Gewoon netjes geholpen altijd duidelijk in afspraken!

Wordt netjes te woord gestaan zelfs met de monteur gesproken wat er moet gebeuren super!

snelle oplossing

Band was gescheurd. Zelfde dag een “ noodband” er op. Dag er na al de band aanwezig - werd gebeld en de band kon direct gemonteerd worden. Ben zeer tevreden!

top

netjes geholpen:)

Persoonlijke aandacht & vakmanschap

Bij Benerink heeft men goed begrepen dat vakmanschap altijd samen moet gaan met persoonlijke aandacht. Geweldig team van professionals met liefde voor (exclusieve) auto’s en waar service met hoofdletters word geschreven.

Uitstekend.

Lekke band gekregen, hierdoor de auto langs gebracht. Snelle en uitstekende service.

Gewoon zoals je het vooraf hoopt

Vriendelijk, even bellen om te zeggen wat ze doen en zien, auto gewassen en leuk cadeautje op de koop toe. Top

Super geholpen

Na remproblemen met mijn mini, Mocht meteen komen en na uurtje sms dat hij weer klaar stond. Klasse!

Fantastische service.

Mijn eerste ervaring met Benerink, en direct een geweldige ervaring. Door ziekte liep mijn planning in de soep en kwam ik paar dagen voor de vakantie erachter dat mijn remmen niet meer in orde waren. Marten Lohmann heeft dit direct adequaat opgepakt en heeft ruimte in de planning vrij gemaakt zodat ik toch nog met een gerust gevoel op vakantie kan gaan. Dit ondanks de vakantieperiode, waar ook zij met onderbezetting te maken hebben. De werkzaamheden zijn snel en vakkundig uitgevoerd en toen ik de auto kwam ophalen stond deze keurig schoon gewassen klaar. Niets anders dan lof over de heren bij Benerink, met recht de slogan “een klasse op zich” Hartelijk dank heren!

perfect

Een van de betere garages in de regio

Top bedrijf!

Al jaren zeer tevreden.

perfect

snelle behandeling

Alles goed voorbereid en afgehandeld! Top uitleg van Luka en top begeleiding Leon

Storing verholpen en grote servicebeurt prima uitgevoerd.

Uitstekende service.

Top bedrijf

Alles netjes geregeld en vooral goede terugkoppeling. Bedankt voor de nette service

Een erg goede garage.

Vriendelijk, vakkundig, een top garage. Al vaker aanbevolen in onze kennissenkring.

Ik bel en kan dezelfde dag al langskomen Het onderdeel dat defect was is besteld en ik kon met een electrische fiets heel comfortabel naar huis Dezelfde dag kon ik de auto al weer ophalen Klasse jongens van Benerink!!

Zoals gewoonlijk altijd goed.

Veel persoonlijke aandacht, interesse en tijd voor de klant, door ALLE medewerkers, super..... Mijn zoveelste auto daar weer gekocht, dat zegt genoeg......

Fijne garage, vriendelijke mensen, goede service!

Je wordt goed geholpen en vriendelijk behandeld.

zeer klantvriendelijk

heldere toelichting op alle reparaties!

Vriendelijk, snel en deskundig geholpen

De jongens van de receptie zijn altijd zeer vriendelijk en proberen adequaat je probleem met je auto op te lossen erg fijn . Een kopje koffie bieden ze je altijd aan of een fiets om even naar de stad te gaan . Ook mijn complimenten naar de monteurs van de auto altijd top en enthousiast. Benerink is altijd een fijn bedrijf om zaken mee te doen chapeau !

Snelle deskundige service!

Aanname en afhandeling top!

De reparatie werd prima uitgevoerd evenals de tussentijdse technische uitleg en prijsopgave. Bij het ophalen van de auto ook een visuele uitleg en instructie. Alle contacten met een vanzelfsprekende vriendelijkheid.

Vrijdagmiddag 16:30 uur, boardcomputer gaf aan dat de motor te heet werd. Kon gelijk komen. Volgende dag was het probleem verholpen. Top service!

Al jaren top. Houden zo