zeer klantvriendelijk en meedenkend. binnen een paar lessen mijn motorrijles gehaald door hun deskundig advies en instructies. super tevreden

• Uw instructeur Justin

Efficiënte en fijne rijlessen.

Ik heb mijn autorijbewijs gehaald. Mijn ervaring bij de Ridder was erg goed. De communicatie was erg vriendelijk en mijn instructeur was top.

• Uw instructeur Ismail

Hele fijne rijschool!! Lieve mensen, ze helpen je goed!

• Uw instructeur Els

Uitstekende rijschool om bij af te rijden.

In 1x geslaagd met rij-instructeur Alan, nogmaals bedankt! Ik beveel De Ridder zeker aan om veilig en verkeerstechnisch te leren rijden.

IK kan motorrijden!!!

Ik heb bij de Ridder mijn motorrijlessen gevolgd. Na een kort telefoontje naar de rijschool werd er meteen een proefles ingepland bij Justin. Justin nam de tijd en wist mijn nieuwsgierigheid naar het motorrijden te vergroten. Er wordt ook rekening mee gehouden waarom je je rijbewijs wil gaan halen en daar wordt op ingespeeld als er tips worden gegeven zodat je deze extra goed binnen komen. Ik had mijn lessen niet beter kunnen treffen. Naast de prettige lessen is het team dat werkzaam is op de locatie van de rijschool super betrokken en zijn altijd in voor een praatje. Nu heb ik mijn rijbewijs gehaald en ik merk dat doordat Justin tijdens de lessen de Justin tips gaf en waar mogelijk wat vrijheid ik nu een stuk zelfverzekerder op de motor zit. Tijdens de lessen is mijn passie voor met motorrijden alleen maar gegroeid. De Ridder en vooral Justin, Bedankt!!

• Uw instructeur Justin

Beste Kjell, Yes, je hebt je motorrijbewijs in the pocket! Mega bedankt voor je positieve en leuke beoordeling. We wensen je veel rijplezier toe en kom zeker een keer langs op je eigen motor. Groetjes, Justin & Team De Ridder

Prima rijschool, fantastische instructeur!

Ik wil graag mijn oprechte dank en waardering uitspreken voor de goede ervaringen die ik heb opgedaan bij Rijschool de Ridder en dan met name rijinstructeur Peter. Mijn ervaring met Rijschool de Ridder was over het algemeen zeer positief. Angelique heeft mij vanaf het begin persoonlijk en vriendelijk te woord gestaan. Zij heeft mij aangeraden om specifiek te kiezen voor Peter als rijinstructeur. Dit advies bleek een schot in de roos. Voor mij was autorijden niet vanzelfsprekend. Niet zozeer de handelingen zelf; maar met name rondom de examens was het voor mij lastig om de rust te vinden om te doen wat mij geleerd is. Ik was inmiddels dan ook vaste klant bij het CBR te noemen... Dankzij de juiste instructies en ondersteuning van Peter is het nu dan eindelijk gelukt! Peter is daarbij niet alleen zeer bekwaam en deskundig, maar wist ook een rustige en ontspannen sfeer te creëren tijdens de rijlessen. Zijn vermogen om met humor en geduldige begeleiding te instrueren maakte het leren rijden een plezierige ervaring. De rijschool zelf bood een gestructureerd en professioneel lespakket aan, maar het was vooral de rijinstructeur die het verschil maakte. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het lessen bij Peter heb ervaren als fantastisch! Kortom, ik kan Rijschool de Ridder van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een professionele rijschool. Nogmaals bedankt voor de geweldige ervaring!

• Uw instructeur Peter

Beste Robert, Allereerst van harte gefeliciteerd met het behalen van je auto rijbewijs! En we willen je bedanken voor je uitgebreide en mega positieve beoordeling. We wensen je heel veel rijplezier & uiteraard veilige kilometers toe, maar dat zal vast lukken! Groetjes, Peter & Team De Ridder

In 1 keer geslaagd voor mijn brommer, dankzij de goede en rustige lessen van justin! Die mij altijd op mijn gemak liet voelen.. Zeker een aanrader!

