Super fijn bedrijf!

Benerink maakt zijn motto waar, ze staan echt voor een klasse opzich. Altijd fijn geholpen en weten goed waar ze mee bezig zijn. P.s de cappuccino’s zijn erg lekker.

Zeer dienstbaar en professioneel bedrijf

Dienstverlening is altijd zeer goed, leuk personeel en altijd positief.

Top bedrijf met geweldig personeel!

Laatst mijn auto ingeruild, alles liep vlekkeloos en zoals besproken. Vanaf onze eerste contact al gelijk een vertrouwd gevoel. Als ik weer voor een nieuwe auto ga, weet ik ongetwijfeld waar ik moet zijn!! Bedankt team Benerink

Goede service en meedenkend met de klant

Netjes

Goed overleg en advies. Auto weer netjes gewassen retour!

Bijzonder klantgericht en prettige benadering.

Er hangt een relaxte sfeer, mensen zijn allemaal vriendelijk en hebben een persoonlijke benadering. Vragen worden adequaat beantwoord en het serviceniveau is hoog.

Blijft een genot hier zaken mee te doen!!

Nog steeds een hoog segment en een lage drempel.

Super bedrijf, goede klantenservice, en lekkere koffie!

Weer een uitstekende service gehad! Ik kwam (voor zomerwissel) en met een klein probleem, maar mede dankzij de meedenkende monteurs, tot een passende oplossing gekomen! Niels

Perfect geregeld

Goede en fijne samenwerking Gewoon perfect

Degelijk autobedrijf met prima vertrouwde service !

Heb al 30 jaar genoten van het aanbod van premium auto’s en de vertrouwde kwaliteit van hun service.

Service zoals het hoort top

Top service

Goede service en keurige werknemers

Zoekopdracht snel opgevolgd met 'passende' auto en dito aanbieding.

Altijd prettig en vakkundig geholpen!

Prettige sfeer, vriendelijk en correct personeel, altijd heerlijk kopje koffie en goede service!

Gewoon altijd goed....

Gewoon zeer goed en altijd welkom....

Uitstekende service!

Altijd uitstekende service! - Er kon last-minute toch nog tijd voor ons worden gemaakt ondanks dat wij zelf te laat met het verzoek kwamen. - Auto is zelfs mooi gepoetst. - Altijd vriendelijk!

In het kort. Top bedrijf!

Ik ben er maar een paar keer geweest maar wat mij gelijk opviel is dat de mensen erg vriendelijk zijn en ze zijn bereid je overal mee te helpen. De monteurs zijn top en de service is geweldig. Zeker een aanrader.

Tevreden

Tevreden

winterbanden laten wisselen. geheel volgens afspraak verlopen.

positief

Bij Benerink altijd een goede service en een vriendelijke personeel.

Top, trots op mijn garage met 26 jaar geweldige service!

Vriendelijk, transparant, eerlijk, snel, goede service en altijd tevreden als ik weer eens bij Benerink geweest!

Fijn bedrijf en goede service!!

Mooi bedrijf, vriendelijk personeel, top auto's

zeer prettig en constructief geholpen

Super tevreden

Autobanden moesten worden uitgelijnd en met de uitstekende ophaal-en brengservice kan ik alleen maar super tevreden zijn.