Goede rijinstructeur

Goede uitleg gekregen goed gewerkt aan de dingen die beter moesten en flexibele lestijden

• Uw instructeur Dennis

Gewoon relaxed autorijden!

Als HSP/ADHD er zat ik met autorijden vaak in mijn hoofd te denken aan alle verkeersregels, en vergat daarbij echt deel te nemen aan het verkeer, echt te rijden. Dat is me tijdens de lessen bij De Ridder geleerd en ik ging opeens met stappen vooruit! En, toch nog vlugger dan gedacht, mijn rijbewijs gehaald. Sergiu, Heel hartelijk dank voor de fijne lessen!

• Uw instructeur Sergiu

In een keer geslaagd :D

Justin is super vriendelijke en weet precies hoe hij je les moet geven zodat je in een keer slaagt. Je krijgt hier gewoon heel goed verteld wat je moet doen en dat maakt het eerlijk gezegd gewoon heel makkelijk. Ik heb 2 keer examen gedaan bij een grote rijschool maar was twee keer gezakt, toen geswitchd naar De Ridder en gelijk gehaald zonder stress. Ik raad het dus zeker aan om bij Justin te lessen.

Goed Georganiseerde en goeie instructeur

Ik heb niks negatiefs te zeggen over de Ridder. De rijschool is erg goed georganiseerd en laat wat dat aan gaat niets te wensen over. Maar het belangrijkste: de instructeur was erg goed. Hij brengt heeft veel kennis en weet deze op een goede manier over te brengen.

• Uw instructeur Izhar

Goede manier van lesgevenu

Ze sturen in 1 keer een factuur richting je examens

• Uw instructeur Justin

Super enthousiast en mega super dienstverlenend

Ik kan een ieder die zijn rijbewijs wil halen De Ridder absoluut aanbevelen. Mega dienstverlenend en goede lessen!

Helemaal goed

Goeie ervaring!

• Uw instructeur Keith

Het was allemaal goed!

Ik heb met veel plezier gelest. Aardige en deskundige instructeur. Alles verliep soepel. Een aanrader!

• Uw instructeur Robert

Goede communicatie en aardige mensen.

Goede ervaring gehad. Alan is echt een top instructeur. Heel vriendelijk, geduldig, kundig en doet altijd enorm zijn best!

• Uw instructeur Alan

Goede rijlessen en positieve feedback.

Mijn ervaring met de Ridder is erg goed. Ik had les van Alan, de rijlessen waren goed en ik kreeg goede positieve tips. Waardoor ik elke les beter ging rijden. Omdat ik naar het buitenland ga moest ik in relatief korte tijd mijn rijbewijs halen, Alan heeft mij hier goed bij geholpen en ik heb mijn doel bereikt!

Zeer behulpzaam en aardig

Telefonisch goed bereikbaar, behulpzaam om les die niet uitkwam te verschuiven, goede rijles

Goede rijschool

Enorm fijne ervaring.

Was goed allemaal.

• Uw instructeur Dennis

Top ervaring!

De rijlessen waren niet alleen heel leerzaam, maar ik ging er ook echt met veel plezier naar toe! Ondanks dat ik een hele slechte concentratie heb, heeft mijn rij instructeur er alles aan gedaan om mij tot een niveau te brengen, waardoor ik in 1x ben geslaagd!

• Uw instructeur Alan

Goede lessen, sfeer en organisatie!

Top ervaring!

niks op aan te merken

• Uw instructeur Justin

Prima georganiseerd en uitstekend rijleraar!

De TTT was zeker een aanrader, bij De Ridder is het een deel van de pakketten.

• Uw instructeur Omar

Ik heb alleen maar goede ervaring met Verkeerschool de Ridder gehad.

Mijn motorrijlessen waren altijd productief met veel rijden. Ik kreeg snel vertrouwen in mijn capaciteiten en slaagde zonder problemen voor beide examens.

• Uw instructeur Justin

Een fijne leerweg naar veilig en zelfstandig autorijden

Ik heb al mijn autorijlessen bij verkeersschool de Ridder gehad en heb deze als prettig ervaren. De rijinstructeurs zijn vriendelijk en vaardig in lesgeven. Vooral de lessen van Alan vond ik super fijn. Ik werd elke les uitgedaagd met nieuwe rijsituaties en merkte dat ik hierdoor steeds makkelijker kon omgaan met onbekende routes. Ook was mijn rijdocent flexibel in lestijden en is het duidelijk dat hij plezier heeft in het lesgeven. Dit gaf altijd een goede sfeer in de auto, wat in mijn ogen heel belangrijk is om auto te leren rijden. De drempel om dingen te vragen is hierdoor laag en fouten maken mag, want daar leer je van. De Ridder is bij mij overgekomen als een goed geregelde rijschool. Een sterke kant aan de school vind ik dat er veel duidelijkheid rondom het rij-examen wordt gegeven en dat er de tijd wordt genomen om een lesplanning vooruit te plannen, waardoor je weet waar je aan toe bent. Zeker als je in de buurt van Den Haag of Scheveningen woont is deze rijschool een aanrader omdat je gelijk veel ervaring opdoet in je eigen woonwijk. Kortom, een fijne leerweg naar autorijden!

Ontspannen en vriendelijke rijschool

Ik moest ‘opnieuw’ afrijden... en daar werd heel relaxed mee omgegaan. Altijd vriendelijk aan de telefoon en instructeur was ook deskundig. En natuurlijk geslaagd! P.s. Champagne komt als ik mijn rijbewijs weer in handen heb.

Heel goed en leerzaam!

Ik heb goede lessen gehad en ondertussen was het ook hartstikke gezellig.

Chaos

Ik heb 5 verschillende instructeurs en lesauto’s gehad, niet vrijwillig btw. Het is heel duur en elke instructeur leert je wat anders aan waardoor je super in de war raakt en ze hebben nooit tijd om te lessen. Alleen izhar mijn laatste instructeur heeft mij echt vooruitgeholpen. Ik zou hier niet nog een keer mijn rijbewijs halen.

• Uw instructeur N.v.t.

Beste Isis, Allereerst vinden we het jammer dat je het zo hebt ervaren. We doen altijd ons uiterste best om in het belang van onze leerlingen te handelen. De situatie die jij schetst komt echter niet overeen met de werkelijkheid. Er zijn toch wel wat correcties die we graag willen delen. In je systeem kunnen we zien dat je bij 3 verschillende instructeurs hebt gereden. De wisseling van je 1e naar de 2e instructeur was omdat deze instructeur helaas stopte met het geven van autorijlessen. Van de 2e naar de 3e instructeur was noodzakelijk omdat je full time ging werken en de roosters kwamen hierdoor niet overeen. We zijn blij dat je met Izhar bent geslaagd. Veel veilige kilometers gewenst.

Geweldige en unieke ervaring met rijinstructeur Ismail

Vandaag in een keer geslaagd voor rijbewijs BE. De instructeur is een echte ervaringsdeskundige. Zijn professionele en rustige manier van werken, en het bijbrengen van inzichten die de rijvaardigheid bevorderen en inzicht, zijn optimaal representatief, en derhalve meer als passend te noemen bij de kwaliteit die de Ridder wenst te leveren. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.

• Uw instructeur Ismail

Gezellige en leerzame lessen bij Alan in de auto

Gezellige en leerzame lessen bij Alan in de auto

Top rijschool!

Ik ben in 1x geslaagd met dank aan Alan. Hele goede rijlessen, je wordt helemaal klaargestoomd voor het examen. Ook een goede sfeer in de auto. Echt top!! Ik ben super tevreden.