Goed.

Uit wordt uitgelegd wat er gedaan moet worden. Prettige service.

Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen bij de aankoop van een occassion

Goede en heldere informatie over een mooie occasion. Na een proefrit waren wij helemaal “om” en besloten we tot aankoop. Twee weken gewacht totdat we onze “nieuwe” tweedehands mochten komen ophalen. Bij het ophalen kregen we een zeer uitgebreide en heldere uitleg over de auto en een lekker doosje bonbons om het te vieren. Wij laten onze nieuwe auto ook bij dit bedrijf voor de jaarlijkse beurt ondanks dat wij niet in de buurt wonen. Dit bedrijf straalt vertrouwen en degelijkheid uit wat ons betreft. Wij zijn erg tevreden.

Op tijd , accuraat , deskundig, vriendelijk

Fijne garage met gastvrije ontvangst

Correcte en nette ontvangst en afspraak gecommuniceerd in overleg.

Super geholpen

Ben jaren goed en naar tevredenheid geholpen zelfs personeel is vriendelijk (misschien ligt dat aan mijzelf ) ??????

Goede en prettige ontvangst, informatievoorziening en afhandeling van de koop.

Ik werd er blij en vrolijk van.

Goede communicatie en klantvriendelijkheid.

Zeer goed, snel en betrouwbaar!

Via de ervaringen van mijn ouders ben ik ongeveer 20 jaar geleden bij Eijckhoff terecht gekomen. Zowel bij de aankoop van occasions, onderhoud en reparaties zijn mijn ervaringen nog steeds uitstekend; "zwevende kiezers" adviseer ik dan ook altijd om eens een kijkje aan de Rijnstraat te gaan nemen.

Aflevering

Uitstekende verkoop en aflevering door verkoper Mark.

Correcte dienstverlening

Klantvriendelijke garage

De eventuele vragen over de auto worden serieus genomen. Altijd zeer klantvriendelijk. Mijn ervaring met autohuis Eickhof is zeer positief

Altijd vriendelijk en super service

Al jarenlang een zeer goede ervaring met Autohuis Eickhof.

Hele goede service en vooraf duidelijke terugkoppeling over een geconstateerd probleem.

zeer Tevreden

Klantvriendelijkheid is het woord. Afspraken worden nagekomen.

prima!

prima!

deskundig geholpen

goede informatie over de bandenwissel naar 4 seizoenen banden.

Goede en prettige ontvangst bij de receptie. Goede uitleg.

Nogmaals prettige ontvangst en goede voorlichting. Technisch: alles prima gedaan.

Proffesioneel , klantrgericht , meedenkend.

Je gaat daar altijd met een goed gevoel weer weg

Uitstekend en snel

Prima garage

Goede service, deskundig personeel en vriendelijk! Men denkt goed mee en ik ben zeer tevreden over deze garage !!

Geweldige klantgerichtheid

Hele fijne en persoonlijke benadering. Gericht op behoefte van de klant en prima service. Staan altijd voor je klaar.

Weer als zeer prettig ervaren

De aankoop van de nieuwe Mazda CX5 weer als zeer prettig ervaren. Geweldige garage. Helpen je met alles geweldig.

daar hoef ik geen zin voor te schrijven, één woord is genoeg: uitstekend

Ik ben al heel veel jaren klant bij Autohuis Eickhof, tot volle tevredenheid. Dat zegt genoeg denk ik zo!

Prima garagebedrijf, dito personeelsleden

Bedrijf is zeer klantgericht, er wordt goed geluisterd en het besprokene wordt prima uitgevoerd

Duidelijke diagnose en plan

Ook voor niet eigen merk een goede service