fijne rij instructeur die met je meedenkt/meeleeft

Ik heb mijn lessen als prettig en leerzaam ervaren. alan probeerde waar mogelijk mee te denken en oefent zolang het nodig is. Alan bedankt.

Super fijn!

Alan was een zeer fijne instructeur. Alles werd duidelijk en rustig uitgelegd. Ik heb mij nooit zenuwachtig gevoeld in de auto.

• Uw instructeur Alan

Hele fijne lessen gehad alles in een keer gehaald. Er werd goed naar mij geluisterd en gewerkt aan aspecten die ik moeilijk vond. Rij-instructeur was erg prettig en gezellig!

• Uw instructeur Dennis

Heel fijn! Ik heb mijn auto rijbewijs gehaald!

Alan is een super instructeur! Hij is geduldig, legt alles goed uit en heeft mijn zelfvertrouwen de nodige boost gegeven. Mede dankzij deze topper BEN IK GESLAAGD!!

• Prijs/Kwaliteitverhouding N.v.t.

Hartstikke top!

Goede instructeur die direct zegt waar het op staat. Prettig om mee te werken.

Hele fijne ervaring!

Ik heb mijn autorijbewijs gehaald bij verkeersschool De Ridder. Na een scooter rijbewijs elders gehaald te hebben was deze rijschool echt een verademing voor mij. Hele fijne, behulpzame mensen die de tijd voor je nemen en met je mee willen denken. Theorie examen heb ik met behulp van de cursus in 1 keer gehaald! De rijlessen bij Sergiu waren ook erg goed. Al bij al erg positieve ervaring.

• Uw instructeur Sergiu

Een professionele en doeltreffende rijschool.

Mijn ervaring bij de rijschool de Ridder is positief ervaren. Een professionele rijschool die je je doel laat behalen. Jij zet tijd en werk in en zij zorgen voor een goede rijbasis en voor het vertrouwen om je rijexamen te behalen.

• Uw instructeur Sergiu

Hoi Maud, Ik moest even doorgeven van Sergiu dat hij zeer verrast was met het cadeautje wat op de zaak was gebracht. Heel erg bedankt en veel rij plezier Groetjes Sergiu en Team Verkeersschool De Ridder

Kwaliteit, ervaring en geduld

Look no further!

• Uw instructeur Justin

Net als mijn auto was mijn motor rijbewijs voorbereiding top!

Dit is nou echt een voorbeeld van kwaliteit en geen kwantiteit. Aandacht voor jou en je ontwikkeling op alle punten die nodig zijn om veilig mee te kunnen in het verkeer. Deze rijschool geeft je vertrouwen in jezelf! Net als mijn autorijbewijs mijn motor in 1 keer gehaald. Dat zegt veel over het personeel wat deze rijschool in dienst heeft. Dank je Justin voor de manier van les geven. Zelf leren denken in plaats van alles voorgekauwd te krijgen. Een dikke 10 is niet meer dan op zijn plaats!!

• Uw instructeur Justin

Hoi Sander, Wil je hiermee toch bedanken voor je mooie comment, want het is super dat je in 1 keer geslaagd bent maar..... we zullen de altijd vrolijke binnenkomst op kantoor wel missen. Heel veel rijplezier Groetjes Team verkeersschool De Ridder

Ik raad Benni als instructeur iedereen aan. Straight to the point, duidelijk en goed gevoel voor humor.

• Uw instructeur Benni

Beste Bart, Top om te horen dat je het zo naar je zin had bij Bennie, hij is idd "Straight to the point" :) Heel veel rijplezier Groetjes, Team Verkeersschool De Ridder

Fijne en zeer klantvriendelijke rijschool

Ondanks de huidige situatie is de brommerrijles en het CBR examen van mijn dochter snel en duidelijk geregeld. Ze is in één keer geslaagd!

Fijne lessen!

Super leuke en interessante lessen gehad. Justin was een fijne instructeur en legt alles heel duidelijk uit. Heb daarnaast ook altijd gezellige gesprekjes gehad met de dames achter de balie. Kortom een rijschool om aan te raden!

• Uw instructeur Justin

Fijne instructeur(s)met veel geduld.

Ondanks COVID heb ik met veel plezier gelest en goede tips gekregen om veilig de weg op te gaan.

• Uw instructeur Justin

Ik vind het erg gezellig en leerzaam

Ik had een hele gezellig instructeur. Ik kon heel erg met hem lachen en heb heel veel van hem geleerd!

• Uw instructeur Fred

Uitstekende begeleiding

Ik heb mijn rijlessen altijd als erg fijn ervaren. De rijschool is goed te bereiken en de service is vriendelijk en professioneel. Ik zou deze rijschool zeker aan vrienden en familie aanraden.

