Top garage

Zoals altijd weer perfect geholpen, dit keer bandenwissel en software update

Prima en snel hehoplen, uitstekende service.

Op eens een een knal in de auto, geen idee wat dit was. Onderkant bekeken en niets te vinden. Autohuis Eickhof receptie gebeld voor mogelijke afspraak omdat bij hobbelig wegdek constant een metaalachtig gerammel klonk. Dit was op een dinsdag en de donderdag daarop zouden wij met de auto op vakantie gaan. Gelukkig konden wij op donderdag 08:00 uur in de werkplaats terecht. Oorzaak door monteur snel gevonden, nu bleek dat de remvoering van de voorremmen bijna geheel versleten was en het bijna metaal op metaal werd geremd. Probleem werd snel opgelost door nieuwe remblokken te plaatsen en konden wij bijna op de geplande tijd op vakantie gaan

Het was binnenlopen en verder rustig wachten. Genoeg te lezen en te bekijken.

Goede service en klantvriendelijk

Altijd bereid ruimte te zoeken voor onderhoud. Klant staat voorop.

Van begin tot eind onderhandeling zeer prettig.

Inleving situatie. Goed advies Meedenken Duidelijk uitleg after sale traject Correcte aflevering en uitleg

Heel positief

Zowel de aankoop als de levering verliep zoals het eigenlijk hoort ; probleemloos. Goede uitleg van de auto . Ook een klein probleem werd vlot opgelost. Kortom zeer aanbevelenswaardig.

ALLE LOF VOOR EICKHOF

Afgelopen week is onze 4e auto afgeleverd.in 20 jaar tijd bij deze garage Altijd naar alle tevredenheid hier als klant mogen komen. Om het in 1 zin te zeggen ,,Alle lof voor Eickhof"

Vriendelijke personeel

Ze bellen Altijd even op ,als er wat vervangen moet worden. Goede service.

service en uitleg perfect

Afspraak wordt netjes nogmaals in een mail aan mij doorgegeven. Koffie is van goede kwaliteit en krant is beschikbaar. Uitleg over de uitgevoerde servicebeurt etc is perfect en medewerkers zijn vriendelijk.

Prima en snelle service

De. Banden er opzetten en de opslag van de winterbanden gaat zonder problemen. Het is wel prijzig.

Uitstekend geholpen

Zoals altijd snel en prima geholpen.

Bijzonder klantvriendelijk

Gewoon tijd maken voor een kleine reparatie tussendoor.

Prima bedrijf

Er wordt goed overlegd bij extra kosten . Auto komt goed terug.

Klantvriendelijk & klantgericht

De koffie staat altijd klaar, ik ga altijd weer weg met een goed gevoel!

Heel goede service, duidelijke informatie en sympathieke medewerkers. Auto wordt prima in orde gehouden door uw servicebeurten. Kortom, wij hebben vertrouwen in u en dat is belangrijk.

perfect

optijd ,vriendelijk, deskundig. goede prijs.

Goede service en pro actief handelen

Kwam voor de bandenwissel, maar er werd gelijk geconstateerd dat de 2 veren aan de voorkant waren gebroken. Ze wilden mij niet op deze wijze naar huis laten gaan. Dus veren besteld en de volgende dag gemonteerd. Heel netjes gehandeld!!!

Maximale inspanning voor een tevreden klant

De cx 60 is zeker geen probleemloze auto. De Eickhof medewerkers doen er alles aan om hun klanten toch zo goed mogelijk te bedienen.

Betrouwbaar en altijd goede service

Banden wissel van winter naar zomer banden conform afspraak Belangrijke service is opslag van de banden en dat ze ook verzekerd zijn Altijd plezierig geholpen met immer juiste adviezen

Prettig, vriendelijk, adequaat

Prettig, vriendelijk, adequaat

Wij zijn een nieuwe klant bij Mazda Eickhof maar de service is perfect. Het personeel is vriendelijk en geeft goed advies. Kortom wij zijn zeer blij dat wij hier klant zijn geworden.

Keurig en vriendelijk geholpen

Vriendelijke ontvangst, goed geluisterd naar vragen, buiten het reguliere onderhoud en snelle service.

Geweldig bedrijf

Ik ben al ruim 30 jaar klant en zeer tevreden. Altijd prettige contacten met de medewerkers.

Professioneel

Grote beurt laten doen alle nodige punten worden netjes overlegd en uitgevoerd

Goed en vetrouwd

Altijd vriendelijk, goede service en natuurlijk mooie auto's.

Rijnstraat 62 7332AX Apeldoorn