Prettig en professioneel

Vriendelijk personeel, ervaren technici, goeie koffie. Duidelijke en directe communicatie met alle medewerkers. Ik kwam hier voor een APK voor mijn Z4. Kleinigheden in overleg direct verholpen en duidelijk gecommuniceerd.

Super aflevering/vriendelijkheid

Super bedrijf en service met hele mooie auto's

Goede service en vriendelijke medewerkers!

Komen de afspraken na en zijn punctueel.

Super service en professionele communicatie.

Tijdens het wachten op de bandenwissel werd mij keurig een kop koffie aangeboden.

Professionals,vriendelijk

Auto voor grote beurt gebracht Alles netjes volgens opdracht uitgevoerd Ook nog mooi gewassen! Vriendelijke mensen Alleen het parkeren rondom het bedrijf.......

Zeer aangenaam, professioneel.

De hoeveelheid aan watertandend mooie auto’s is bijna overweldigend. Erg goed en professioneel ontvangen en begeleid, van eerste contact tot levering auto.

Snelle en goede service!!

Met slechts 1 mail van een paar zinnen over de motorstoring van mijn auto pakte Benerink meteen door en regelde direct het transport en de reparatie. Top service!

Altijd goed geholpen, en goede service.

Top service!

Vriendelijk en deskundig personeel. Er wordt bij Benerink goed voor je auto gezorgd.

Aanrader vriendelijk goed geholpen

Altijd open deur

Zeer goed geholpen

Prettig bedrijf en zeer goed geholpen door Leon.

Altijd 100% voor de klant

Ik kom al jaren bij Benerink, de service is ongeëvenaard. Ze staan altijd voor je klaar, denken mee in oplossingen. Communicatie is netjes en helder. Echt een geweldig bedrijf

Top!!!

Blijft de beste Porsche dealer in alle opzichten.

Oprecht met passie voor het vak!

Oprecht met passie voor het vak!

Topbedrijf met uitstekende werkplaats.

Al enige jaren naar volle tevredenheid klant. Het bedrijf is servicegericht en hanteert normale marktconforme prijzen. Prettiger dan de 'dealer' en met hetzelfde of beter kwaliteitsniveau.

Een garage die voelt als thuis

Jong dynamisch team met veel gevoel voor klantgerichtheid. Staan direct voor je klaar als dit nodig is. Een autobedrijf waar toekomst in zit. Ik ben er graag klant

Prima geholpen

Enorm goede service

Zeer goed geholpen door Matthijs. Goede service en enorm vriendelijk personeel.

Geweldige service, top bedrijf.

Zeer goede ervaring!

Wat een mooie zaak en vriendelijke mensen en heel correct! Leuke sfeer. Beter als dit kan het niet. We komen zeker terug :)

Zeer kundig

Goede en deskundige en super klantvriendelijke mensen. Super gewoon.

Mooie wagens, leuke verkopers en goede service!!!

Al 15 jaar alleen maar prima ervaringen met dit bedrijf.

vriendelijk, netjes ,prettig

zie hier boven

Alles is daar altijd perfect

Verkoop levering uitleg is helemaal top