Vakman die het vertrouwen waard is!

- lastig probleem - Autoservice Heesakker stelde diagnose razendsnel - en loste het binnen een dag op - factuur was conform inschatting vooraf

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer klant gerichte en professionele garage

Steven is een hele professionele garagehouder die zijn werk en zijn klanten heel serieus en goed advies geeft. Wij komen er heel graag.

Ben weer prima geholpen, bij een urgent probleem.

Dimlicht deed het niet meer, in de direct middag verholpen. Kan weer verder. Onderwijl kunnen werken in de wachtruimte Maar ook op andere momenten is de service top en de prijsstelling reeel.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Heesakkers, een liefhebber, waarbij service en vakmanschap hoog in het vaandel staan

Onlangs heb ik een mooie Porsche Boxster gekocht bij dhr Heesakkers. Ontvangst met koffie en koekjes, een rondleiding door het bedrijf waar ook oldtimers gerestaureerd worden. Eigenlijk was het een dagje uit……… vriendelijk, gastvrij, neemt alle tijd om ons te woord te staan en uitleg te geven over de auto en het bedrijf. Een 10 geven betekend het hoogst haalbare………. Daar zit dhr Heesakkers dicht tegen aan. Peter Verdam, Enschede

• Reden bezoek Andere reden

Een autobedrijf uit duizenden.

Ik rij helemaal vanuit Rijnsburg naar Oosterhout om klant te kunnen zijn bij Autoservice Heesakker. Daar zou eigenlijk alles al gezegd mee moeten zijn, maar voor wie niet bekend is met Heesakker zal ik vertellen waarom ik dat doe. Op de eerste plaats natuurlijk omdat ik het goed kan vinden met Steven; mijn rots in de branding als het om auto's gaat. Het is altijd leuk om de werkplaats te bezoeken als onze auto wat TLC kan gebruiken. Vanzelfsprekend beheers ik de materie niet zo goed als Steven, maar ik kan er altijd van genieten om even van gedachten te wisselen over techniek, iets moois in de showroom of simpelweg de beste aanpak voor een beurt (want alles gaat in goed overleg). Het spreekt voor Steven dat hij daar ook graag tijd voor maakt. Het werk zelf is A+ en de prijzen zijn zowel scherp als transparant. Zoek je een adres voor onderhoud en is Oosterhout niet al te ver uit de buurt? Ik kan oprecht geen beter autobedrijf aanraden dan Autoservice Heesakker. Highly, highly recommended.

Altijd gezellug en deskundig, vol vertrouwen

• Reden bezoek Andere reden

Vriendelijk en kundig

Eerlijke en betrouwbare service bij Heesakker

Bij autoservice Heesakker kom je nooit voor verassingen te staan. Maakt vooraf goede en duidelijke afspraken omtrent de geplande reparatie/herstel. De heer Heesakker is een heel ervaren, aardige automonteur.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

altijd goede service, op maat naar de wensen van de klant.

Kom er al jaren, uitstekende service, goede communicatie en advies in wat er aan het voertuig moet gebeuren en wat de kosten zijn.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer bekwame, betrouwbare vakman.

De heer Heesakker werkt vakkundig en relaxed. Bezuinigt niet op meetapparatuur.

Levert kwaliteit met een glimlach

Fijne manier van communiceren en je weet father goed gebeurd

Top garage!

Ik ben steeds erg tevreden!

Ik breng de auto met een gerust hart voor Alles wat er mee moet gebeuren. Fijne afspraken te maken persoonlijk afgestemd. Vertrouwde service en echt hart voor de zaak en doorzettingsvermogen als het moeilijk is om íets opgelost te krijgen.

Zeer behulpzaam bij het afwikkelen van een autoschade

Zoals hierboven vermeld: Zeer behulpzaam met de afwikkeling van een autoschade en niet alleen in materiele zin, maar ook van de stroeve contacten met de verzekeraar van de tegenpartij. En afgezien van dit schadegeval: Altijd zeer correct geholpen.

Een fijne garage waar je altijd eerlijk te woord wordt gestaan.

Steven denkt graag met je mee en doet er alles aan om de kosten binnen de perken te houden.

Buitengewoon goed

Al meer dan 25 jaar klant, en alleen maar goede ervaringen. Wat er uitspringt is betrouwbaar! Absoluut aan te raden!

Deskundig en efficient

Ruimte ook voor persoonlijke aandacht

Toppie

Ervaren automonteur. Ik breng de auto voor een kleine beurt en keuring. Hij weet precies wat er nog moet gebeuren en vertelt dat ook. Steven ziet dat er schade opzit, belt daarover en als ik langskom ligt de taxatie al klaar. Prima garage. Ik kom er al een jaar of 10.

Ik word altijd prima en deskundig geholpen bij Autoservice Heesakker

zie boven

Supergoede service en uitstekende vakkennis

Mijn auto stond met lege accu voor de deur. Hij werd door Steven Heesakker dezelfde ochtend nog thuis opgehaald. ‘s Middags had ik een nieuwe accu en waren ook nog diverse mogelijke oorzaken van het probleem nagelopen.

Altijd bereid om me te helpen.

Autoservice Heesakker heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Mee denkende vakman.

Altijd op tijd klaar en inventief in het vinden van oplossingen wat betreft auto problemen.

Goede adviezen en informatie. Zeer betrouwbaar.

Zorgvuldig, gedegen. Altijd goed advies indien nodig.

top

Fijn dat complexe problemen bij unieke auto's steeds weer verholpen worden. Zelfs nog even de afwas gedaan terwijl de auto gemaakt werd.