Prima behandeld

Wat opviel was dat de verkoper ons nog herkende van een vorig bezoek, ruim een jaar geleden. We zijn door hem keurig geholpen wat leidde tot de aanschaf van de Mazda CX 30.

Vriendelijk, goed en deskundig

Fijne dealer, wordt er altijd goed geholpen en als klant serieus genomen.

Een bije rijder en zeer tevreden.

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Goede uitleg over evt. te kopen auto. Later nog eens weer ,een proefrit mogen maken. besloten tot koop. Auto na een paar weken opgehaald en zeer uitgebreide uitleg gehad. Men neemt de tijd ervoor. Mazda is voor mij een vertrouwd merk en wij rijden er met plezier in.

vriendelijk, to the point, en juiste inschatting van de klant

Marcel had tijd voor ons, schatte ons goed in ( reeds 14 jaar ervaring met deze goede garage/dealer) en kwam in de juiste volgorde op een aantrekkelijk aanbod

Plezierig contact zoals al zo vaak

Plezierig contact zoals al zo vaak. Eickhof houdt zich op haar klanten en speelt zeer slim in op diens behoefte

goede vriedelijke ervaring bij Autohuis Eickhof.

We hadden een Subaru zien staan wat ons wel wat leek om te kopen. We werden geholpen door een hele vriendelijke verkoper, en hebben een proefrit gemaakt. Daarna onderhandeld en naar tevredenheid op een mooie prijs uitgekomen. Volgens afspraak een trekhaak eronder gemaakt. 2 weken later konden we de auto ophalen. Hij stond al te blinken buiten, We rijden al een week of wat rond en de auto rijdt subliem, zit lekker en heeft een heerlijke instap. Indruk van deze garage is zeer goed. Onderhoud gaan we volgend jaar beleven.

Uitstekend bedrijf!

Ik had een nieuwe en betrouwbare auto nodig voor werk en prive. Op de site een occasion Mazda 2 automaat gezien en vlot een afspraak kunnen maken. Medewerkers van Autobedrijf Eickhof zijn behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon. Dit zou mijn allereerste aanschaf van een auto zijn en ik wist weinig van auto's. Marcel Eickhof heeft mij alles rustig uitgelegd. Hij gaf deskundig advies en eerlijke informatie. Nu ben ik de trotse eigenaar van een fijne auto die nog vele jaren mee kan!

Vriendelijkheid en vakbekwaamheid ten top.

Verkoper is vriendelijk en vakbekwaam en neemt de tijd voor je. Telefoniste duidelijk te verstaan, weet van wanten, verbind in één keer goed door. Bedrijf is zeker aan te raden.

Prima service en duidelijke communicatie

vanwege corona 5 maanden later dan voorzien nu eindelijk de leaseauto in ontvangst kunnen nemen met een taartje van de warme bakker. Prima service en vriendelijke garage.

Uistekend keurig bedrijf

Goede uitleg auto vriendelijk en lekkere koffie

Ruim voldoende.

Ruim voldoende

Prima ervaring

Na 40 jaar een “ auto van de zaak” te hebben gereden, nu een eigen auto aangeschaft. De contacten , het nakomen van afspraken en de relaxte sfeer waren prima. Fijne ervaring.

Gastvrije vriendelijke dealer

Netjes geholpen bij aanschaf van onze tweede hands CX 5 door Laurens . Voelde ons al klant gewaardeerd zonder dat er op aankoop werdt gepusht . Netjes en correcte afspraken konden er gewoon gemaakt worden.

Goede service!

Vriendelijke mensen en erg behulpzaam. Zonder gedoe een proefrit kunnen maken en zelfs kinderstoelen over kunnen zetten. Fijne onderhandeling gehad en bij aflevering is alles gedaan wat er afgesproken is. De auto werd perfect afgeleverd!

Fantastisch wat een auto.

De Mazda CX-3 js een zeer luxe auto met een iets hogere instap wat als prettig word ervaren. ik heb nog geen tijd gehad om alles te onderzoeken ,maar hij rijdt fantastisch, ik ben er heel blij mee.

Eijckhof is een supergoed bedrijf!

Opnieuw zeer goed geholpen door een zeer deskundige en klantvriendelijke verkoper met grote betrokkenheid en veel kennis van zaken, beveel ik iedereen aan!

Meedenkend

We hadden een Forrester met een fluittoon bij 95 km per uur diverse keren naar gekeken maar kon niet opgelost worden. Ook andere Forresters hadden de zelfde fluittoon. Toen heeft de dealer aangeboden voor een outback uit België. Waar we nu met alle tevredenheid in rijden.

Zeer prettige plek om een auto te kopen

Goede, proactieve en transparante service.

Uitstekend bedrijf

Jammer dat wij door omstandigheden een andere auto dan een Subaru moesten kopen.Wij waren ontzettend tevreden over Autohuis Eickhof ,met name Marcel Eickhof, deze weet echt wat vriendelijk en service betekenen.Wij zullen met weemoed terugdenken aan onze tijd bij Eickhof. Bedankt. Met vriendelijke groet. Irene en Hans May

Zeer fijne Mazda dealer met betrokken en klantgerichte medewerkers

Dit is nu onze 2e Mazda die we bij Autohuis Eickhof hebben gekocht en opnieuw werden wij zeer prettig en correct geholpen. Bij Autohuis Eickhof heb je het gevoel dat het om jou als klant gaat en niet alleen om het verkopen van auto's. Als Mazda zulke fijne en mooie auto's blijft maken kopen we onze volgende auto zeker weer bij Autohuis Eickhof.

Geweldige service en soepele verkoop

Eickhof Apeldoorn heeft ons zeer goed geholpen bij de aankoop van een Ford Fiesta. De service was perfect, zelfs toen wij eerder het kentekenbewijs wilde ontvangen. Zeer prettig bedrijf!

Door de vrolijke en open manier van verkopen was is gelijk op mijn gemak gesteld

Auto netjes afgeleverd volgens afspraak

Mazda CX5 bj. 2016 die we gekocht hebben bij Eickhof is zeer netjes afgeleverd en alles volgens afspraak,aantal kleine lak beschadigingen zijn netjes weg gewerkt Auto rijdt ook heerlijk en voldoet tot nu toe aan onze verwachting

Bijzonder positieve ervaring met de verkopers van- en met dit bedrijf

Een nieuwe Mazda CX-5 gekocht. Een wat speciale uitvoering. Levertijd zou ca. 4 maanden zijn. Na nodig speurwerk heeft men bij Eickhof het juiste model en uitvoering gevonden en kon ik al na zo'n 4 weken rijden! KLASSE!

Uitstekende service

Alles volgens afspraak geleverd met goede uitleg, we reden weg met een tevreden gevoel.