Het probleem van de auto was snel opgelost en daar ben was ik erg blij mee , goede service en communicatie Anne

Klantvriendelijk

Een passende oplossing voor een miscommunicatie. Klantvriendelijk en leveren goed werk tegen een reële prijs.

Klantgericht en deskundig

Zeer vriendelijk, deskundig en oplossingsgericht personeel.

Zeer vriendelijke behandeling maar na de laatste grote beurt verbruikt mijn Audi ineens 15 pct meer

Dieselverbruik is na de grote beurt sterk toegenomen Ik heb nu geen tijd om langs te komen want ik ga op vakantie Wanneer ik terug ben kom ik wel even langs. Dik van der Reep

Geachte heer Van der Reep, Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Vervelend te horen dat de Audi een afwijkend verbruik heeft sinds de grote beurt. Wat wij echter betreuren naast dit gegeven is dat u ons nog niet rechtstreeks benadert heeft over dit gegeven. We hebben dus ook geen kans gehad, waar mogelijk, hier wellicht iets aan te kunnen doen. Al denken wij van afstand dat het gemiddeld verbruik gereset is bij de beurt waardoor het verbruik sinds de beurt nog niet op het oude niveau is. De beste meting is tanken en kilometers bijhouden, de vakantie is een mooie test en wij hebben het sterke vermoeden dat het verbruik weer de oude waarde gaat benaderen. Of dit voorval zoveel invloed heeft op de 10 jaar dat u al na volle tevredenheid bij ons komt, betwijfelen wij maar dat zal de toekomst uitwijzen. Graag vernemen wij na uw vakantie via telefoon/mail of onze theorie klopt en zo niet wanneer het u schikt om ons nog even naar de Audi te laten kijken. Een hele fijne vakantie en goede reis gewenst! Hartelijke groet, Jelte Bakker Garage Karssen

Snel goed, meedenkend en erg behulpzaam.

Zoals boven omschreven.

Betrokken, vriendelijke en zeer goede service.

Wij komen al heel lang bij Karssen. Dat zegt al genoeg, omdat we in Baarn wonen. De sfeer is gemoedelijk en tegelijkertijd vlot en zakelijk. Ik kan altijd over een leenauto beschikken en bij reparaties wordt naar een cost effective oplossing gezocht. Er is op een heel prettige manier met mij meegedacht over inruilen van mijn auto voor een nieuwe (andere!).

Hele korte lijnen, snel, servicegericht

100% tevreden over deze garage, vakmensen, facturen volledig inzichtelijk. Ik word hier blij van!

Snelle en adequate afhandeling van het mankement.

In het algemeen vriendelijke, tegemoetkomende houding. Bij planning wordt altijd rekening gehouden met wensen van de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na bij eigen Saab-garage te zijn afgewimpeld inz. mogelijk acuut probleem was ik, ondanks drukte, wel direct welkom bij Karssen. Snelle adequate diagnose, heldere uitleg, solide follow-up, vriendelijke en correcte bejegening. \r\nWord je blij van deze optelsom, dan word je er dus klant!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al bijna 50 jaar klant, dus wel tijd voor een evaluatie. Die is eentonig: 5 sterren voor koop/verkoop, idem voor de garage, idem voor receptie/service, idem voor de wasstraat. Fantastisch.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Garage Karssen is een all-round garage dat mij een mobiliteitsgarantie geeft. Ze zorgen ervoor dat ik altijd kan blijven rijden, ook als de auto onderhoud nodig heeft. Ze leveren \"value for money\" met een zeer persoonlijke \"op maat\"klantbediening. Ik heb een goede persoonlijke begeleiding gekregen bij de aanschaf van mijn Volvo V70 occasion. Ze denken met mij mee. Fijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontspannen en vriendelijke sfeer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in het begin was er wat onduidelijkheid bij mij over waarom Jelte nou belde omdat ik de auto gebracht had met een duidelijk probleem en er was niks veranderd aan dat probleem maar er werd wel gewaarschuwd dat de kosten erg hoog konden worden want er kon eventueel van alles mis zijn en de kosten waren onduidelijk.\r\nvoor mij was het niet duidelijk waarom dat eerst niet verteld werd toen ik m bracht en de volgende dag wel.\r\nook was het onduidelijk wat de kosten zouden worden, wat ik op zich natuurlijk wel berijp want als je niet weet wat het probleem is wet je ook niet wat het kost om t te maken.\r\nlater werden de zaken duidelijker, met name toen wouter in beeld kwam, maar dat is wellicht toeval omdat wouter inmiddels wist wat er moest gebeuren en duidelijker kon zijn over de prijs.\r\ndie stond ook min of meer vast en er werd verteld wat ik kon verwachten, toen duurde het langer maar daar werd ik dan wel van te voren vn op de hoogte gesteld.\r\nal met al was het dus wat onduidelijk in het begin, duurde het wel erg lang, twee weken, maar ben ik toch zeer tevredenen wel voornemens jullie aan te bevelen en om terug te komen.

Beste Bernard, Dank voor de beoordeling en je uitgebreide verslag. De reden dat er geen kostenopgaaf was gedaan in het begin was inderdaad simpelweg omdat er geen diagnose was gesteld. Wel was je al gewaarschuwd dat het een dure ingreep zou kunnen gaan worden, indicatief aan de omschrijving van de klacht en het hoorbare geluid. We zijn blij dat we het zo aangepakt hebben en je zoveel als mogelijk zelf de keus hebben kunnen laten wat wel en niet uitgevoerd mocht gaan worden. Gezien de omvang duurde het inderdaad wat langer dan gewenst, echter is het ook zeker van belang geweest de optimale kwaliteit van de reparaties na te streven, iets wat ons inziens goed gelukt is. Als laatste willen wij nog even aan je beoordeling toevoegen dat we een vervangende bus voor je hebben ingezet tegen alleen de vergoeding van de verreden brandstof. Nogmaals dank voor de genomen moeite en graag tot een volgende keer! Namens het voltallige team van Garage Karssen een hartelijke groet, Jelte Bakker Garage Karssen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en snelle afhandeling.\r\nVriendelijk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en service gericht. Komen afspraken na

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf, eerlijke benadering. No-noncence instelling, warm ontvangt. Goede service en erg klantgericht en klantvriendelijk.\r\nOok de aftersales is prima.\r\nWil je een auto kopen, neem gewoon de moeite om garage Karssen te benaderen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Update 18-03-2019 11.17 uur: Beste Jornt, Via mail hebben we 1 op 1 contact gehad over de beoordeling. De onduidelijkheden zijn uitgesproken en we weten van elkaar hoe het zit. Je bent erg tevreden over de in consignatie aangeschafte cabriolet en de verleende service, alleen viel het terecht tegen dat de koppeling nagenoeg versleten bleek te zijn. Wij danken je voor je feedback en wensen je heel veel plezier met de cabrio! Hartelijke groet, Garage Karssen ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beste Jornt, Dank voor het invullen van onze enquette. Graag zouden we van je vernemen waarom je onze deskundigheid met een onvoldoende beoordeeld. Wij zouden het erg waarderen als we die toelichting van je mogen ontvangen. Hartelijke groet, Garage Karssen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijke garage, denkt mee, en geode service.

Over Garage Karssen

Filter op Taal