Super bedrijf, klantvriendelijk en goede service

Ik kom hier al 16 jaar en ik ben nu met mijn 4e suzuki bezig. Eerst heb ik de suzuki swift gereden en 4 jaar geleden ben ik overgestapt naar de Ignis met een leasecontract. Suzuki geeft nooit problemen. Het is een top bedrijf met allemaal vaklui, vriendelijk en erg service gericht.

Eerlijk transparant en Vriendelijk

Punteel transparant en vriendelijk

Inmiddels de dertiende Mitsubishi bij de auto Avenue met volle tevredenheid gekocht.

Een gedegen advies. Goede aandacht voor persoonlijke keuzes. Eerlijke benadering en het nakomen van afspraken. Kortom eeelijke tevredenheid

Altijd goed

Sinds augustus 2006 klant bij Auto Avenue. Heb toen een nieuwe Swift gekocht en die auto rijd ik nog steeds. Top auto. Altijd goed behandeld als klant. Klantenservice is en klantgerichtheid is top

Alles prima gegaan dankjewel Gr MvDiessen

Tot de volgende beurt

Goede service en duidelijkheid

Goede service Duidelijke prijsopgave Vriendelijk personeel

Houden zich aan de afspraak. Vriendelijk en goede uitleg bij reparaties !

Zie boven.

oké

tevreden

Fijn bedrijf , meedenkend , klantvriendelijk

Vriendelijk vakkundig luisteren naar je,nazorg is prima

Tevreden

Mijn auto heeft een servicebeurt gehad en ik neem aan dat alles goed na gekeken is. Wel duidelijke afspraak gemaakt contact op te nemen als er iets "groots " gedaan moest worden.

Super. Goede informatie middels een offerte

Wij hebben deze Mitsubishi in 2016 tweede hands gekocht, en zijn nog steeds zeer tevreden. Zowel over de auto als over de garage Auto Aveneu

Service is goed

Goed en netjes geholpen

We zijn netjes geholpen

Dit is nu mijn 4 de auto die ik daar koop en nog altijd word je goed behandeld vriendelijk personeel en je word netjes en goed behandeld

Prettige overdracht van de nieuwe auto

Ivo neemt rustig de tijd om de nieuwe auto af te leveren en uit te leggen.

Prima, alles volgens afspraak uitgevoerd.

De werkzaamheden zijn volgens afspraak uitgevoerd. Het is echter wel jammer dat de auto naar een jaarbeurt niet even door de wasstraat wordt gereden.

Vriendelijk personeel

Lang durende klacht wordt nog steeds niet opgepakt

prettig als altijd

Prettig

Heel tevreden goed geholpen

Top heel tevreden

slecht

2 weken voor de afspraak speciaal de banden laten controleren en tevens de remschijven. Banden hadden nog profiel genoeg werd me verteld. Op de dag van keuren, nauwelijks nog auto gereden in die 2 weken, wordt de auto afgekeurd op 1 band met 1.6 mm profiel. Dit is geen eens afkeur volgens RDW. Hele discussies gevoerd ook met keurmeester die de meter erbij had en kwam niet in het rood maar het was volgens hem wel regel bij Avenue om dan af te keuren. Belachelijk. Zelfs de aanbieding voor nieuwe banden is geen echte 40% korting op een band die me 175,- euro zou gaan kosten per stuk. Nu kan ik terug voor herkeuring wat me dan 4,- euro gaat kosten maar de banden die haal ik elders, puur uit principe. Had vertrouwen in deze zaak maar ik beraad mij op een andere garage voor de volgende keer.

Perfecte service

Perfecte service

Tevreden

Netjes en vriendelijk te woord gestaan. Goed ingelicht over keuring en onderhoud

Advies wat er wel en noodzakelijk is bij servicebeurt, is toch afhankelijk van aantal kilometers dat gereden is.

Gewoon goed

Zoals altijd goed

Bij Auto Avenue alleen maar vriendelijk en goede klanten benadering.

Goed!.