Excellent and Friendly Driving School

I took my full motorcycle licence at De Ridder in Scheveningen, so both practical tests. Lessons were in English and there was a varied mix of Dutch and non speaking students. Justin is a perceptive and observant instructor - not only teaching technique but also asking the learner 'why' make one choice over another. He encouraged me to work on my strengths and weaknesses as a motorcycle rider and become a better rider after years of car driving!

• Instructor Justin

De lessen waren heel goed

Ik heb een hoop ervaring mogen opdoen en alles werd me goed uitgelegd door me instructeur

Was top!

Justin, is lekker duidelijk in zijn feedback, ziet alles en geeft goede tips en aanwijzingen zodat je veilig met de motor de weg op kan.

• Uw instructeur Justin

Best place to learn motorfiets in den haag

Justin is simply the best instructor there is. Clear feedback and motivation to improve. Both for driving license and also real life safe driving. Recommend him anyday.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Gezellig

Ik heb een lange maar leuke tijd gehad

• Uw instructeur Sergiu

Erg fijn en niet stressvol.

Elke les heb ik veel dingen geleerd. Het werd duidelijk uitgelegd, en ik voelde me nooit onveilig in de auto. Daarnaast hing er altijd een goede sfeer. Ik ben erg blij met mijn ervaring. :)

• Uw instructeur Alan

Outstanding

Wonderful company with best instructors.

• Instructor Kieth

Goede effectieve lessen

Mijn ervaring was over het algemeen goed en had een hele aardige geduldige rij instructeur gehad die mij echt naar de top heeft gebracht. Ik heb alleen af een toe bij andere instructeurs gereden en dat vond ik veel minder

• Uw instructeur Alan

Super goed en duidelijk

Instructeur Ismail heeft alles super duidelijk uitgelegd en geeft super fijn les

• Uw instructeur Ismail

Fijne rijlessen met duidelijke instructies

Ik vond de rijlessen fijn, er wordt duidelijk aangegeven waar je aan kunt werken en in de app kun je dit dan ook terugvinden. Verder vond ik het fijn dat ik met mijn instructeur gezellig kon kletsen af en toe, waardoor ik niet opkeek tegen de lessen. Echter vond ik het soms onhandig dat er 48 uur van tevoren afgezegd moest worden en het anders alsnog in rekening gebracht werd. Maar al met al een hele fijne ervaring gehad met De Ridder als rijschool!

• Uw instructeur Armand

Duidelijk streng maar op een goede manier

Professioneel & vriendelijk!

De Ridder was uitstekend - professioneel en vriendelijk. De instructeur was ook flexibel ivm afspraken, en haalt leerlingen op voor de deur of ergens anders. Instructeur sprak Engels ook - handig voor expats. I highly recommend De Ridder!

• Uw instructeur Armand

Ismail is een zeer goede rijinstructeur echt klasse

• Uw instructeur Ismail

Leer motor rijden bij de Ridder, met Justin? Direct doen!

In gesprek met twee vrienden liet ik vallen dat ik wilde gaan beginnen met motorrijden en dat ik zoekende was naar een rijschool. Beide zeiden ze direct.... dan moet je bij Justin zijn! Het aanmelden ging gemakkelijk en binnen no-time had ik mijn proefles ingepland staan. Justin test zorgvuldig waar je bent als persoon en hoe je bent op de motor. Hij geeft daar duidelijk aan hoeveel lessen je ongeveer nodig zal hebben. Hieropvolgend kan je een passend lespakket uitkiezen, wat het ook gemakkelijker maakt voor de portemonnee. Het administratieve team is verwelkomend, behulpzaam en zeer vriendelijk. Als er iets geregeld moest worden, kon dit gemakkelijk via de telefoon, e-mail of in persoon bij de balie. Toppers zijn het! Justin is one of a kind en zal jou gegarandeerd klaarstomen voor je examens. Naast je leraar is hij liever gewoon Justin en creëert hij een persoonlijke en ondersteunende leeromgeving. Hij heeft het beste met je voor en zal op zijn manier direct doch rechtvaardig vertellen wat je kan en waar je naartoe hebt te werken als motorrijder. What you see is what you get... en dat was voor mij wel echt belangrijk! Dit zorgde ervoor dat wanneer het AVB- en AVD-examen was ingepland, je er ook zeker vanuit mocht gaan dat je er klaar voor bent. Dit geeft zelfvertrouwen en maakte de examens niets meer dan gewoon met plezier motor rijden:) Voor mij is Verkeerschool De Ridder, Justin en het gehele team een 10/10. Dus als je wilt lessen? Zeker even aanbellen bij De Ridder! Gr. Pascal

