Beste rijschool

Mijn autorijbewijs heb ik 13 jaar geleden elders gehaald. Nu ben ik voor mijn motorrijbewijs bij rijschool Frits van Zelst wezen lessen. Nu had ik achteraf gewild dat ik mijn autorijbewijs ook bij hun had gehaald. 15 juli was mijn eerste rijles en vandaag, 16 september, heb ik mijn motorrijbewijs gehaald. Dit zeker te danken aan de deskundigheid, goede uitleg, en goede opbouwende kritiek van de instructeurs. Ze willen niet alleen dat je het goed doet voor de ogen van een examinator, maar ze geven je ook écht de ingrediënten om een goede motorrijder te worden. Tijdens motorrijlessen rij je met 2 leerlingen en een instructeur, maar de instructeur geeft altijd genoeg aandacht aan beide leerlingen. Ze denken ook met je mee als je onverhoopt op het laatste moment je les moet afzeggen (ik had een aanrijding met de auto) zodat je richting het examen geen belangrijke les mist. Ook in de avond en op zaterdag! Ik kan niet anders zeggen dat ik heel blij ben met mijn keuze in Rijschool Frits van Zelst. Mark en Maarten, super bedankt!

Zeer goed en ook erg flexibel met inplannen

John Verhoeven heeft zijn studietijd bij Frits van Zelst met GEWELDIGE prestatie doorlopen. Ondanks dat hij zelf perse een schakelauto wilde rijden, is hij (op aanraden van Frits van Zelst) toch overgestapt op automaat. Hij is geslaagd en is dolgelukkig dat hij nu naar zijn vriendin kan rijden, 110 km verderop. Mede dank zij Frits van Zelst was het voor hem toch mogelijk om dit ozo gewilde papiertje te halen. Dank jullie wel Team!!!

Mijn dochter Jessy heeft bij Frits van Zelst haar brommerrijbewijs gehaald. Ze heeft een verstandelijke beperking en de manier waarop ze les gehad heeft, zowel theorie als praktijk, was MEGA FANTASTISCH. Het geduld dat ze met haar hebben gehad, de uitleg, ze is bij beide onderdelen gelijk de eerste keer geslaagd. Bij Frits van Zelst houden ze dus ook ontzettend goed rekening met mensen die slecht kunnen lezen/studeren. TOP!!! Ga zo door!!!!

Na een moeizame periode bij een andere rijschool ben ik terecht gekomen bij verkerschool Frits van Zelst. Vanaf eerste telefoon gesprek zeer goed geholpen door advies rijles met top instructrice. Na aantal lessen nog gevolgd te hebben heeft ze mijn vertrouwen terug opgebouwd en ik vond lessen weer leuk. Inmiddels geslaagd voor mij B rijbewijs. Top rijschool!

Super fijne en deskundige rijschool want onze kinderen hebben allebij hun rijbewijs gehaald en geen op of aanmerking en er is er zelfs al 1 bezig met zijn motorrijbewijs

Fijne rijschool

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Als je niet in 1 keer slaagt, ben je aan hier aan het verkeerde adres! Totaal geen empathie met de leerling en alleen maar examenroutes rijden en niks meer uitleggen. Ook roken en appen van de rijinstructeur tijdens de les in de auto is zeer ongewenst en kan gewoon niet!!!!

Super goed

Ik heb met veel plezier bij Frits van Zelst gelest, was een zeer aangename ervaring

Ik heb hele goede ervaringen met dit bedrijf, altijd was alles goed geregeld en ik had een top instructrice.

veel geduld en aandacht besteed aan het leerprocces

Super begeleiding!

Goed behandeld

Goede en deskundige manier van lesgeven, erg fijn en persoonlijk.

Heel goed, de lessen waren leerzaam en prima. Niks op aan te merken. Ik vind het een zeer goede rijschool en heb er veel geleerd.

zeer leuke ervaring met een goed team!!