Laden reviews...
Laden reviews...
66 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waarderen consequent vriendelijk personeel en snelle service. Duidelijke communicatie en betrouwbare afhandeling komen vaak terug in de feedback. De algehele ervaring is positief en er wordt veel waarde gehecht aan behulpzaamheid en betrouwbaarheid. De servicekwaliteit wordt herhaaldelijk als sterk punt genoemd.
Klantvriendelijk, deskundig, professioneel en oplossingsgericht, meedenkend en goed bereikbaar/aanspreekbaar
Beveelt aan
8 January 2026
Wim
Boekelo
Snel en goed geholpen.
Beveelt aan
5 January 2026
Michael
Oldenzaal
Nav storingslampje uitgelezen en denken mee in oplossingen.
Beveelt aan
29 December 2025
Ragnhilde
Overdinkel
Tot nu toe een hele goede ervaring met autobedrijf Benerink. De verkoop verliep heel soepel en netjes. De auto krijgt momenteel nog een afleverbeurt en wordt dus helemaal nagekeken en krijgt nog een beurt en nieuwe apk en een detailing en nieuwe banden. En als ze dingen tegen zouden komen gingen ze dat gewoon vernieuwen. Dus kort om ze willen de auto in super conditie afleveren. Volgende week kunnen wij de auto ophalen en we hopen er veel plezier van te hebben de komende jaren. Alvast bedankt voor de goede service en verkoop ervaring.
Beveelt aan
24 December 2025
Wim
Nieuw Weerdinge
Op een heel fijne, professionele en vriendelijke manier geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe auto.
Beveelt aan
18 December 2025
Lars
Borne
Ik werd keurig gebeld dat er wat meer moest aan gebeuren.
Beveelt aan
17 December 2025
Rob
Enschede
Super snel geholpen met een verschoven parkeersensor. Al jarenlang tevreden klant !
Beveelt aan
17 December 2025
Jan-Willem
Hengelo
Fijne mensen
Beveelt aan
15 December 2025
Ruben
Merano
Vanaf het eerste contact via e-mail en telefoon, tot het eerste bezoek aan de showroom en de eindelijke aflevering van de X4M Competition; alles verliep soepel! Niks was te veel moeite, alle afspraken werden nagekomen en de wagen werd meer dan compleet afgeleverd. Echt een bedrijf met passie voor auto’s en dat service hoog in het vaandel heeft staan. Bedankt Robin en iedereen bij Benerink! Een absolute aanrader!
Beveelt aan
8 December 2025
Kevin
Sittard
Ik heb een prima ervaring gehad en ben uitermate vriendelijk en professioneel geholpen. Het was voor mij een behoorlijk stuk rijden naar Oldenzaal maar het was de moeite waard. Ik ben ik zeer tevreden over de service, de onderhandeling en de aflevering van de auto. Wanneer ik mijn volgende auto zal aanschaffen zal ik zeker nogmaals bij Benerink gaan kijken.
Beveelt aan
6 December 2025
William
Rhoon
Snelle afspraak voor een beurt. Goed geregeld en de auto perfect schoon terug.
Beveelt aan
2 December 2025
Wilfried
Denekamp
Uistekend geholpen met de aankoop van de AMG GT. Voordat we het konden vragen stond de auto al buiten voor een proefrit!
Beveelt aan
29 November 2025
Steven
Kloosterzande
Toegankelijk bedrijf met goede service.
Beveelt aan
19 November 2025
Bert
Nuland
Uitstekend
Beveelt aan
2 November 2025
Martin
Enschede
Je wordt altijd netjes te woord gestaan en geholpen Goede klantgerichte medewerkers
Beveelt aan
28 October 2025
Jan
Borne
Heel vriendelijk personeel, altijd koffie als je moet wachten, kortom ik kom graag bij jullie!
Beveelt aan
27 October 2025
Minerva
Enschede
Wordt netjes geholpen met vakkundig werk/levering
Beveelt aan
24 October 2025
Ben
Mariaparochie
Plezierig klantcontact en schakelen snel. Zeker aan te bevelen.
Beveelt aan
21 October 2025
Jan
Brink
Zie boven
Beveelt aan
18 October 2025
Rita
Rossum
Afspraak maken ging vlot en vriendelijk , evenals de ontvangst met een kop koffie tijdens het wachten . En de uitvoering in de werkplaats was uitstekend ,
Beveelt aan
16 October 2025
Ben
Hengelo
komen afspraken na, onderhoud wordt keurig en betaalbaar uitgevoerd. vriendelijk personeel, betrokken
Beveelt aan
16 October 2025
Jos
Wierden
Staan bij nacht en ontij voor je klaar
Beveelt aan
16 October 2025
Sipko
Hengelo
Benerink heeft een erg goede persoonlijke service en is correct in afspraken. Ik heb er al jaren een erg goede ervaring mee.
Beveelt aan
13 October 2025
Herman
Hengelo
Nette en betrouwbare garage met goede service.
Beveelt aan
3 October 2025
Andre
Didam
Zeer vriendelijk en helder te woord gestaan vanaf het begin tot het einde van de reparatie. Alles werkt weer zoals het hoort, hartstikke bedankt!
Beveelt aan
2 October 2025
Frank
Hengelo
Hinmanweg 1
7575 BE Oldenzaal
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit