Komt afspraken na en verleent goede service.

Bedrijf met vriendelijk personeel. Geeft klant tijdig bericht voor APK of onderhoud en is meedenkend wat betreft dag en tijdstip.

Zoals al jaren ben ik zeer tevreden over geleverde werk. Top!

Door de ramen van de werkplaats kon ik zien dat onze Forester systematisch werd gecontroleerd (APK). Ook de rekening werd door gesproken. Bij deze kleine beurt (100.000 Km) waren nog geen nieuwe bougies nodig, maar het luchtfilter was erg vuil en werd aangeraden deze te vervangen wat is gebeurd. Met 2 nieuwe ruitenwissers kan de wagen er weer een jaar tegenaan. De rekening viel mij mee. (Aanbieding) Moet ook wel, want we gaan weer 2x naar Zuid-Frankrijk met de 1600 Kg caravan. Jammer dat je tegenwoordig niet meer bij mag zijn in de werkplaats. Erg goed en betrouwbaar bedrijf!

Fijne garage.

Goed geholpen door behulpzaam, deskundig en vriendelijk personeel.

Vlot geholpen en volgens afspraak.

Altijd meer gedaan dan afgesproken zonder dat het in de rekening terug te vinden is

prima garage

Altijd een vriendelijk ontvangst en goede service. Goede prijs voor de onderhoudsbeurten .

Super klantvriendelijk te woord gestaan en ze nemen alle tijd voor je!

Vandaag heb ik mijn Mazda 2 opgehaald. Wat een servicegericht bedrijf is dit! Je wordt hier vanaf moment 1 tot aan de aflevering op een zeer vriendelijke wijze bejegend! Ze nemen alle tijd voor je. Vragen goed uit naar welk type auto je op zoek bent. Ze hebben op mij een zeer betrouwbare indruk achtergelaten. Dit bedrijf kan ik een ieder aanbevelen.

In alle opzichten een uitstekende servicebeurt

Afspraak duidelijk. Een reminder. Goede informatie vooraf. Duidelijke factuur die ook werd uitgelegd. En prima koffie en een plek om te wachten.

Netjes gedaan

Zeer tevreden over de service en de beurt maar wel jammer dat de auto niet is gewassen zoals bij mijn dealer van Nieuwkerk in Amsterdam wel altijd gebeurt. Vr.gr. J. MAIJENBURG

Heel prettig en klant/service gericht.

Duidelijkheid over de werkzaamheden en fijne klant behandeling.

Ben zeer tevreden over de onderhoudsbeurt

Ben zeer tevreden over de uitvoering van de servicebeurt en het gratis beschikbaar stellen van een leenfiets. Wel enigszins verrast dat er 2 euro in rekening gebracht is voor bijvullen van het ruitenwisservloeistofreservoir, terwijl ik die voor het afleveren van de auto tot de rand had gevuld.

Dank u wel voor uw positieve en enthousiaste reactie. Het bijvullen van de ruitensproeiervloeistof doen wij altijd voor service, hieraan zijn voor u geen kosten verbonden. Het "tweetje" dat u ziet staan op uw factuur is een interne boekingscode en geen bedrag.

Uitstekend.

Altijd netjes ontvangen door de receptie. Er wordt altijd overlegd voor eventuele bijkomende reparaties. Keurig bedrijf.

Super vriendelijk

Ik werd super vriendelijk ontvangen en op de hoogte gehouden van de voortgang van de onderhoudsbeurt.

Zeer persoonlijke benadering

Na een persoonlijk gesprek met de verkoper de keuze gemaakt een andere Mazda aan te schaffen. Heerlijk om geen druk te voelen van een verkoper, geen verkooppraatjes, maar een professionele opstelling. Een normaal gesprek waarna de keuze bij mijzelf ligt. Bijzonder prettig om zo een auto te kopen!

Netjes

Netjes, dingen waar ik mee kwam op de dag zijn verholpen en extra dingen die eraan zaten te komen hebben ze gemeld en overlegt wanneer ze moesten doen.

Van begin tot einde alles prima geregeld! Bij aflevering ipv bloemen een taartje met een foto van je auto erop! Hoe leuk! Verder voor twee weken een voorloop auto te leen gekregen zonder extra kosten. Top geregeld dus!

Klantvriendelijk en correct

Onze Mazda gaat jaarlijks naar Eickhof voor een onderhoudsbeurt + eventuele APK. Vooraf weet je ongeveer wat de “standaard” kosten zijn, mochten ze wat tegen komen dan bellen ze hier netjes over op en vermelden ze de eventuele extra kosten. Hierbij adviseren ze ook of het noodzakelijk is of niet om het nu te laten repareren of vervangen. Al met al komen we hier al ongeveer 6 jaar en zijn tijd klantvriendelijk en correct behandeld. Ga zo door Eickhof!

Prima service conform afspraak

Via telefonische afspraak onderhoud geregeld. Vervolgens bevestiging en herinnering ontvangen per mail. Auto conform afspraak onderhouden.

Heel goed

Fijn dat hetgeen waar ik voor kwam dat daar gelijk naar gekeken kon worden. Ook duidelijke uitleg over hetgeen wat er gedaan is.

Altijd prettig klantcontact en correcte afhandeling.

zie boven

Duidelijk vooraf bekend wat er gebeurt en hoelang het duurt. Ik wacht er meestal op omdat deze garage 65 km van huis is. Zeer goede service an rustig werken ivm aanwezige wifi.

Duidelijk, informatief, vriendelijk

Duidelijke afspraken, je wordt goed geïnformeerd en de mensen zijn er vriendelijk

Zeer goed met persoonlijke aandacht

Werd ruim de tijd genomen bij de aflevering, goede uitleg en persoonlijke aandacht.

Binnen 15 minuten geholpen en weer onderweg

Lamp kapot direct geholpen en binnen een kwartier weer weg, top!!

Goed en professioneel geholpen.