Uitstekende service!

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en accuraat geholpen. Klasse!

Super correct

APK en SMC keuring in één middag afgewerkt volgens afspraak.

Prima service.

Prima service.

Top team

Altijd vriendelijk en prima ontvangst, echt een team.

Nog niet afgerond

Ik kan geen beoordeling geven aangezien ik nog steeds op een telefoontje van Matthijs wacht.

Goed advies en service.

De auto wordt nagekeken, en in goed overleg wordt er gemaakt wat je wilt. Goede communicatie en service.

Geweldige snelle en deskundige service!

Met pech onderweg direct door Benerink geholpen, ondanks dat het druk was n de werkplaats. Na een klein uur waren we weer onderweg!! Geweldig!

Super!

Zoals altijd weer geweldige service. Pluim voor Coen die alles goed gedaan heeft. Weet waar hij mee bezig is en straalt vreugde in zijn werk uit. Supermonteur.

Prettige contact, behandeling en uitvoering werkzaamheden

Van uit Bernerink worden er heldere en goede afspraken gemaakt. dit geld voor afspraak traject, maar ook voor de uitvoering. prettige behandeling en uitvoering van de werkzaamheden.

Topservice

In februari '21 een prachtige xc90 t8 gekocht. Onderhandeling verliep zeer prettig. Verkoper denkt echt in mogelijkheden. De aflevering was een feestje met veel aandacht voor ons en voor de kids die mee waren. Er bleken een paar kleine zaken aan de auto die nog niet helemaal naar behoren waren en die zijn met de grootste zorg opgelost. Monteurs rijden mee om samen te constateren wat er mis is en de auto krijg je pas weer terug als hij 100% is. In het verleden kochten we ook al een fijne auto bij Benerink. Dat is nu weer gelukt! Thanks team Benerink

Super service

Gelukkig nog een bedrijf die niet alleen klaar staat voor mensen met een dikke knip maar voor iedereen , dus ook voor mensen die minder te besteden hebben. Altijd een vriendelijke ontvangst en in noodgevallen staan ze altijd voor je klaar. Dank jullie wel en veel succes met jullie mooie bedrijf.

(H)eerlijk vertrouwd

Wij komen hier al jaren naar tevredenheid en nu Matthijs de zaak heeft overgenomen bevalt het nog beter. Nu nu wachten op een mooie electrische BMW en we kunnen weer.

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel

Meerdere keren bij autobedrijf in Benerink geweest, altijd op een zeer vriendelijke manier geholpen. Daarnaast is het personeel erg vakkundig.

Uitstekend onderhoud, kwalitatief volgens afspraak.

Prettige persoonlijke benadering

Top, eerlijk en betrouwbaar

Inmiddels ook mijn tweede auto bij Benerink gekocht. Erg prettig geholpen, zonder pushen. Nemen alle tijd voor je, met goede, eerlijke adviezen. Kortom een fijne garage (en niet te vergeten... lekkere koffie).

Klantvriendelijk en deskundig

Netjes te woord gestaan. Serieuze mensen die hun vak verstaan. Objectief en eerlijk advies ontvangen op de aankoopkeuring van mijn auto.

Mooie auto’s. Goede service.

Mooie auto gekocht, details aangepast naar onze wensen. Auto als verrassing laten bezorgen bij huis. Prima service dus.

Zeer prettig geholpen

Auto gebracht voor bandenwissel de de altijd vriendelijke jongens verwelkomden me. Van Luca kreeg ik lekker bakje koffie en ondertussen werden de banden gemonteerd . Even rond gekeken in de showroom hetgeen ook geen straf is .

prima service

Vriendelijke en kundige mensen. Top eigenaar!

Zeer goede service

Op alle fronten zeer goede service. o.a. prima communicatie en een goeie 'auto ophaalservice'.

Vriendelijk, Kundig, Belangstellend, Betrouwbaar en goeie koffie

Mooi bedrijf, supervriendelijke en enthousiaste mensen!

Op een prettige manier zaken gedaan. Super goed geholpen en auto mooi afgeleverd. Supervriendelijke mensen die rustig de tijd nemen. Een eerlijk en mooi bedrijf.

Goede service met aandacht voor de klant

De koptekst zegt voldoende. Ik ben tevreden.

Fanastisch!

Weinig bedrijven waar je de deur uit loopt met de intentie om op de lange termijn klant te blijven. Benerink is wel zo'n bedrijf! Fantastisch geholpen door Leon bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. Ze nemen ruim de tijd en niets is te moeilijk, onmogelijk etc. Ze gaan tot het uiterste om je echt het gevoel te geven dat je een klant bent die er voor hen toe doet. Het enige wat ik aan te merken heb, is dat ze crypto debet cards moeten gaan ondersteunen :p

Altijd weer prettig om gastvrij ontvangen te worden

Prima service! Benerink denkt mee en probeert niet gewoon een onderhoudsbeurt aan te smeren. Nog niet nodig? Dan nog niet doen. Geeft vertrouwen en de bejegening is professioneel en persoonlijk. Knap gedaan!