• Uw instructeur Justin

Beste Shirley, Gefeliciteerd met het behalen van je brommer rijbewijs! En mega bedankt voor je leuke & positieve beoordeling. Heel veel rijplezier toegewenst en wie weet tot ziens voor het behalen van je auto rijbewijs. Groetjes, Justin & Team De Ridder

Topp

Fijne rijschool waar kwaliteit en veiligheid voorop staat. Justin bedankt voor de leerzame lessen!!

• Uw instructeur Justin

Beste Patrick, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou motorrijbewijs! Bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier toe! Groetjes, Justin & Team de Ridder

Great experience on motorcycle training with Justin

The school is welcoming and professional. They have knowledgeable and friendly staff and everything you need to learn to drive. I took motorbike training with Justin. You can tell he has great experience and passion for motorcycle riding and keeping you safe on your ride. Highly recommended!

• Would you recommend us? Yes
  • Expertise/skill
  • Customer Service
  • Price quality ratio
  • Package choice
  • Availability office
  • Driving times
  • Instructor Justin

Dear Giuseppe, Congratulations on obtaining your motorcycle license! Thank you for your positive review. Drive safe & we wish you well! Kind regards, Justin & Team de Ridder

Goeie rijschool, goeie instructeur met een grapje tussendoor. Top

• Uw instructeur Justin

Beste Sanne, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou motorrijbewijs! Bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier toe! Groetjes, Justin & Team de Ridder

Degelijk

Ondanks soms beperkte mogelijkheden om meermaals in de week te lessen ben ik erg blij met de rijschool en heb ik er goed les gehad en binnen aanzienlijke tijd mijn rijbewijs gehaald! Ismail was een fijne instructeur die op een grondige manier mij het rijden heeft aangeleerd.

• Uw instructeur Ismail

Beste Aron, Gefeliciteerd met het behalen van je autorijbewijs! Bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier toe! Groetjes, Ismail & Team de Ridder

Enorm fijn, rustig en duidelijk!

Vanaf het begin voelde ik mij al op mijn gemak. De auto was altijd schoon en ik heb mij geen moment onveilig gevoeld. Ik wil Alan enorm veel bedanken voor zijn rustige, duidelijke en snelle uitleg. Al met al raad ik het iedereen aan!

• Uw instructeur Alan

Beste Tymo, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad. Bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier toe! Groetjes, Alan & Team de Ridder

Vriendelijk, ervaren en behulpzaam team. Staan altijd voor je klaar. Veel vrolijkheid op kantoor en ze weten vragen goed en duidelijk te beantwoorden. Justin geweldige instructeur! Geeft goede en duidelijke instructies. Blijft rustig. Heel fijn om les van hem te krijgen. Heel veel geleerd!

• Uw instructeur Justin

Beste Helene, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou motorrijbewijs! Wat fijn om te horen dat je zo'n een goede ervaring hebt gehad! Bedankt voor je onwijs positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier toe! Groetjes, Justin & Team de Ridder

Snel en makkelijk

Ik pakte het snel op vanwege de goede leraar!

• Uw instructeur Justin

Beste Pepijn, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou motorrijbewijs! Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier toe! Groetjes, Justin & Team de Ridder

Plezant

Gwn lekker leren en genieten

• Uw instructeur Sergiu

Beste Allard, Gefeliciteerd met het behalen van je autorijbewijs! Netjes in één keer geslaagd. Bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier toe! Groetjes, Sergiu & Team De Ridder

Fijne instructeur, goed rustige uitleg. Goed advies om zo in 1 keer te slagen!

• Prijs/Kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Uw instructeur Jari

Beste Alex, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs in één keer! Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad. En bedankt voor je eerlijke en positieve beoordeling! We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe! Groetjes, Jari & Team de Ridder

Ismail heeft mijn rijervaring gemaakt!

Deze beoordeling is eigenlijk van Ismail - hij heeft mijn rijlessen heel erg fijn en leerzaam gemaakt!