Proficient and efficient instruction

I recently passed my driving exam thanks to Verkeersschool De Ridder. The instructors were knowledgeable, patient, and made me feel confident behind the wheel. The lessons were well-structured, and I appreciated the personalized feedback that helped me improve. I highly recommend Verkeersschool De Ridder and specifically Keith my instructor to anyone looking to learn how to drive!

• Instructor Kieth

Ideaal en precies wat ik nodig had

Ik kwam van een andere rijschool waarbij er veel geschreeuwd werd en gescholden. Dat paste niet bij mij dus ik ging via wat vrienden naar de ridder en kreeg een geweldig instructeur die me precies gaf wat ik nodig had.

• Uw instructeur Jari

Fantastische motorlessen!

Als je motor wil leren rijden in omgeving Scheveningen/Den Haag moet je bij Justin zijn! Hij gaf na de eerste proefles gelijk een duidelijk en reëel beeld met een plan van aanpak. Met duidelijke, nuchtere feedback en hele sarcastische humor ;) heb ik beide examens in 1 keer gehaald. Dus als je zo snel mogelijk de weg op wilt moet je bij rijschool de Ridder zijn!

Perfect teaching!

Perfect teaching because I pass my exam for the first try! Thank you so much!

• Uw instructeur Remco

Goede instructeur

Fijne ervaring. Kan iedereen aanraden.

Super fijn!

Ik heb een super fijne ervaring gehad met Verkeersschool de ridder. Fijne instructeurs. Alle instructies waren duidelijk. De lessen waren flexibel in te plannen Al met al, top!

• Uw instructeur Dennis

Goed, kundig en professioneel

Kundige instructeur die je echt goed leert rijden zodat je niet alleen slaagt maar ook veilig de weg op kan. Altijd goed geholpen door de vriendelijke klantenservice. Je merkt dat ze hier passie voor het vak hebben. Ik raad het aan. Bedankt Sergiu en Camille en natuurlijk de vriendelijke dames van team de ridder.

• Uw instructeur Sergiu

Na hele leerzame, maar ook gezellige lessen in één keer geslaagd!

Remco is een hele geduldige, rustige en lieve man die mij alles goed heeft bijgebracht, maar waarmee ik ook veel heb kunnen lachen! Het contact met de rijschool was altijd fijn en de administratie loopt soepel. Kortom, raad ik de rijschool en rijlessen bij Remco erg aan!

• Uw instructeur Remco

Meer dan alleen Motor rijbewijs

Top instructeur. Met totaal geen ervaring en wel ballast, heb ik het toch maar geleerd. Oprecht hartgrondig. Dank je wel. Soms door je opmerkingen heen kijken. En dan is de kern en bedoeling oprecht goed. Dank je wel. Top instructeur,

• Prijs/Kwaliteitverhouding N.v.t.

Topinstructeur met

De motorrijlessen die ik van Justin heb gekregen bij Verkeersschool de Ridder zijn in een woord geweldig te noemen. Justin is een zeer kundig instructeur die op een goeie manier zijn kennis weet over te brengen. Dit gaat dan af en toe vergezeld van een cynische opmerking in mijn geval; hij weet goed aan te sluiten bij de leerling. Ik ben daarnaast Justin ook dankbaar in het door hem in mij gesteld vertrouwen. Ik weet niet of de A-categorie op mijn rijbewijs zou hebben staan zonder dat vertrouwen. Omdat er op een plezierige manier les werd gegeven heb ik me toch telkens weer gemeld in Scheveningen. De dames van het kantoor waren ook altijd vriendelijk en correct. Kortom als je je (motor)rijbewijs wil halen op een prettige en professionele manier en wil je ook nog lachen ondertussen, ga dan bij de Ridder lessen.

Badhuisstraat 169

2584 HH Den haag (scheveningen)

070 355 25 54