• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en ook erg flexibel met inplannen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf John Verhoeven heeft zijn studietijd bij Frits van Zelst met GEWELDIGE prestatie doorlopen. Ondanks dat hij zelf perse een schakelauto wilde rijden, is hij (op aanraden van Frits van Zelst) toch overgestapt op automaat. Hij is geslaagd en is dolgelukkig dat hij nu naar zijn vriendin kan rijden, 110 km verderop. Mede dank zij Frits van Zelst was het voor hem toch mogelijk om dit ozo gewilde papiertje te halen. Dank jullie wel Team!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn dochter Jessy heeft bij Frits van Zelst haar brommerrijbewijs gehaald. Ze heeft een verstandelijke beperking en de manier waarop ze les gehad heeft, zowel theorie als praktijk, was MEGA FANTASTISCH. Het geduld dat ze met haar hebben gehad, de uitleg, ze is bij beide onderdelen gelijk de eerste keer geslaagd. Bij Frits van Zelst houden ze dus ook ontzettend goed rekening met mensen die slecht kunnen lezen/studeren. TOP!!! Ga zo door!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een moeizame periode bij een andere rijschool ben ik terecht gekomen bij verkerschool Frits van Zelst. Vanaf eerste telefoon gesprek zeer goed geholpen door advies rijles met top instructrice. Na aantal lessen nog gevolgd te hebben heeft ze mijn vertrouwen terug opgebouwd en ik vond lessen weer leuk. Inmiddels geslaagd voor mij B rijbewijs. Top rijschool!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne en deskundige rijschool want onze kinderen hebben allebij hun rijbewijs gehaald en geen op of aanmerking en er is er zelfs al 1 bezig met zijn motorrijbewijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je niet in 1 keer slaagt, ben je aan hier aan het verkeerde adres! Totaal geen empathie met de leerling en alleen maar examenroutes rijden en niks meer uitleggen. Ook roken en appen van de rijinstructeur tijdens de les in de auto is zeer ongewenst en kan gewoon niet!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met veel plezier bij Frits van Zelst gelest, was een zeer aangename ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele goede ervaringen met dit bedrijf, altijd was alles goed geregeld en ik had een top instructrice.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf veel geduld en aandacht besteed aan het leerprocces

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super begeleiding!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en deskundige manier van lesgeven, erg fijn en persoonlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed, de lessen waren leerzaam en prima. Niks op aan te merken. Ik vind het een zeer goede rijschool en heb er veel geleerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer leuke ervaring met een goed team!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf duidelijke uitleg

Over Autorijschool Frits van Zelst