Wachttijden voor een onderhoudsbeurt van een caravan,belachelijk lang.

Ben al jaren klant, maar voor een onderhoudsbeurt mag ik gewoon bijna 4 maanden wachten alvorens er plaats is in de werkplaats. Fijn dat het bedrijf zo druk is, maar dit noem ik geen sevice,het lijkt op minachting van een klant.

Zeer klantvriendelijk en proffesioneel bedrijf.

Al 2 caravans gekocht. Uitstekende service en goed personeel. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Nu berg/wandelschoenen gekocht. Geholpen door verkoopster Natasja. Nog nooit ben ik zo goed en proffesioneel geholpen. Ik ben zeer tevreden met de juiste schoenen de zaak uitgelopen.

De meest klantvriendelijke caravandealer

Wij hebben nu voor de tweede keer onze nieuwe caravan bij Holiday Sport gekocht. En dat is niet voor niets: de service is erg goed en iedereen is erg klantvriendelijk. Er wordt meegedacht en er wordt alles aan gedaan om de klant het naar zijn zin te maken. Dat is pas een goed begin van de vakantie!

Een fijne en niet opdringerige sfeer

Wij hebben occasion gekocht hier. De verkoper die ons hielp (tevens de eigenaar) was heel geduldig en had totaal geen verkopers mentaliteit. Ik bedoel dan dus de negatieve doordram verkoper wat hier dus niet het geval is. Ze nemen ECHT de tijd voor je ondanks dat ze het heel druk hebben. Het bedrijf zit op een dik uur rijden van ons maar als ik weer een andere caravan zou kopen dan ga ik naar Holiday Sport. Caravan was ook dik in orde en helemaal naar wens. Ook de andere medewerkers die ik gesproken heb bij afleveren zijn behulpzaam en heel vriendelijk.

Fijne en ontspannen sfeer.

Fijne ondehandeling bij aankoop caravan. Ondanks drukte caravan op tijd geleverd. In de vakantie enkele oplever puntjes tegengekomen maar dat zal ook wel goedkomen. Al met al zeer tevreden. Gr. Fam. Sikking

Positief, betrouwbaar

In mei toevallig bij Holiday Sport aanbeland. Zagen een mooie caravan. Via de mail een bod gevraagd op de oude caravan. Dit was aanleiding om te gaan winkelen. Uitermate vriendelijk te woord gestaan. Alle tijd werd ingeruimd. Caravan besteld. Uitermate goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen met uitstekende after sales service. Kortom: een caravandealer waar je met een gerust hard errlijk advies krijgt.

Goede geholpen en prettige mensen

Wij zijn bij toeval bij Holiday Sport terecht gekomen. Het bedrijf heeft ons goed geholpen. Je krijgt een uitgebreide folder van waar je om denken moet als je met caravan gaat rijden. Top!

warm nest

via vrienden bij deze dealer van onze spiksplinter nieuwe caravan fendt tendenza 465 sfb. Wat een goede service. Het was spannend maar net 1 wk voor vertrek vakantie de caravan ontvangen. Helaas de voortent nog niet leverbaar (corona). Gelukkig had de dealer een oplossing voor ons nl een luifel van unico. TOP!!! zo blij mee. toch op vakantie. De dealer denkt met je mee, wil graag dat je ook gaat genieten op de vakantie. Deze dealer heeft hart voor zijn klanten!!.. Goede service, vriendelijjk en oplossing gericht. Blij met de caravan en deze dealer. Een warm nest!!

Vriendelijk, geduldig. Prima afspraken.

Super fijne caravan zaak waar je goed geholpen wordt

Heb er een zeer goede ervaring mee want de bereidheid en de kennis is aanwezig om mensen goed te helpen

Goed geholpen en geïnformeerd

Prettig zaken doen en informatie teontvangen

Een goed en betrouwbaar bedrijf en klantvriendelijk

Ik ben al sinds 1994 klant. Ik kwam ooit voor een voortent onderdeel en ging met een nieuwe caravan ( op papier ) de deur uit. Nu inmiddels 8e caravan gekocht. Altijd fijn om er heen te gaan !

Goede service en zeer vriendelijk.

Een nieuwe Hobby caravan gekocht deze toonde nogal gebreken. De klacht werd serieus genomen en werd volledig opgelost. Nemen de tijd om naar je te luisteren. Top bedrijf.

Geweldige service

Goede service en kennis van zaken

Goede service en prima ontvangst en uitleg.

Leuk ontvangst en oogt als zeer vakkundig en straalt kwaliteit uit. Prima geholpen.

Goed, eerlijk, betrouwbaar, deskundig en klantvriendelijk.

In mei hebben we onze prachtige caravan, Dethleffs C'Go 470, opgehaald. We kregen een heel goede prijs voor onze inruilcaravan. De aflevering was prima en nadien is op een keurige manier een probleempje met de voortent behandeld. Wij komen al jaren bij Holiday Sport en hopen dat nog jaren te kunnen blijven doen. Een aanrader voor de aanschaf van een caravan. Loes en Paul Driever.

Deskundig en vriendelijk personeel; ruime keus en prima voorlichting

Recent mijn vierde caravan gekocht; goede prijs bij inruil gekregen. Klein minpuntje: moest redelijk bedrag betalen voor het vullen van de banden met stikstof.

Geweldig goed bedrijf

We zijn ontzettend prettig geholpen bij uw bedrijf allemaal aardige, behulpzame vakkundige mensen

prima, met aandacht voor persoonlijke wensen

goed tot prima

Goede service en zeer vriendelijk personeel

Alles prima en vakkundig advies

Mijn ervaring is goed, maar het had mijn inziens beter gekund. Ze hadden voor ons wel even het garantie registratie certificaat van de Enduro mover kunnen invullen. Ik wil deze via internet gaan aanmelden. Maar ze vragen om welk type het gaat? Serienummer?Geen idee waar ik dat kan vinden?

Aandacht, persoonlijk, en tijd voor de klant.

Toen we werden gebeld, dat onze caravan klaar was, hadden we niet veel keuze om hem op te halen. Zaterdag, dan konden wij eigenlijk alleen maar, dat was allemaal al vol. Dat vonden wij een beetje jammer. Maar snap ook wel dat het moeilijk te plannen I. Maar verder alleen maar lof voor jullie!

Vakkundige en prettig contact

Bij de selectie van onze nieuwe caravan zijn wij vakkundig en prettig geadviseerd. Ook het opleveren van de caravan was een prettige ervaring, al onze vragen werden deskundig beantwoord. De vragen die wij na enkele dagen nog hadden (wij stonden direct na de oplevering een week op een camping in Vorden) werden tot tevredenheid afgehandeld. Kortom: Chapeau voor deze organisatie!

Eerlijke voorlichting.

Geen bla bla verhaal.

Super caravan gekocht

Voor de derde keer een caravan bij dit bedrijf gekocht. We komen elke keer tevreden en goed geholpen bij dit bedrijf weg ! Goed advies, eerlijke prijzen !!!

Over Holiday Sport B.V.

Reizen inspireert, vrije tijd ontspant; in een sfeervolle en avontuurlijke omgeving vindt je naast onze caravanmerken Hobby, Fendt en Dethleffs een breed aanbod BOVAG occasions. In de goed geoutilleerde werkplaats kunt u terecht voor vakkundig onderhoud, reparatie, inbouw en schadeherstel. Daarnaast adviseren specialisten je in de outdoor winkel bij de keuze van kampeer en wandel accessoires. Hier kun je omringt met ruim 6000 reisboeken en kaarten je reis en vakantie goed voorbereiden. Laat je inspireren en verrassen in Lochem.