Vriendelijk, gastvrij en ter zake kundig.

Het was heel prettig te ervaren, dat er ook garagehouders zijn, die behalve kennis van zaken, ook de tijd hebben/nemen om je een auto te laten ervaren. De taart met een foto van de aangekochte auto was trouwens lekker. Heel attent.

Nette, vlotte, deskundige bediening

Zoals gewoonlijk fijne afhandeling. Afspraak is afspraak, Meedenken, wat heel belangrijk is.

Zo lang wij bij de firma Eickhof zijn zijn wij zeer tevreden over de werkplaats en de mensen die bij

Zeer klantvriendelijk en open. En alle jaren dat wij klant zijn zijn wij zeer teveden

Goede afspraken en perfecte service

Auto van 2jr gekocht, via internet over de prijs van mijn inruil auto al een overeengekomen en 1 telefoontje met de verkoper. De auto was op de afgesproken dag kant en klaar, stond te glimmen en hebben hem ook opgehaald. Prima afspraken en service. Mijn vorige auto daar ook gekocht. Dit auto bedrijf kan ik iedereen aanbevelen.

Ieder is klantvriendelijk.

Er wordt naar je geluisterd.

prima, duidelijke afspraak en vlotte reparatie/onderhoud

duidelijke afspraak op tijd en vlotte reparatie/onderhoud

Een fantastisch bedrijf.

Je bent hier klant en geen nummer. Persoonlijke aandacht en een warme gemoedelijke sfeer. Je wordt fijn en vakkundig geholpen.

Gewoon goed

Vriendelijk en volledig met de terug koppeling

Vriendelijk en volledig met de terug koppeling

Prima service, ook betreffende de techniek van Starlink

Service is prima!

Super goed geholpen

Netjes behandeld en snel gehandeld tegen mooie prijs.

Goede behandeling

Drie keer een auto gekocht, twee keer een nieuwe, goede en nette afhandeling

Top garage hier wordt je blij van!

Onze eerst Forester, vandaag de winterbanden en wintercheck gedaan!

altijd een prettige ontvangst!!

De medewerkers zijn heel coulant. Je kunt vragen hoe lang de controlebeurt duurt, en tijdens het wachten is er lekkere koffie.

Zoals altijd zeer goed

Al jaren klant en altijd tevreden

Gewoon goed

Prettige sfeer. Deskundig personeel

Alles voor mij al meer dan 20 Jaar prima houden zo.

Goed geregeld allemaal ik heb geen klachten.

Zeer prettige klant benadering!

Perfecte organisatie, waterdichte afspraken

Deskundig personeel ,vriendelijk en behulpzaam.

Goede en realistisch verwachtingen

Jullie denken altijd mee

Op het laatste moment dacht ik eraan om te vragen of jullie de kaart van het navigatie-systeem konden updaten. Natuurlijk konden jullie dat, maar ik werd gebeld of ik dat bedrag er echt voor over had. Niet dus. Geen heel actuele kaart dus, maar dankzij jullie aardig wat geld in mijn portemonnee kunnen houden.

alles prettig en vakkundig opgelost vanaf begin tot eind.

uitstekend geholpen en prima afgewerkt op alle gebied.

Van begin tot eind me heel erg gezien, gehoord en geholpen gevoeld.

Autohuis Eickhof ervaar ik als een zeer prettige en betrouwbare autozaak: wat ze (toe)zeggen, doen ze ook. Personeel (balie, verkopers en werkplaats) is prettig in bejegening, toegankelijk, vriendelijk, correct, zorgvuldig en zorgvol. Afspraken worden nagekomen. Bij Eickhof willen ze het beste voor je doen en regelen en dat geeft mij enorm vertrouwen. Ik kan ze van harte aanbevelen!

Vriendelijk, klantgericht.

Mijn ervaring is altijd vriendelijk en klantgericht tijdens de bezoeken.

Prima!

Snelle afspraak kunnen maken. Reparatie vriendelijk en snel afgehandeld. Echt top!