Fijne garage, vriendelijke mensen, goede service!

Je wordt goed geholpen en vriendelijk behandeld.

zeer klantvriendelijk

heldere toelichting op alle reparaties!

Vriendelijk, snel en deskundig geholpen

De jongens van de receptie zijn altijd zeer vriendelijk en proberen adequaat je probleem met je auto op te lossen erg fijn . Een kopje koffie bieden ze je altijd aan of een fiets om even naar de stad te gaan . Ook mijn complimenten naar de monteurs van de auto altijd top en enthousiast. Benerink is altijd een fijn bedrijf om zaken mee te doen chapeau !

Snelle deskundige service!

Aanname en afhandeling top!

De reparatie werd prima uitgevoerd evenals de tussentijdse technische uitleg en prijsopgave. Bij het ophalen van de auto ook een visuele uitleg en instructie. Alle contacten met een vanzelfsprekende vriendelijkheid.

Vrijdagmiddag 16:30 uur, boardcomputer gaf aan dat de motor te heet werd. Kon gelijk komen. Volgende dag was het probleem verholpen. Top service!

Al jaren top. Houden zo

Leuke sfeer, deskundig én: de monteurs kennen jou en je auto!

Een wereld van verschil met al die onpersoonlijke autopaleizen.

Zeer klantvriendelijk en kundig.

Prima en alles volgens afspraak

Correct en duidelijke afhandeling

Prima service.

Ik moest de remvloeistof vervangen en is teven een mobiliteitsbeurtje uitgevoerd.

Zeer klantvriendelijk gecombineerd met vakwerk

De medewerkers weten waarover ze praten, elk op hun eigen vakgebied.

uitstekend

Er wordt snel naar oplossingen gezocht bij problemen. Vriendelijk personeel, mooi bedrijf!

Super fijn bedrijf!

Benerink maakt zijn motto waar, ze staan echt voor een klasse opzich. Altijd fijn geholpen en weten goed waar ze mee bezig zijn. P.s de cappuccino’s zijn erg lekker.

Zeer dienstbaar en professioneel bedrijf

Dienstverlening is altijd zeer goed, leuk personeel en altijd positief.

Top bedrijf met geweldig personeel!

Laatst mijn auto ingeruild, alles liep vlekkeloos en zoals besproken. Vanaf onze eerste contact al gelijk een vertrouwd gevoel. Als ik weer voor een nieuwe auto ga, weet ik ongetwijfeld waar ik moet zijn!! Bedankt team Benerink

Goede service en meedenkend met de klant

Netjes

Goed overleg en advies. Auto weer netjes gewassen retour!

Bijzonder klantgericht en prettige benadering.

Er hangt een relaxte sfeer, mensen zijn allemaal vriendelijk en hebben een persoonlijke benadering. Vragen worden adequaat beantwoord en het serviceniveau is hoog.

Blijft een genot hier zaken mee te doen!!

Nog steeds een hoog segment en een lage drempel.

Super bedrijf, goede klantenservice, en lekkere koffie!

Weer een uitstekende service gehad! Ik kwam (voor zomerwissel) en met een klein probleem, maar mede dankzij de meedenkende monteurs, tot een passende oplossing gekomen! Niels

Perfect geregeld

Goede en fijne samenwerking Gewoon perfect

Degelijk autobedrijf met prima vertrouwde service !

Heb al 30 jaar genoten van het aanbod van premium auto’s en de vertrouwde kwaliteit van hun service.

Service zoals het hoort top