Netjes en mooi afgeleverd

Zoals altijd onderhoud prima uitgevoerd,en tevens wat extra werkzaamheden gedaan,alles tot volle tevredenheid! Ontvangst ook prettig door vriendelijke medewerkers,kortom een aarader!!

Alles is perfect geregeld

Perfecte afhandeling en goede service

Transparant bedrijf

Transparant bedrijf, geen poespas recht toe recht aan. Precies zoals je zou mogen verwachten van jongens in dit segment. Heb je een probleem dan wordt je geholpen. Geen gezeur en vage verkooptrucs.

Altijd en al vele jaren lang een uitstekende service

Super fijn geholpen

Het is een super fijne garage en fijne medewerkers

Correct en vlot zoals wij gewend zijn van de auto avenue

Eerste apk en grote beurt Direct merkbaar in het rijgedrag en het remmen Geen overbodige luxe dus Netjes volgens afspraak

Fijne service en klantvriendelijk

Zie bovenstaande!

Kan beter

Ik heb aangegeven dat mijn remmen heel erg piepte bij het afremmen al vanaf het begin. Ik kreeg toen te horen dat dat een kwaal was van de suzuki ignis. Echter die kwaal zit er al in vanaf ik m nieuw kocht dus vind ik heel raar. Bovendien toen ik onlangs bij een jaarlijkse beurt aangaf van die piepende remmen kreeg ik te horen dat er wel een 'prijskaartje' aanhangt terwijl ik toch bij de aankoop van deze auto toch 6 jaar garantie heb gekregen! Wat valt er dan er eigenlijk wel onder de garantie? Slechte zaak !!

Ik ben Zeer tevreden

Goede ontvangst.

Na een half uur wachten zijn ze aan mijn wagen begonnen. Verder was alles oké. De prijs vond ik vrij hoog voor de eerste beurt van een auto die nog geen 5000 km gereden had.

Vriendelijk vakkundig

Vriendelijke en vakkundig en lekkere koffie

Zeer klantvriendelijk.

Ontvangen met koffie. Vriendelijke mensen. Bij ophalen auto alles keurig geregeld. En een koude cola omdat het zo warm was.

Super service

We zijn goed ontvangen en geholpen en daar geholpen waar nodig was

Wat is het voordeel dat ik naar dealer ga

Ik had een afspraak gemaakt in de planning. Kijkend naar mijn onregelmatige werk. Daarna bleek de afspraak niet te kunnen en werd er 2 weken later een afspraak aangeboden. Wil en werkdag voor mij maar de auto zou klaar zijn. Echter had ik de pech dat er wat kapot was. Onderdeel moest besteld worden, er was geen leenauto. Oftewel ik had een vervoersprobleem, voor 4 dagen. Want het weekend zat ertussen. Daardoor kwam de volgende vraag in me op. Wat is 'm, noem het mijn voordeel, dat ik mijn auto naar de dealer breng. Ik ben meer geld kwijt aan onderhoudsbeurt dan een gewone garage. Onderdeel was niet op voorraad, geen leenauto. Auto was daarna netjes gemaakt. Maar ik mis het stukje klanten binding, net dat beetje extra inspanning dat niet hoeft maar toch leuk is. Bv auto stofzuigen, korting wasstraat, , geurverfrisser, pepermuntje of zoiets. Mobiliteitspas is wellicht een extra, echter toen ik een beroep op ze deed, zodat ik niet om 23 uur alleen op straat op monteur moest wachten. Kreeg ik het antwoord. U kunt nu nog rijden, we komen pas als u dat niet meer kunt. Aanvulling.. bij aanbeveling nee, gebaseerd op deze ervaring .

Gewoon goed

Vriendelijk personeel, afspraak is afspraak.

Was wat verwarring over ophalen of brengen maar de auto werd direct gebracht. Perfect

Altijd goed

Altijd keurig volgens afspraak en de fijne service maakt dat wij hier al jaren klant zijn en blijven.

helemaal prima

Lang moeten wachten ; maar dit werd beloond met een grote taart en natuurlijk een prachtige auto!

Nette keurige garage

Vooraf prijsopgave. Klopt keurig. Kleine reparaties worden uitgevoerd. Wordt vooraf besproken tot welk bedrag. Leenauto staat klaar. Dus albijal gewoon een super garage met vriendelijk personeel.

Prima service! Denken fijn mee en geven vooraf een goede prijsindicatie.

Zeer positief

Zeer correct

Prima geholpen

Goede service. Prijsopgave vooraf. Makkelijk afspraak maken.

Als altijd prima service en vriendelijke medewerkers.

Onder genot van een kopje koffie, rustig gewacht tot de auto klaar is.

Zeer goede betrouwbare garage

Vooraf duidelijke gespecificeerde prijsopgave wat er precies moet gebeuren en wat dat dat kost. Eerlijke adviezen over vervanging onderdelen/banden en altijd een erg gastvrije ontvangst. De prijs/kwaliteit-verhouding is goed. Reed hiervoor Volvo en daar betaalde je bijna het dubbele voor een kleine of grote beurt.

Kapt Hatterasstraat 11 5015BB Tilburg