Geweldig bedrijf

Ik ben al ruim 30 jaar klant en zeer tevreden. Altijd prettige contacten met de medewerkers.

Professioneel

Grote beurt laten doen alle nodige punten worden netjes overlegd en uitgevoerd

Goed en vetrouwd

Altijd vriendelijk, goede service en natuurlijk mooie auto's.

Fijn geholpen door Mark. Nam alle tijd en luisterde goed. Ook na de koop goed bereikbaar.

Netjes vriendelijk en betrouwbaar

Fijn dat je vaak kan wachten bij een klus ( dan een heerlijk kopje koffie bij de leestafel

Wij zijn helemaal tevreden

Er wordt goed geluisterd naar wat wij aangaven. Correcte afhandeling en leuke attentie!

Hele goede service en zeer klantvriendelijk

Banden wissel van winter naar zomerbanden verliep zoals verwacht. Fantastisch

Stipt en netjes

Volgens afspraak geholpen en prima plek om even te wachten

Aankoop is goed gegaan de aflevering is mij op een punt tegengevallen

De aflevering is op een punt erg tegengevallen omdat ik er tijdens naar huis rijden er achter kwam dat ik ongeveer op de reserve tank aan het rijden was. Ben eerst maar gaan tanken

Super auto

Ik kwam voor een hele andere auto. Ik ben met een Suzuki Swift naar huis gegaan. Het advies was plezierig en goed. Het is een hele fijne auto. Alleen jammer dat de centrale deurvergrendeling niet werkt

Leuk, vriendelijk met verstand van zaken geholpen.

Heel tevreden over de service

Je kunt er snel terecht, wordt vriendelijk te woord gestaan en veel technische kennis aanwezig! En de koffie is er ook lekker!!

Fijne ontvangst en prima informatie over de auto

Een bezichtiging van een auto en daarbij alle gewenste informatie gekregen. Tevens ook korte uitleg over enkele technische aspecten. Bij aflevering de auto helemaal van binnen en buiten gepoetst. Dat ziet er pikobello uit. In één woord MOOI

Zeer tevreden.

Vriendelijk, attent maar nooit dwingend. Perfecte aflevering.

Prima service !!

Prima service en personeel erg aardig en behulpzaam

Goede service een keurig geholpen

Aandacht en tijd

Er is ruim de tijd genomen voor de aflevering van mijn auto. Dat was voor mij erg belangrijk gezien het aantal functies die de auto heeft.

Klantvriendelijk personeel. Goede service

Prettige omgang, snelle hulp, denken mee.

Al jaren een fijne garage, waar ik inmiddels beide auto’s in onderhoud heb gedaan. Degelijke garage waar de medewerkers met beide benen op de grond staan en waar de klant zeker, koning is.

Fijn geholpen door proactieve receptiemedewerkers

Echt het familiebedrijf gevoel krijg ik bij Eickhof. Ze doen alles voor een tevreden klant. Complimenten!

Prettig bezoek, fijn personeel

Auto onderhoud kost geld, dat is niet anders. Dan is het fijn dat de mensen achter de receptie even de tijd voor je nemen. Altijd vriendelijk, altijd duidelijke uitleg.

Plezierig, en geeft vertrouwen

Ontvangst zeer plezierig, informatie/ verkoop gesprek aangenaam. Aflevering auto met aandacht voor de juiste accenten

Prima geholpen

Goed geinformeerd, prettig contact

Beslist gunstig!

Dit is onze 10e Subaru in opeenvolging en onze 6e bij autohuis Eickhof Apeldoorn! Direct na thuiskomst ontdekte ik helaas een losrakende sierlijst en gerepareerde schaarde (putje) aan de voorruit. Vertrouw erop, dat e.e.a., de goede service van autohuis Eickhof kennende, goed zal worden afgehandeld. Blijf onveranderd alsnog een tevreden Subaru rijder.

Zeer betrouwbare en professionele dienstverlener