geen bijzonderheden

Grote beurt vakkundig tijdig en perfect uitgevoerd

Grote beurt opnieuw vakkundig tijdig en perfect uitgevoerd zonder verrassingen. Zelfs de auto gehaald en teruggebracht nadat hij grondig van binnen gezogen is.

Een goed auto bedrijf waar je van op aan kan

Mijn ervaring is er goed de mensen die er werken weten waar ze mee bezig zijn

Een super bedrijf

Gemoedelijke en vriendelijke service. Iedereen is even aardig en je voelt je er welkom.

prettig bedrijf om naar toe te gaan

Alles volgens afspraak

Klantvriendelijk en servicegericht.

super service en gemoedelijk

professioneel bedrijf, een aanrader.

Super service!

Goede prijs, snelle en hele goed service! Wij zijn volledige ontzorgt bij de aankoop van onze nieuwe auto. Ophalen van de auto was een "feestje"! Ik kan het team van Benerink echt aanrader.

Fantastische service

Altijd prettig om naar deze garage te gaan, afspraak is afspraak, en er heerst een goede sfeer. Betrouwbaar, en vakkundige mensen.

Top vriendelijk een lage drempel in een zeer hoog segment.

Alleen maar goede ervaringen. Koop er al mijn auto’s.

Super fijne mensen, top service

Een jaar lang gratis auto rijden in een echte Benerink :)

Top service met supervriendelijke mensen!

Altijd erg goede service. Zeer kundige monteurs en vriendelijke ontvangst!

Super netjes

Goed en netjes geholpen! Ik kan iedereen Benerink aanraden!

Uitstekende service en advies

Uitstekende service en advies

perfect

Betrouwbare garage met perfect service. Aankoop auto vanuit Duitsland super verzorgd

Alle tijd en moeite, goede tips, en eerlijkheid Lekkere koffie en lekker relaxt . Bedankt voor alle goed zorgen

Beste garage van west Europa en omstreken.

Uitstekend geholpen door vakkundig en bijzonder vriendelijke medewerkers.

Klasse

Mijn nieuwe auto is conform afspraak geleverd waarbij de communicatie over de levering soepel verliep. Afspraken worden netjes nagekomen.

Prachtige aanschaf en de auto is helemaal op wens gemaakt!

Fijne sfeer, goed geholpen en de auto is helemaal zoals we het voor ogen hadden. Matthijs heeft ons geholpen met de zoektocht, de fine tuning van onze auto nog mooier maken en op en top afgeleverd. Stoelen vervangen voor leer, velgen gespoten en het design helemaal laten matchen. Goede service, snel contact en in alles meedenkend. Dankjewel en tot snel!

Prima eerste kennismaking

Het regelen van de afspraak, de ontvangst en de servicebeurt met APK verliepen vlot en professioneel.

Service gericht en een mooi bedrijf

Ik heb een auto bij dit bedrijf gekocht en had gelijk een goed gevoel toen ik binnen liep! Mooie showroom en klant gericht. Fijn en nuchter bedrijf!

Vriendelijk en goede service

Geen woorden maar daden !!

Zeer leuk bedrijf, waren duidelijk en snel , zelfde dag nog kon ik de auto ophalen! Dank je wel Benerink!

Prettig,no nonsense

Prima service, prijs-prestatie prima

Professioneel, eerlijk en nuchter!