Héle klantvriendelijke garage!

Ik kom hier al sinds ik mijn eerste hyundai (getz) reed. Mijn tweede auto heb ik later hier gekocht, de getz kwam destijds van een ander garagebedrijf en kwam hier bij toeval terecht toen er wat met de Getz mis was. Het personeel bij Peter Janssen is altijd erg behulpzaam en klantvriendelijk. Verder is er nooit ook maar -iets- aan te merken op de service die ze verlenen. En mochten ze iets onverwachts vinden aan de auto, bellen ze je eerst even op om alles kort te sluiten, de communicatie is ook helemaal top dus. Ik heb mijn auto er afgelopen week weer heengebracht voor een service beurt. Dan komt hij zo schoon terug dat het wel een nieuwe lijkt, ook van binnen! Ze besteden ontzettend veel aandacht aan detail, zo is me ook wel eens opgevallen dat zelfs de klok juist gezet was (zomer/wintertijd). Ze zijn altijd netjes, doen nooit ergens moeilijk over. Toen iemand afgelopen jaar de bumper van mijn i20 aan gort gereden had, heb ik het hier ook kunnen laten herstellen. Ik denk dat dit wel de meest klantvriendelijke garage in de omgeving is.

Op de site van deze Hyundai-dealer zag ik enkele jaren geleden een Hyundai-occasion waarop ik spontaan verliefd werd. Bij bezoek aan de showroom, waar ik allervriendelijkst werd ontvangen, gaf de verkoper uitgebreide informatie over deze auto. Na een proefrit wist ik het zeker: dit wordt mijn auto. Sindsdien is mijn auto er in onderhoud en APK en heb ik de medewerkers een beetje leren kennen. Men was niet alleen de dag van aankoop vriendelijk......het is het visitekaartje van dit bedrijf!

Na vorig jaar reeds bij dit bedrijf gekeken te hebben voor een jong gebruikte i20 door de ervaring van dat bezoek dit jaar in de actieperiode een nieuwe i20 aangeschaft. In een gesprek met zowel eigenaar als verkoper eerlijke antwoorden op mijn vragen gehad en bovendien werd mij een nette inruilprijs geboden. Bovendien werd de planning probleemloos aangepast aan mijn voorkeur met betrekking tot de extra wensen en levering van de auto. Kortom een zeer betrouwbaar/eerlijk bedrijf wat ik van harte kan aanbevelen.

Ik heb er een paar weken geleden een Hyundai IX35 2.0 gekocht. Stond er voor een meeneemprijs. Heel de historie van onderhoud (bij Peter Janssen uitgevoerd) zat erbij en ook nog een jaar APK. Ik had er gelijk al het grootste vertrouwen in en werd tevens nog eens heel netjes geholpen. Dat bleek terecht, want wat heb ik een fijne auto bij hen gekocht. Ik heb er al heel veel plezier aan. Het is dat ik een groot stuk uit de buurt woon, anders zou dit mijn Hyundai dealer zijn voor onderhoud. Voor zo\'n net bedrag had ik hem zelfs nog niet particulier kunnen kopen.

Al mijn auto aankopen via Autobedrijf Peter Janssen. Alle service beurten en onderhoud van onze beide auto worden uitgevoerd door autobedrijf Peter Janssen.

Ontzettend fijn garagebedrijf. Men neemt mij als klant serieus. Komt de gemaakte afspraken na. En.... ik kreeg bij aflevering van de Kia Soul een doosje bonbons cadeau. Leuk toch...

Gebruikte auto aangeschaft en perfect geadviseerd

mooie nette autos voor een goed prijs pas peugenot 207 gekocht zeer tevreden

Zeer vriendelijk. Baas zelf loopt gewoon in overall mooi om te zien.

• Deskundigheid N.v.t.

Heel vriendelijk ontvangst, goede service, perfect afgeleverde auto.

