Wederom uitstekende ervaring voor onderhoud van de SAAB cabrio

Jaarlijkse beurtje en APK prima uitgevoerd, en omdat er weinig kilometers gereden worden , wordt prima meegedacht over de wel of niet uit te voeren werkzaamheden. Fijne club mensen met duidelijke passie voor het merk.

Prima service, vriendelijke hulp

Bij het maken van een afspraak, word je vriendelijk te woord gestaan. De afspraken worden nageleefd en de opdracht wordt goed uitgevoerd. Ik ben erg tevreden over de garage en blij met zo'n kleinschalige garage in de buurt.

Karssen denkt mee, doet wat ze belooft en houdt mij mobiel

Of het nu telefonisch, per mail of een fysieke ontmoeting betreft, overleg in dialoog is leidend. Deskundigheid gepaard aan gastheerschap maakt voor mij Karssen tot mijn ideale garage.

Altijd goed

Altijd tevreden!

Hele fijne mensen

Adequaat, professioneel en zeer vriendelijk

Mijn man en ik zijn klant bij Garage Karssen sinds we onze eerste auto kochten in 1970. Hoewel we al 37 jaar niet meer in Driebergen wonen maar op zo'n 30 km afstand, zijn onze auto's altijd in onderhoud gebleven bij Garage Karssen. Waarom? Omdat men altijd de tijd voor je neemt, je bent niet een nummer een klant die men bij naam kent. Auto's zijn altijd goed onderhouden en als onderhoud niet meer opwoog tegen de waarde van de auto, is dat altijd op een plezierige manier besproken. De service is verder uitstekend, een vervangende auto is nooit een probleem.

Prima service, goed meedenken, vriendelijke mensen!

Wat wil je nog meer?

Goed werk, vriendelijk en goede service!

Doen wat ze zeggen, overleggen de mogelijkheden. Goede service en vriendelijk. Auto altijd fijn schoon terug!

Geweldig hulpvaardig en aardig.

Al meer dan 25 jaar klant zegt genoeg.

Zeer klant gericht

Flexibel en oplossingsgericht

Persoonlijk, gastvrij, zorgvuldig

Mijn (hernieuwde) ervaring met Garage Karssen was als vanouds. Gastvrij ontvangen, goed advies over staat en onderhoud van mij "nieuwe" Saab Cabrio.

Top Garage

Deskundigen medewerkers. Bij een reparatie, altijd een goede prijsopgave. Vriendelijke mensen.

Supersnelle, deskundige en vriendelijke service!

Zie boven!

Een goede en to the point zijnde service verlening. Zeer alert bij de bandenwisseling wordt ook een kleine APK gedaan. Heel klantgericht!

prima, goed

goed geholpen. Vrijgelaten in keuze geen dwang ervaren. Vooraf afgesproken bedrag betaald

goed en snel

Ik ben zeer tevreden over garage Karssen. Eerst netjes gebeld over de kosten en snel en goed gerepareerd.

Als ik problemen heb met mijn auto, helpt garage Karssen, mij direct!

ik ga graag naar Garage Karssen, gelukkig ben ik nog regelmatig in Driebergen, dus is het uitstekend plannen.

Vertrouwd, zorgvuldig, dienstverlenend, meedenken met de klant!

Ik ben zeer tevreden over Garage Karssen. Naast het hier bovenstaande ben ik altijd zo blij dat mijn niet bepaalt jonge auto, met zoveel betrokkenheid wordt gerepareerd. Ook ten aanzien van mijn portemonnee die niet al te veel gevuld is. En de kleine extra's die me elke keer weer ten deel vallen.

Eerlijk en betrouwbaar

Top garage, vakkundig en denken mee met de klant. Snelle service en vriendelijk.

je zou er bijna voor je plezier naar toe gaan

snel, deskundig en transparant. Als ze geen tijd hebben hoor je dat ook maar altijd wel tijd voor overleg of advies.

Persoonlijke service met de juiste aandacht.

Je wordt goed geholpen en er is ruimte voor persoonlijke aandacht. En mooi dat de auto standaard ook weer een was beurt krijgt. Top.

Goede en snelle communicatie en advisering

Goede en snelle communicatie en advisering

Zelfs na sluitingstijd geholpen

Geweldig service gericht

Al vele jaren ben ik een trouwe en tevreden klant van garage Karssen.

Bij garage Karssen weet ik, op grond van jarenlange ervaring, dat mijn auto in goede en vertrouwde handen is. Ik heb Karssen steeds aan vrienden en bekenden aangeraden.

Zeer coulant en kennis van zaken.

Goede service een kennis van zaken.