Toppie

Ervaren automonteur. Ik breng de auto voor een kleine beurt en keuring. Hij weet precies wat er nog moet gebeuren en vertelt dat ook. Steven ziet dat er schade opzit, belt daarover en als ik langskom ligt de taxatie al klaar. Prima garage. Ik kom er al een jaar of 10.

Ik word altijd prima en deskundig geholpen bij Autoservice Heesakker

zie boven

Supergoede service en uitstekende vakkennis

Mijn auto stond met lege accu voor de deur. Hij werd door Steven Heesakker dezelfde ochtend nog thuis opgehaald. ‘s Middags had ik een nieuwe accu en waren ook nog diverse mogelijke oorzaken van het probleem nagelopen.

Altijd bereid om me te helpen.

Autoservice Heesakker heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Mee denkende vakman.

Altijd op tijd klaar en inventief in het vinden van oplossingen wat betreft auto problemen.

Goede adviezen en informatie. Zeer betrouwbaar.

Zorgvuldig, gedegen. Altijd goed advies indien nodig.

top

Fijn dat complexe problemen bij unieke auto's steeds weer verholpen worden. Zelfs nog even de afwas gedaan terwijl de auto gemaakt werd.

Ik ben zeer tevreden over de service, aandacht en kwaliteit die Dhr. Heesakker levert aan mijn auto

Vakkundig autobedrijf met goede service

Je krijgt altijd duidelijk inzicht in de werkzaamheden en desgewenst toelichting daarop.

Super service en zeer veel kennis van zaken! Gewoon top.

Alle jaren klant!

Geweldige service en Steven staat altijd voor je klaar. Heel blij dat onze auto\'s daar in onderhoud zijn. Ik vind het alleen wel eens lastig dat je moet mailen met vragen ipv telefonisch contact ( om begrijpelijke redenen ) te hebben.

Heesakker is een perfecte garage. Ik heb 100% vertrouwen in de kwaliteit en deskundigheid!

Mijn ervaringen zijn goed tot zeer goed.

Goed. prettig persoonlijk contact!

Altijd bereid mee te denken. Flexibel. Niet alleen maar commercieel

prima service

Prima service, goede informatie. Zeer deskundig.

Fantastische garage met een meedenkende eigenaar; goede service en goede prijskwaliteit verhouding.

Zeer positief en zeer vakkundig

Het is zoals zovelen al gemeld hebben.garage heesakker is top.ik heb er enkele weken geleden een auto gekocht.nadien kwamen er een paar onvoorzien mankementen aan.onvoorzien door mij maar ook door steven.deze mankementen zijn perfect gemaakt onder garantie.dus petje af voor steven.bedankt.a3 van delft.

Ik was altijd al tevreden over de service maar nu helemaal. Door omstandigheden kon ik de auto niet zelf brengen en ophalen en heeft Steven deze opgehaald en weer thuis gebracht! Bedankt!

Geachte mevrouw Welten, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

Mijn ervaringen zijn uitstekend.

Geachte heer Luijten, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker