Secuur en zorgvuldige rijlessen

Zeer prettige en vakkundige rijlessen gehad. Instructeurs hebben goede kennis van hun vak en zijn rechtvaardig en attent. Fijne rijschool, zeer fijne rij instructeur gehad met veel ervaring en expertise, (Robert, het was tof!, nogmaals bedankt!) Er is goede communicatie met de rijschool indien je vragen hebt en flexibele lestijden. De Ridder is zeer aan te raden aan iedereen die vakkundig en op een goede manier zijn rijbewijs wilt halen.

In 1 keer geslaagd alles top

• Uw instructeur Ismail

Op een prettige manier mij gemakkelijk leren te voelen met autorijden

Door consistent rijlessen in te plannen heb ik zelfvertrouwen ontwikkeld die ik nodig heb tijdens het autorijden. De instructeur heeft me op mijn gemak gesteld en heeft er alles aan gedaan om het beste uit mezelf te halen. Bedankt!

• Uw instructeur Alan

Zeer klantvriendelijk en hele fijne lessen!

In Coronatijd gestart met motorrijlessen. Ik heb een pakket genomen van 20 lessen inclusief examens. De lessen waren heel goed en effectief. Justin is direct in zijn aanwijzingen en feedback, dit vond ik heel fijn. Het zorgt er ook voor dat de lestijd optimaal benut wordt. Ik heb al mij examens binnen de lessen van mijn pakket gehaald.

• Uw instructeur Justin

Best driving school, geslaagd 1x!!

Probably the best driving school in the Hague. The lessons with my professor (Keith Lai) were amazing, every lesson I learnt a lot with him, apart from the lessons he sent me some feedback about the previous lesson and that makes a complete difference in the learning process. Keith is super professional, patient and it seems that he loves his work and teaching. I owe him that this process even with corona went so smooth. I would recommend this driving school to anyone who wants to make the best of every driving lesson!

• Uw instructeur Keith

Fantastisch

Robert is een ervaren rij instructeur die je op jou gemak stelt. Hij heeft jou de juiste tips & trics waardoor je met genoeg zelfvertrouwen jou examen in gaat!

Gewoon goed!

Alles was goed geregeld, ook qua communicatie rondom de lessen en het examen. En geslaagd in één keer dankzij de begeleiding van Justin en Sergui! Een aanrader voor mensen die nog op zoek zijn naar scooterlessen!

• Uw instructeur Sergiu

Heel erg fijn

Alles word goed uitgelegd en heb het in 1 keer kunnen halen.

• Uw instructeur Justin

Geslaagd voor mijn motor rijbewijs!

Alle examens (theorie, AVB en AVD) in één keer gehaald, met dank aan de duidelijke instructie en begeleiding van mijn instructeur, Justin! Thanks Justin! De rijschool was erg meedenkend met het plannen van lessen en de examens, zodat ik ondanks mijn drukke schema toch veel heb kunnen lessen en het rijbewijs in relatief korte tijd heb kunnen halen.

• Uw instructeur Justin

Fijne ervaring en goede begeleiding

De medewerkers van Verkeersschool de Ridder hebben mij super geholpen, met voorbereiding voor mijn theorie en ook met de juiste keuze van rij instructeur voor het praktijk examen. Ze voelden aan wat ik op oudere eeftijd nodig had. Ik kreeg een rij instructeur met een passie voor zijn werk en dat was te merken. Hij was geduldig en gemotiveerd en zag ook waar de nodige valkuilen zaten. Ik ben dan ook erg blij dat ik in 1 keer geslaagd ben.

• Uw instructeur Robert

Ik vond het een hele fijne rijschool.

Ik heb het erg naar mijn zin gehad tijdens de rijlessen bij De Ridder. Sergiu is een hele gezellige man, die altijd wel een leuk verhaal heeft! Verder was de rijschool zelf heel fijn. Als je belde om iets te regelen, wisten ze meteen wie je was en ze kwamen altijd met goede oplossingen.

• Uw instructeur Sergiu

Super fijn!

Prettige lessen en duidelijk!

• Uw instructeur Ismail

Excellent experience - friendly and personalised

Keith was great. Took lots of notes and gave focused feedback on each and every session, which made improving easier. Friendly, punctual, patient and very good!! Thank you.

