Geweldige customer experience

Ik heb nog nooit zulke klantgerichte en hulpvaardige mensen meegemaakt. Prachtige autos verkopen is een, maar klanten totaal ontzorgen is echt wat anders. Geweldig bedrijf!

Netjes, vlot en professioneel

Keurig telefoontje over bevindingen. Super afhandeling. Top schoon weer afgeleverd!

Topservice! Zeer klantvriendelijk.

Prima service, klantvriendelijk. Lekker koffie

Vakbekwame en betrouwbare service .

Het feit dat ik, als "kleine klant", al vele tientallen jaren tot volle tevredenheid bij autobedrijf Benerink kom, zegt genoeg. Ik ben nooit teleurgesteld in hun service, eerlijkheid en de werkplaats met bekwame monteurs.

vriendelijk en correct

Martin is altijd vriendelijk en zeer klantvriendelijk, ook denkt hij mee in oplossingen, gewoon fantastisch. rest personeel ook overigens maar daar heb ik over het algemeen minder contact mee

een fijn bedrijf om mee te werken.

goed overleg, correcte service, heel meedenkend en wat zeker belangrijk is, mooie auto's

Vlotte en snelle afwikkeling !

Auto was toe aan een APK keuring. Deze werd gedaan terwijl ik erop kon wachten onder genot van een kop koffie.

Top aflevering van de gekochte auto na vlot zaken te hebben gedaan!

Zeer prettig zaken doen met prima aflevering!

Beste service ooit

Altijd vriendelijk en snel, goed gekwalificeerde specialisten. Beste garage tot nu toe die ooit meegemaakt. Altijd welkome en warm ontvangen

correct en conform afspraak!

Prima garage!

Altijd vriendelijk geholpen

Een warm onthaal altijd en en een kopje koffie met koekje..heerlijk!

Top bedrijf

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen, erg hoog serviceniveau, bij Benerink hebben ze echt kennis van hun vak, altijd erg mooie jonge auto's in de showroom, elke keer een genot om Benerink te bezoeken!

Prima.

Jonge ondernemer met vakkundig plezierig personeel.

Lekker kopje koffie en ‘n krantje erbij. Vlotte bediening. Prima. Fijn weekend. Willie

Uitstekende service

Uitstekende service

Oké

Geweldig bedrijf met uitstekende service!

Een mooi en gemoedelijk bedrijf! Zeer klantvriendelijk en denkt echt met je mee!

zeer net bedrijf onlangs mijn nieuwe auto opgehaald alles weer top geregeld door Benerink!

zeer net bedrijf onlangs mijn nieuwe auto opgehaald alles weer top geregeld door Autobedrijf Benerink!

Top mensen in fantastisch bedrijf

Wat is service, wat is klantgerichtheid? BENERINK!! Dank Matthijs en medewerkers!

Uitstekend bedrijf met topservice!

Ik kwam binnen als nieuwe klant bij Benerink met een zeer vriendelijk onthaal en als gevolg daarvan heb besloten om daar over te gaan tot aankoop van mijn Audi. Top personeel in een mooi bedrijf!

Excellent service + excellent cars

Excellent cars combined with excellent service. I was helped by Leon Heerink, and the moment I engaged with them I knew from the start we are talking about high quality cars backed by high quality service. As such I decided to buy my car from them!

Geweldige service

Zeer goed geholpen in het vinden van mijn nieuwe auto met de juiste specificaties.

Correct bedrijf.

Vriendelijke, bekwame medewerkers. En, als je even moet wachten heerlijke koffie!

fijne omgang

top

Een top service resulteerde voor ons in een top auto!

Een goede service en klantgerichtheid van Matthijs en zijn team resulteerde voor ons in een fantastische auto, volledig naar wens. Erg tevreden! Okke & Dorien Dickhoff