altijd goede service, op maat naar de wensen van de klant.

Kom er al jaren, uitstekende service, goede communicatie en advies in wat er aan het voertuig moet gebeuren en wat de kosten zijn.

Zeer bekwame, betrouwbare vakman.

De heer Heesakker werkt vakkundig en relaxed. Bezuinigt niet op meetapparatuur.

Levert kwaliteit met een glimlach

Fijne manier van communiceren en je weet father goed gebeurd

Top garage!

Ik ben steeds erg tevreden!

Ik breng de auto met een gerust hart voor Alles wat er mee moet gebeuren. Fijne afspraken te maken persoonlijk afgestemd. Vertrouwde service en echt hart voor de zaak en doorzettingsvermogen als het moeilijk is om íets opgelost te krijgen.

Uitstekende service

Zeer behulpzaam bij het afwikkelen van een autoschade

Zoals hierboven vermeld: Zeer behulpzaam met de afwikkeling van een autoschade en niet alleen in materiele zin, maar ook van de stroeve contacten met de verzekeraar van de tegenpartij. En afgezien van dit schadegeval: Altijd zeer correct geholpen.

Een fijne garage waar je altijd eerlijk te woord wordt gestaan.

Steven denkt graag met je mee en doet er alles aan om de kosten binnen de perken te houden.

Buitengewoon goed

Al meer dan 25 jaar klant, en alleen maar goede ervaringen. Wat er uitspringt is betrouwbaar! Absoluut aan te raden!

Deskundig en efficient

Ruimte ook voor persoonlijke aandacht

Toppie

Ervaren automonteur. Ik breng de auto voor een kleine beurt en keuring. Hij weet precies wat er nog moet gebeuren en vertelt dat ook. Steven ziet dat er schade opzit, belt daarover en als ik langskom ligt de taxatie al klaar. Prima garage. Ik kom er al een jaar of 10.

Ik word altijd prima en deskundig geholpen bij Autoservice Heesakker

zie boven

Supergoede service en uitstekende vakkennis

Mijn auto stond met lege accu voor de deur. Hij werd door Steven Heesakker dezelfde ochtend nog thuis opgehaald. ‘s Middags had ik een nieuwe accu en waren ook nog diverse mogelijke oorzaken van het probleem nagelopen.

Altijd bereid om me te helpen.

Autoservice Heesakker heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Mee denkende vakman.

Altijd op tijd klaar en inventief in het vinden van oplossingen wat betreft auto problemen.

Goede adviezen en informatie. Zeer betrouwbaar.

Zorgvuldig, gedegen. Altijd goed advies indien nodig.

top

Fijn dat complexe problemen bij unieke auto's steeds weer verholpen worden. Zelfs nog even de afwas gedaan terwijl de auto gemaakt werd.

Ik ben zeer tevreden over de service, aandacht en kwaliteit die Dhr. Heesakker levert aan mijn auto

Vakkundig autobedrijf met goede service

Je krijgt altijd duidelijk inzicht in de werkzaamheden en desgewenst toelichting daarop.

Super service en zeer veel kennis van zaken! Gewoon top.

Alle jaren klant!

Geweldige service en Steven staat altijd voor je klaar. Heel blij dat onze auto\'s daar in onderhoud zijn. Ik vind het alleen wel eens lastig dat je moet mailen met vragen ipv telefonisch contact ( om begrijpelijke redenen ) te hebben.

Heesakker is een perfecte garage. Ik heb 100% vertrouwen in de kwaliteit en deskundigheid!

Mijn ervaringen zijn goed tot zeer goed.

Goed. prettig persoonlijk contact!