• Uw instructeur Els

Uitstekende service

De rijlessen verliepen vlot, met een geduldige, duidelijke instructeur die veel vertrouwen en rust in de auto brengt. En altijd met de glimlach, dat zorgt voor goed humeur binnen de auto :) Rijbewijs op zak ben bijna teleurgesteld dat de ritjes in de lesauto voorbij zijn, maar het is een terugblik op fijne momenten. Ook werd ik steeds goed geadviseerd door de rijschool, zowel voor de lespakketten als voor de examenschema's, en bij de planning van de lessen werd rekening gehouden met mijn lesrooster, waardoor ze combineerbaar waren met school. Zelfs tijdens COVID is er continu veel transparantie geweest en is er zo goed mogelijk met ons rekening gehouden, bv bij het inplannen van examens. Een zeer positieve ervaring dus!

Goed geregeld

• Uw instructeur Justin

Een goede rijschool met voor mij de juiste instructeur.

Fijne ervaring van eerste telefonisch contact tot en met de begeleiding van het lessen en het examen.

• Uw instructeur N.v.t.

Zeer goed!

Door mijn werk was ik maar een zeer beperkt beschikbaar. Maar door de flexibiliteit van de Ridder is het gelukt om mijn motor rijbewijs in 1 keer te halen. Zeer professionele en gezellige medewerkers zowel aan de balie al de rij instructeurs zelf. Zeker een aanrader!

Professioneel, leuk en attent

Begin 2020 mijn eerste motorrijlessen gekregen als verjaardagscadeau. Leukste was daarnaast dat mijn man ook mee ging rijden. Ik was hier razend enthousiast over en tegelijkertijd vond ik het wel wat spannend (perfectionist dat ik ben). Vanaf de eerste kennismaking dacht ik bij mijzelf 'dit komt wel goed'. De rijschool is altijd erg attent geweest met het inplannen van de lessen en dacht altijd mee wanneer dat kon. Wanneer je binnenkomt word je altijd warm onthaald en voel je je gelijk op je gemak gesteld door de dames die alles voor je kunnen regelen rondom de lessen. Zelfde geldt voor onze instructeur, Justin. Groot respect hoe hij dag in dag uit rustig, to-the-point en opbouwend les geeft. Wanneer nodig gaf hij ons het inzicht die we nodig hadden maar wist ook wanneer we het zelf moesten uitvogelen. Iedereen is anders en Justin voelt heel goed aan wat wij nodig hadden en wat niet. Mijn rijbewijs halen was mijn hoogtepunt van 2020 en mijn geluk kon niet op, maar tegelijkertijd betekende het ook de mooie en gezellige ritten te moeten gaan missen. Heb met veel plezier hier rijles gehad en voel mij zelfs in de auto een betere bestuurder. Dank voor alles!

Hele fijne rijschool

Hele goede rijschool, erg positieve ervaring

Top rijschool !

In 1 keer geslaagd dankzij de goede begeleiding en uitleg van Sergiu. Bedankt

• Uw instructeur Sergiu

Goede kwaliteit rijlessen met een ontspannen sfeer

Hiervoor had ik rijlessen bij een andere rijschool en vond ik rijlessen echt verschrikkelijk. De rijlessen bij de ridder vond ik een stuk leuker en mede daardoor boekte ik ook een stuk sneller vooruitgang!

• Uw instructeur Sergiu

Hi Quinn, Bedankt voor je review. We zijn altijd erg blij om te horen dat je het bij ons naar je zin hebt gehad. Gefeliciteerd met je rijbewijs! Hartelijke groeten, Verkeersschool de Ridder

Goed en vriendelijk begeleid tot het praktijkexamen!

Ik ben erg tevreden over de lessen! Ik ben altijd goed en vriendelijk begeleid tot aan het praktijkexamen. Alan wist er veel van en maakte extra tijd vrij als dat nodig was. Heel erg. bedankt voor alles!

• Uw instructeur Alan

Hey Lara, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over hoe de lessen zijn gegaan en dat we je goed hebben kunnen begeleiden. Super dat je in 1 keer geslaagd bent! Hartelijke groeten, Verkeerschool de Ridder

Uitstekende ervaring, toegespitst op de persoon.

De ervaring met de rijschoolzelf is erg vriendelijk, vlot, en meedenkend. Ervaring met de instructeur is uitstekend. Deze man rijdt niet alleen om iets te verdienen, maar rijdt met een missie om jou zo goed en eenvoudig mogelijk te laten slagen. Heeft feilloos door waar er nog iets geschaafd moet worden, enplant desnoods een extra les in waar hij de zwakkere punten extra aandacht geeft en je er als het ware doorheen trekt. Echt helemaal super! Als vader inmiddels ervaring met meerdere rijscholen, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit! Communicatie gaat ook uitstekend, helder en duidelijk. 10-met-een-griffel, absoluut!

• Uw instructeur Alan

Hi kylian, Bedankt voor je review. We zijn erg blij dat je bij ons zo'n goede ervaring hebt opgedaan en wat fijn dat je bent geslaagd! hartelijke groeten, verkeerschool de Ridder