Beste meneer en mevrouw Klinkers, Hartelijk dank voor uw positieve review en veel plezier met de auto. Mocht er zich nog iets voordoen of wil u graag nog een keer uitleg over het één of ander dan hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet, Johan Reemers Autobedrijf Peter Janssen

Erg goed.

Na contact opgenomen voor oriëntatie aankoop een snelle reactie. Ook toen de verkoper afwezig was even een belletje dat de volgende dag pas een reactie gegeven kon worden. Zelden meegemaakt. Verder veel moeite gedaan om tot een overeenkomst te komen. Helaas geen auto gekocht maar zeer te spreken over de aandacht. Echt een aanrader!

Beste meneer Keijl, Dank voor uw positieve reactie. Erg leuk om dit te lezen. Ik hoop dat we elkaar ooit nog eens treffen en wellicht tot zaken kunnen komen.

Een mooi bedrijf met vriendelijke werknemers. Vanaf aankoop auto tot aflevering telefonisch zeer goed op de hoogte gehouden! Zeker een aanrader voor aanschaf van je auto!!

Goede service, behulpzaam, klantgericht en doen moeite voor je wensen & behoud als klant

Heel goed geholpen door Johan Reemers en Peter Janssen. Zeer klantvriendelijk. Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. En waar zie je nog dat de eigenaar gewoon in zijn overall de klanten helpt.

We gingen in eerste instantie voor een gebruikte auto kijken. Eenmaal in de showroom zagen we de i10 die meteen ons hart sneller deed kloppen. Na een gesprek met Peter maakten we een proefrit. Vervolgens gepraat over de inruil van onze auto. Alles viel mooi in elkaar en uiteindelijk hebben we een nieuwe i10 gekocht. Het mooiste was dat de directeur zelf in overall rondliep. Dat zie je nergens meer. Ook Johan gaf zeer goede uitleg over alles. We zullen iedereen aanbevelen om naar jullie toe te komen. Groeten Jan en Christine uit Weert.

Geweldig bedrijf met een goede service Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte auto

Snelle service, klant-vriendelijk

super! qua inruil en communicatie echt een super bedrijf!ik heb onlangs mijn 2e hyundai Tucson besteld. Ga zo door, en ik bestel mijn volgende ook weer bij jullie!

Als kerkradenaar die in Weert werkt kwam ik met mijn \"oude\" I20 in contact met autobedrijf Janssen voor de onderhoudsbeurten (leenauto altijd geen probleem). Vervolgens mijn nieuwe I20 aangeschaft na een prima offerte en uitleg nadien. Ondanks dialect verschillen was communicatie nooit een probleem. Zeer vriendelijke en innemende Crew leden !!!!

Goede service en klantvriendelijk personeel

Ik heb 21-03-2016 een Occasion gekocht. Mijn vrouw en ik werden hartelijk welkom geheten door verkoper Johan Reemers met een heerlijk bakje koffie. Na enige zeer heldere uitleg kwam de directeur (in overall waar zie dat nog) even over de inruil auto praten.Tot mijn verbazing kreeg ik een heel goed bod aangeboden waardoor de koop vrij snel beklonken was. Mijn vorige auto was trouwens een Hyundai en nu is het weer een Hyundai geworden. Heb ook meteen een autoverzekering afgesloten met een zeer concurrerende premie. Onze dank gaat uit naar Peter en Johan die zeer vriendelijk zijn en zeer kundig. P.s. bedankt voor de heerlijke bonbons. Ik heb vanmorgen toevallig in de krant gelezen over gesjoemel met afleveringskosten van een auto. Toch als je op site kijkt staan er altijd heel netjes de afleveringskosten bij vermeld!!!

Speciaal vanuit Leeuwarden naar Weert gereden. van begin tot eind een een TOP ervaring. Dat de directeur in overal aan het werk is.. geweldig! een no nonsens bedrijf dat je oprecht weet te verrassen in positieve zin. met name ervaring gehad met Peter en Johan die ervoor zorgen dat ik vrienden en familie rustig naar Weert stuur. De Hyundai i40 wagon voldoet echt grandioos! Mannen bedankt!