KLASSE

Altijd tijd en open oor en dat al 14 jaar dat doet de klant (mens ) goed

Eerlijk!

Een keurig bedrijf waar de klant nog echt klant is. Bij een oneffenheid is er geen discussie. Het wordt opgelost. Echt een goed familie bedrijf!

eerlijk

Goede en eerlijke service. Ik zou zomaar weer eens kunnen langs komen ondanks de afstand.

Geweldige service!

Mijn eerste Subaru en tot nu toe in alle opzichten tevreden gesteld. De auto bevalt uitstekend en de service van Eickhof is uitzonderlijk goed. Nog niet eerder op zo'n prettige manier een auto in ontvangst mogen nemen. Topbedrijf!

Aanschaf jongere Mazda

Na vijf jaar met veel plezier in mijn Mazda 3 te hebben gereden vond ik het tijd voor een jonger exemplaar. Via MP kwam ik op de site van Autohuis Eijckhof, waar ik een schitterende Mazda 3 van 2019 zag staan met weinig kilometers. De eerste contacten verliepen via mail daar ik in de buurt van Emmen woon. Verkoper Frank Sjabbens deed mij daarin een fair inruilvoorstel waarop een bezichtiging werd gepland. De ontvangst was buitengewoon vriendelijk en de uitleg heel gedetailleerd. De koop werd snel gesloten en de randzaken zijn perfect door Frank afgehandeld. Ik heb er een heel goed gevoel aan over gehouden en kan dit prachtige bedrijf dan ook van harte aanbevelen.

Open, klantvriendelijk en deskundig

Al jaren ben ik klant bij Eickhof, een geïnteresseerde en ook kritische klant (....). Ik voel me altijd serieus genomen, mag altijd even kijken als mijn auto onderhoud krijgt, en wat tijd voor een technische vraag is er ook. Dus ik ben zéér tevreden over dit familiebedrijf.

Ben zeer tevreden

Super veilige auto

Echte Subaru-fan

Klantvriendelijk, laagdrempelig autobedrijf.

Onze nieuwe Mazda CX 30 stond er als een plaatje bij toen we hem kwamen ophalen. Het verkoop proces en het ophalen verliep in een prettige en gemoedelijke sfeer. Met dank aan verkoper Laurens. Ruime schone showroom.

zeer prettig zaken gedaan

denken aan je eigen boterham maar ook aan die van de klant dit is onze 2de auto die ik bij jullie kocht en vond dat er goed tijd voor ons genomen werd dit geval was het ook wel een bijzondere koop omdat mijn zus de zelfde auto kocht wij zijn uiteindelijk zeer tevreden over de gang van zaken een 10 vind ik dat net niet kan omdat er altijd wel iemand wat op of aan te merken heeft

Autohuis Eickhof is een autobedrijf waar ze weten wat ze doen & waar je géén nummertje bent!

Je word uitstekend geholpen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een auto ingeruild bij de aanschaf van een tweedehands Mazda2. De onderhandelingen waren goed. De nieuwe auto is in perfecte staat afgeleverd. Voor vragen en opmerkingen zijn we hartelijk welkom.

• Service N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige omgang en luisteren goed naar je.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 3-2 om 16:30 uur mijn lease-auto opgehaald, rijd er nu een week mee en bevalt me uitstekend.\r\nGoede uitleg. Enthousiaste medewerker, die de uitleg gaf over de Mazda 3.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn erg tevreden over hoe wij geholpen zijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, klantvriendelijk en servicegericht, prima inruilprijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig geholpen , korte communicatie lijnen en goede after-sales. Tot nu tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig, vriendelijk en persoonlijke benadering. Prijs kwaliteit goed.