Snel & Vertrouwd

De aankoop van de nieuwe auto bij Benerink was erg aangenaam. Je wordt vriendelijk geholpen en wordt u een kop koffie aangeboden terwijl je jezelf al in uw mooie nieuwe auto ziet rijden. Erg vriendelijke service, vertrouwd en behulpzaam. Ik raad Benerink zeker aan.

Prettig geholpen en goed op hoogte gehouden en goede toegelichting

Zowel aan de balie als door de monteur bij de auto alles goed toegelicht en of uitgelegd.

Deskundig met goede communicatie

Deskundige mensen die duidelijk en open communiceren.

Uitstekende service, klantinformatie, klantvriendelijkheid en communicatie. professioneel en deskundig.

Zoals altijd alles perfect geregeld

Stond met een kapotte band aan de weg en vervangend vervoer was met circa 30 minuten geregeld

Top geholpen

Altijd vriendelijk en top geholpen

Uitstekend autobedrijf

Goede en snelle service, duidelijke en vriendelijke communicatie en uiteraard deskundig.

Top bedrijf.

Dit bedrijf is ook uitstekend uitgerust voor onderhoud aan Porsche. Ze hebben alle kennis in huis.

Vriendelijke, snelle en kwalitatief goede service!

De koop ging ontzettend snel en soepel en alle medewerkers (Pascal, Matthijs en Leon) die ik heb gesproken zijn altijd even vriendelijk. Ook niet onbelangrijk: beide keren een heel nette inruilprijs gekregen voor onze oude auto's.

Super goede Servce!!

Ging met de auto voor een mobiliteit check, absoluut niet gezien dat er ook een lampje voor onderhoud brandde. De monteur kwam hier een vraag over stellen en vroeg of ze dat gelijk wilden doen. Duurde 1,5 uur en zolang kon ik niet wachten. Netjes even een leen auto gekregen en kon ik 2 uur later mijn eigen auto ophalen. Dat noem ik meedenken en service!

altijd een prettig ontvangst

TOP

Prima service!

Autobedrijf waarbij de klant voorop staat!!

Snel en vakkundig geholpen

Op afspraak remolie laten vervangen. Snel geholpen en de auto is ook even op andere punten gecontroleerd. Top

Geweldige service en contact

Ik wordt altijd positief verrast. Super!

Correct en hartelijk geholpen

Zoals altijd in een goede sfeer ontvangen.

Werden vriendelijk en goed geholpen. Auto stond klaar voor proefrit, keurig gewassen. We zijn erg tevreden

TOP

heel goed

altijd netjes en professioneel

Altijd een warm ontvangst, snelle en professionele service

Prima geregeld

In goed overleg alles geregeld

Perfecte service, stijlvolle bolides

Wat een ontzettend attent bedrijf, ik ben zeer goed door Leon en Matthijs geholpen. Stijlvol bedrijf met oog voor de mens en detail. De heren denken met je mee en zorgen echt voor een passende oplossing. Betrouwbaar en klantgericht. Tevens ook een mooie showroom. Het was een top ervaring. Het was een eind rijden vanuit Haarlem maar het was absoluut de rit waard.

Volgens afspraak

Apk volgens afspraak en leuke monteur en goede koffie

Uitmuntende service en eveneens geweldig fijn persoonlijk kontakt!

Ik kan alleen maar zeggen, net als overigens in mijn vorige beoordeling, en zo ervaar ik het werkelijk, zonder te overdrijven: Team Benerink, in al zijn geledingen, is grote klasse! Houden zo!

Zeer snelle service

Eigenlijk was er geen tijd maar zet de auto maar neer dan kijken we wel binnen een dag klaar