Je wordt er netjes geholpen

En ook nog attent

Auto terug op afgesproken tijd. Kom direct afrekenen. Vriendelijke bediening

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijk en duidelijk

Goede service, aardig personeel

Zoals gebruikelijk efficiënte en goede service van Benerink.

Mooi dat in de avonduren de remmen van de 740D vakantieklaar gemaakt konden worden. Geeft een veilig gevoel tijdens de vakantie. Top heren!! Mvg Laurens Wytzes

Geweldige service

De BMW640 cabrio voor een zomercheck gebracht. Duidelijke afspraken en zeer gastvrij. Je merkt dat alles in het teken van goede service staat waarvoor veel lof.

Afspraak = afspraak en meer dan dat

Heel normaal en persoonlijk door het hele Benerink Team.....

Mijn 4e auto bij Benerink gekocht. (Dat zegt dan al genoeg) Goed geholpen en luisterend naar mijn wensen. Heel persoonlijk en vriendelijk door het hele team van verkoop tot planning tot monteurs. Super tevreden bij dit professionele bedrijf. Elke vraag komt wel een antwoord op. Denken met je mee over allerlei zaken die aan de orde komen bij aanschaf van een auto. Dik tevreden......

Zeer goed bedrijf.

Vriendelijke, correcte en vakkundige medewerkers, die ik al vaak bij anderen heb aanbevolen.

Super service!

Vriendelijke mensen met verstand van zaken.

Goede en snelle service!

Met een lekke band snel weer op weg geholpen met de service en kwaliteit waar Benerink bekend om staat!

Netjes geholpen en als wow nog een leuk kaartje dat er met zorg aan onze auto is gewerkt. De kids waren blij met de oranje Benirink bal.

Top bedrijf

Geweldige service en komt afspraken na!

Prettig, deskundig, goede service

professionele en snelle service

snel geholpen bij melding

Juiste advies gekregen

Snel en correct geholpen, dankjewel..

Lekke band

Direct geholpen vanwege lekke band. Uitstekende service!!!

Top Service!

Perfecte service, deskundig en erg vriendelijke medewerkers! Zeker een aanrader!

Prima de aflevering van de auto keurig.

Super ervaring

Goed geholpen en blij met mijn aankoop

Zeer goede service en vakkundig!

Afgelopen weekend gaf de auto uit het niets allerlei storingen waarbij ik het niet verantwoord vond om nog te gaan rijden. Zaterdagmiddag werd de auto thuis opgehaald. Maandag direct diagnose gesteld en bleek na enig speurwerk dat een zekering er door was door een storing in een handgreep! (kom er maar op). Tevens constateerde Rob een paar slechte koelvloeistofleidingen. Dinsdagochtend 11.00 uur een sms uw auto is klaar. Fantastisch werk geleverd team Benerink!

Erg prettig en bijzonder inspirerend

In beginsel heb ik enigszins aangegeven wat ik wilde. Deze wens is gelijk en serieus opgepakt. Met ideeën en opties kwam de definitieve uitvoering steeds meer in beeld. Het mooie was dat ik in 1e instantie een bepaalde uitvoering niet in gedachte had. Paul kwam met een overtuigend voorstel om hier wel voor te gaan. En ja, echt nog elke dag blij dat ik hiervoor gekozen heb!! Vragen en service worden altijd flexibel opgepakt. En er wordt goed begeleid en meegedacht. Zodoende heb ik nu al meerdere auto's bij dit bedrijf besteld. Ook in de toekomst!!

As always ... great flexible and supportive

With you now for 20 years and high quality standard as always

• Would you recommend us? Yes

Ik wil zes sterren geven. Lukt niet.

Benerink laat precies zien waarom kleinschaligheid het wint en blijft winnen (van de alsmaar uitdijende kolossen).

Top en goed georganiseerd bedrijf

Mooi bedrijf met fijne selectie aan auto's Alles bespreekbaar van import tot financiering met uitstekende uitgeruste werkplaats. Deskundig en enthousiast personeel. Snelle en correcte afwikkeling. Denken veel mee op alle mogelijke manieren