persoonlijke benadering is top!

Je voelt je thuis en geen nummer.

Als vanouds

Prettig en goed geholpen. Altijd fijn om bij Eickhof te zijn.

Altijd goed!

Al jaren klant, niks dan lof!

Helemaal super

Hele fijne ontvangst. Bijna een warm bad! Alle tijd en ruimte voor een goede uitleg en super de luxe service. Er is goed met mij mee gedacht. Alles in de showroom ziet er prachtig uit. Groot aanbod. Ik kan iedereen aanraden om met deze mensen in zaken te gaan.

Prima service. Top gedaan

Vriendelijk geholpen betreffende een upgrade van de Mazda Carplay. En bij de aanschaf van nieuwe ruitenwisserbladen. Gekocht en geplaatst.

Afspraak is afspraak, dit is mijn lijfspreuk. Dit staat bij Eickhof ook hoog in het vaandel.

Eigenlijk zo als altijd, geen verassingen en alles volgend afspraak afgehandeld.

Bij garage Eickhof is klantvriendelijkheid en prima service het belangrijkste.

De verkoper nam alle rust en tijd om goed te luisteren naar mijn wensen en heeft samen met mij naar de beste oplossing gezocht voor de aankoop van een nieuwe auto. Hij gaf alle ruimte om vragen te stellen en dacht goed mee. Ook tijdens de proefrit was hij duidelijk in het aangeven van de mogelijkheden, maar ook de problemen waar ik op kon stuiten a.g.v. de nieuwe zaken in de auto. Wij zijn al jarenlang klant bij garage Eickhof en zijn zeer tevreden over hun wijze van communiceren en helpen bij problemen.

Alles conform afspraak geregeld!

Eerste keer grote beurt met wat aanvullende zaken. Goede ervaring, leenfiets conform afspraak beschikbaar.

Prima bedrijf met goede service

Zeer goede ervaring met de aanschaf van wederom een nieuwe auto. Ondertussen een zeer lange klantrelatie opgebouwd, waardoor het bedrijf precies weet op welke wensen en eisen ze moeten ingaan. Daarbij zijn ze eerlijk door ook bepaalde zaken af te raden en niet alleen naar verkoopcijfers te kijken. Kortom prima bedrijf om een goede auto aan te schaffen, waarbij service hoog in he vaandel staat.

Goed. Maar 54 euro voor een lamp wisselen vind ik eennbeetje veel

Dank u wel voor uw review. Het is inderdaad een serieus bedrag. De kosten worden mede veroorzaakt door het feit dat er voor het verwisselen van een koplamp aan deze zijde van de auto het een en ander gedemonteerd dient te worden.

Persoonlijk, betrouwbaar en afspraken worden nagekomen.

Vriendelijke ontvangst. Rustig koffiedrinken en krant lezen, terwijl de auto zijn beurt krijgt.

direct geholpen

Vriendelijk en vlot geholpen

Vertrouwd

Behulpzaam

Zeer netjes geholpen

Op een zeer vriendelijke wijze ontvangen en netjes allles afgewerkt.

Vriendelijk, goed en deskundig

Na Warm ontvangst goed, deskundig en eerlijk gesproken vooraf aan de aankoop van mijn Mazda C5. De door mij gekochte auto bevalt uitstekend en ben zeer tevreden

Fantastisch fijne garage.

Super fijne garage waar je goed advies krijgt en netjes geholpen wordt. Fijne en heldere communicatie. Waar je nog geholpen wordt door gewone sociale mensen. Een groot compliment voor Team Eickhof.

Alles goed niks veranderen

Goede service en altijd behulpzaam!

Eijckhof is zeer goed autobedrijf. In advies, onderhoud maar ook als je direct hulp nodig hebt. Fijne mensen!

Betrouwbaar

Altijd netjes geholpen.

Zeer prettig en deskundig, meedenkend!

In een woord uitstekend.

Buitengewoon tevreden.

Mijn buitengewone tevredenheid heeft betrekking op het proces van de verkoop en de eerste volle week rijden in de nieuwe Mazda CX5.

Klantvriendelijk

Auto netjes opgeleverd met uitleg. Maar nog belangrijker is de weg om te besluiten om deze auto te kopen/leasen. Duidelijke uitleg, altijd tijd, makkelijk om een proefrit te maken. Goed geregeld

Reparatie prima. Waardeloos zo lang moeten wachten.

Per saldo overheerst het gevoel dat ik maanden moet wachten op een bandenwissel.

Dank u wel voor uw review. Fijn dat u tevreden bent met de uitgevoerde werkzaamheden. In een korte periode moeten wij heel veel wielen wisselen waardoor de wachttijd soms erg oploopt. Wij vinden dit ook vervelend en denken na over een oplossing voor de komende wissel periode.

Uitstekend bedrijf.

Prima geholpen bij de aanschaf van mijn occasion! Was de reis ernaartoe zeker waard. De Mazda CX5 bevalt, tot nog toe, prima. Kan en zal de zaak zeker aanbevelen.

Top garage

Zoals altijd weer perfect geholpen, dit keer bandenwissel en software update

Bedrijfsgegevens

Rijnstraat 62

7332AX Apeldoorn

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.