• Uw instructeur Keith

Goeie ervaring

Alles was duidelijk en goed uitgelegd en ik had het naar me zin dus niks te klagen gwn goed in een keer geslaagd dus Top Top Top!!!

• Prijs/Kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Keuze lespakketten N.v.t.
  • Uw instructeur Ismail

Erg fijne en meedenkende rijschool

Goed behandelt, duidelijke planning en systemen. Fijne mensen die, ondanks de chaos bij het CBR, zo veel mogelijk hebben meegedacht. En goed hun best hebben gedaan waardoor ik in een keer geslaagd ben voor mijn B rijbewijs.

• Uw instructeur Omar

Te weinig belangstelling voor de wensen van de leerlinh

Na meerdere keren te hebben gevraagd om te oefenen met parkeren in mijn eigen smalle straat óf het gemakkelijk wegrijden bij een stoplicht, is hier helaas 0 keer naar geluisterd noch aandacht aan besteed. Na mijn eerste rijexamen, heb ik een externe rij instructeur aangewezen gekregen, die mij met veel aandacht en plezier uiteindelijk heeft geholpen met het behalen van mijn rijbewijs.

• Uw instructeur Dennis

Ismail is een hele fijne instructeur !

Ismail is een fijne instructeur, hij geeft goed les totdat je perfect rijdt. Behalve gewoon rijles geven steunt hij je ook emotioneel, als het even tegenzit of als je je onzeker voelt bijvoorbeeld. Ik ben in één keer geslaagd en zal hem nu wel gaan missen. Het contact met en de begeleiding door de mensen op kantoor was zeer plezierig. Zij hebben mij goed en flexibel geholpen en met hun ervaring gesteund als dat nodig was.

Gedegen rijopleiding

Rijinstructeur Benni geeft goed en enthousiast les.

• Uw instructeur Benni

Een rijschool die uitstekende begeleiding biedt!

In het afgelopen jaar heb ik bij De Ridder bij instructeur Alan gereden om mijn Rijbewijs B te halen. De lessen zijn goed aansluitend op elkaar, en de leercurve wordt geleidelijk aangepakt. Persoonlijk keek ik altijd erg uit naar mijn lessen op de dag zelf. Het was altijd gezellig wanneer het kon, en serieus voor feedback wanneer nodig. Toen ik eenmaal mijn examen had gehaald, begon er na mij iemand met zijn allereerste les bij Alan. Ik was op de parkeerplaats nog even aan het napraten en zag hoe de eerste basis van aanvoelen hoe de auto stuurt werd uitgelegd, met vervolgens rondrijden op de parkeerplaats. Ik realiseerde me dat het leertempo meteen heel anders lag dan toen ik reed. Een moment waarin duidelijk de kwaliteit van Alan naar voren kwam in het aanpassen naar zijn leerling! Thanks voor de lessen en de top begeleiding!

Na 6 keer zakken in één keer geslaagd met Alan

Na 6 keer gezakt te zijn voor mijn praktijk examen en lessen bij een andere rijschool, ben ik na lessen bij Alan in een keer geslaagd! Alan was heel geduldig, gaf gestructureerd les en richtte de lessen in op mijn behoeftes. Nu weet ik zeker dat ik klaar ben om zelfstandig de weg op te gaan. Ik zou verkeersschool de Ridder en Alan aan iedereen aanbevelen!

• Uw instructeur Alan

Goede rijschool en instructeur ik ben in 1x geslaagd.

Vriendelijke rijschool en goede instructeur. Legt alles goed uit en berijd je goed voor. Ik ben in 1x geslaagd dus dat zegt genoeg

Top verkeersschool

4 jaar geleden bij deze rijschool in één keer geslaagd voor m’n autorijbewijs en gisteren in één keer voor mijn motorrijbewijs. Justin is een top instructeur met goede begeleiding. Zeker een aanrader!

• Uw instructeur Justin

Professionele rijschool met persoonlijke aanpak

Professionele rijschool met persoonlijke begeleiding. Ik heb hier deze week mijn BE rijbewijs gehaald. Top begeleid door Ismail waardoor ik goed voorbereid en met alle vertrouwen het examen in ging. Ook op kantoor zijn ze super behulpzaam en is alles goed geregeld. Zeker een aanrader

Goede rijinstructeur

Goede uitleg gekregen goed gewerkt aan de dingen die beter moesten en flexibele lestijden

• Uw instructeur Dennis