• Uw instructeur Ismail

Beste Pom, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! Wat fijn om te horen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad bij Ismail. En bedankt voor je eerlijke en positieve beoordeling! We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe! Groetjes, Ismail & Team de Ridder

Hele goede en leuke rijlessen waardoor ik in een keer mijn praktijkexamens heb behaald

• Uw instructeur Els

Beste Bastiaan, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs en één keer! Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze rijlessen. En bedankt voor je eerlijke en positieve beoordeling! We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe! Groetjes, Els & Team de Ridder

I am fully licensed two wheeler operator now :)

I had good time learning. Justin is patient and adapted to my needs. For example, I would struggle with left/right directions via radio, so Justin would say "exit 7, towards Delft" instead. Staff at the school is friendly too. When CBR delayed my exam, they negotiated an earlier day, because my first exam would have expired.

• Would you recommend us? Yes
  • Expertise/skill
  • Customer Service
  • Price quality ratio
  • Package choice
  • Availability office
  • Driving times
  • Instructor Justin

Dear Arijus, Congratulations on obtaining your motorcycle license! Good to hear that you are satisfied with the reduction and the service we provided. And thank you for your positive review! We wish you lots of driving pleasure and safe kilometers! Kind regards, Justin & Team de Ridder

Goed Geregeld

De lessen waren goed en duidelijk en het was altijd duidelijk wanneer een volgende les was. Ook was de wissel tussen instructeurs goed geregeld en redelijk probleemloos. Al met al ben ik zeer tevreden met de rijschool De Ridder

• Uw instructeur Sergiu

Beste Jip, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! Wat fijn dat je tevreden bent met de lessen en de service die we hebben geboden. En bedankt voor je positieve beoordeling! We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Sergiu & Team de Ridder

Zorgvuldig en aandachtig

Na vele lessen (en gefaalde examens) bij de ANWB rijschool ben ik overgestapt naar rijschool de Ridder. Al snel kwam mijn nieuwe rijleraar erachter dat ik veel dingen verkeerd had aangeleerd en dat ik een bril nodig had! Alan heeft me toen echt gepusht om alle foute gewoontes eruit te halen te leren en al snel voelde ik me veel zekerder tijdens het rijden. De lessen waren heel zorgvuldig en aandachtig gegeven. De rijschool en leraar waren heel flexibel met plannen en hebben veel tijd gemaakt om te zorgen dat ik op tijd klaar was voor mijn examen, waarvoor ik ben geslaagd! Ik raad deze rijschool zeker aan.

• Uw instructeur Alan

Beste Yara, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad, en dat je uiteindelijk bent geslaagd voor je examen. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen en wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe! Groetjes, Alan & Team de Ridder

Zeer goed!

Erg vriendelijke en behulpzame rijschool! Kan iedereen aanraden om hier les te nemen.

• Uw instructeur Alan

Beste Youp, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! Fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons. En bedankt voor je positieve beoordeling! Wij wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe! Groetjes, Alan & Team de Ridder

Prima rijschool!

In een keer geslaagd, dus tevreden! De Ridder heeft bovendien een hele fijne backoffice die je rustig alles uitlegt en qua planning altijd wel een oplossing heeft.

• Uw instructeur Izhar

Beste Chris, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs in één keer! Fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons. En bedankt voor je positieve beoordeling! We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe! Groetjes, Team de Ridder

Super Fijn!

Mijn tijd bij de ridder heb ik super positief ervaren! Goed geïnformeerd over de pakketen en de juiste strategie met lessen bijkopen. Tijdens de rijlessen had mijn rij instructeur erg veel geduld, was erg bewust van een persoonlijke aanpak wat bij mij pasten en was altijd bereid om tijd vrij te maken als het soms kwa planningen wat krap zat met de mogelijkheid om te lessen. Super fijne tijd gehad en alles in 1 keer gehaald super blij mee!!!

• Uw instructeur Alan

Beste Isa, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs in één keer! Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad bij Alan! En bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Alan & Team de Ridder

perfect

duidelijk en zeer professioneel.

• Uw instructeur Justin

Beste Gianluca, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou scooterrijbewijs! En bedankt voor het delen van jou positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Justin & Team de Ridder