorgenomen en mij al enkele zaken voorgelegd waar ik rekening mee moest houden van onderdelen die extra aandacht vereisten en/of eventueel vervangen moesten worden. Hierover werden ook direct afspraken overgemaakt hoe te handelen. Zijn uitermate tevreden over de werkzaamheden en hoe het geregeld is. Top!!!!

Klant vriendelijk

Zeer klantvriendelijk en er wordt met de klant meegedacht, om tot een tevreden oplossing te komen.

Keurig geholpen

Nette ontvangst, en keurig uitgelegd wat er moest gebeuren en wat er aan komt bij een volgende beurt

Duidelijk, vriendelijk en correct

Er werd gezegd wat er ging gebeuren en wat als er iets onverwachts gezien zou zijn wat te doen. Bellen voor overleg.

Alles keurig volgens afspraak

Mijn ervaring is prima

Je wordt hier nog als klant behandeld!

Mijn ervaring met Auto Eickhof is alleen maar positief. Zoals hierboven vermeld wordt je hier nog als klant behandeld en niet als nummer! M.i. is dit ook het voordeel van een familiebedrijf. Maar om andere medewerkers niet tekort te doen, wil ik in het bijzonder service-medewerker Manon in het zonnetje zetten. Altijd vriendelijk en opgewekt en niet te vergeten, kennis van zaken! Een pareltje voor jullie bedrijf en daar moet je zuinig op zijn! Maar goed meer dan genoeg opgehemeld en daarnaast had ik al Mazda Nederland Auto Eickhof met een 10 beoordeeld! Groetjes! Mario Verboom

Snelle en goede service

In de wasbox ging de buitenspiegel kapot, dit is snel hersteld door Eickhof.

Geweldige service.

Zoals altijd: Persoonlijke benadering. Niet in problemen maar in oplossingen denken.

Vakbekwame goed meedenkende werknemers

Ik kwam eigenlijk voor een winterbeurt, die ik wat eerder had gepland dan normaal omdat ik een kapotte lager vermoedde. Dat ik vooraf al aangegeven en toen mijn vermoeden juist bleek, hadden zij daar ook al rekening mee gehouden in de planning, zodat er tijd was om deze meteen te vervangen. Daar werd ik blij van. Ik hoefde zodoende geen extra afspraak te plannen. Na de altijd prima koffie en voldoende leesvoer om de extra tijd in te vullen, kon ik weer onderweg.

Goed en duidelijk bedrijf

Verkoper Mark heeft ons top geholpen.

Transparant en duidelijk

Een garage waar ik al jaren kom. Eerlijk, betrouwbaar en behulpzaam. Niet een standaard garage, maar echt persoonlijk in benadering.