Klantvriendelijk, Persoonlijk. Luca is een deskundige gesprekspartner

Zie hierboven.

In alles!!!!

Perfecte service

Mooie auto gekocht . Prima prijs . Uitstekende service

Hebben liefde voor de auto

Zit veel kennis.

Je wordt gastvrij ontvangen en erg vriendelijk behandeld.

Mensen maken het bedrijf, Autobedrijf Benerink draagt dit in alles uit.

Goede ervaring

netjes gewerkt en afgeleverd volgens afspraak.

Prima service en een goed gevoel bij de gemaakte afspraken

Prima service en een goed gevoel bij de gemaakte afspraken.

Prima en de koffie smaakte goed

Prima en de koffie smaakte goed

Allemaal even vriendelijke en behulpzaam.

en deskundige hulp.

Professioneel en accuraat

Bij Benerink wordt professioneel gewerkt van afspraak tot aflevering. Dit geldt van verkoop van de auto tot en met de reparaties en onderhoud.

Prettige ontvangst in n mooie showroom. Heerlijke koffie, super aardige mensen. Fijn contact, duidelijke communicatie. TOP bedrijf. Mijn nieuwe auto stond te shinen met strik. Voor ons niet naast de deur maar de afstand is meer dan beloond.

Nieuwe auto gekocht. Uitstekende service en top geregeld!

Vriendelijk en vertrouwd.

Goed ontvangst, auto stond klaar voor proefrit zoals afgesproken. Aflevering zo snel als het kon geregeld.

Wat een fijn bedrijf om door geholpen te worden! Wel jammer dat er geen prijzen op de site staan, liever zie ik direct wat zaken kosten. Maar desalniettemin zeer vriendelijk en capabel personeel.

Prima behandeling en communicatie.

Ik denk graag mee en stel een duidelijk overleg vooraf over de te verrichten handelingen aan de de auto op prijs. Ook over onverwachte kosten die zich tijdens een onderhoudsbeurt aandienen word ik graag vooraf geïnformeerd. Dit overleg is met Rob steeds op een prettige manier te voeren.

Zorgeloos de auto in onderhoud bij Benerink en meer wil je dan niet

Auto brengen, sleutel afgegeven. Thee met bonbon. Krantje erbij. Relax. Wetende dat je als je weg rijdt het weer goed is.

Goed auto fijn schoon na grote beurt

service achteruit gegaan

Voorheen werd de auto netjes, gewassen afgeleverd. Nu een kostenpost van € 1.500,- en een aflevering van de auto zonder wasbeurt. Ik vind dat een service, een stijl van omgaan die Benerink altijd kleur gaf. Komt bij, en daar stoorde ik me echt aan, er zat geen druppel vloeistof in om de ramen schoon te kunnen maken. Als je de auto een grote beurt doet, me dunkt: ook dat sierde Benerink van voorheen. Paar minpuntjes waarbij ik vind: als ondernemer vind ik dat niet echt klantvriendelijk. groet, Bert Kolfoort n.b. de site werkte niet ok: het bericht versturen lukte niet.

uitstekend

Na 38 jaar nog steeds goed.

De ontvangst met koffie was uitstekend.

De bandenwissel werd snel uitgevoerd.

totale ontzorging bij benerink

auto voor beurt naar naar benerink gebracht en perfect teruggekregen

TOP

Kwaliteit op alle niveaus

Zeer goed daar! meedenken en in staat om te schakelen met mijn wens

Auto eerder gereed geen probleem en even naar kantoor brengen ook niet.

Top! geregeld

In brede zin uitstekende service. van afspraak tot overhandiging sleutel

Prima service en netjes geholpen! Een echte aanrader.