Geweldig geregeld Alles in overleg gedaan, beproken en uitgevoerd. Auto opgehaald en weer schoon thuis gebracht.

Klant, service en kwaliteit staan op nummer1 1

Matthijs en z’n team staan altijd klaar met professionele ondersteuning en lopen niet weg voor een eventuele uitdaging! Toppers:)

Zoals gebruikelijk: perfecte service

Tijdens mijn vakantie de auto voor onderhoud weggebracht. Bedankt voor het wassen van de auto en de kleine attentie. Altijd een aangename verrassing!

Altijd vriendelijk en correct !

Nette service juiste mensen op de juiste plek!

zeer service gericht en professioneel autobedrijf, aardige mensen.

als klant wordt je bij dit bedrijf behandeld zoals je dat graag zou willen!

Goede service, maar wel aan de prijs

Correcte behandeling. Directe service, haal en brengdienst. Kwaliteit voorop. Soms worden er wel dingen gedaan die niet op voorhand besproken worden, maar blijkbaar noodzakelijk zijn. Prijs is altijd verrassing

zeer servicegerichte organisatie

Goede klantgerichte aanpak met een duidelijke uitleg over de plaatsgevonden activiteiten en de conditie van de auto. Waarom de sleutelbatterij is vervangen is mij niet duidelijk, omdat ik dat recentelijke zelf had gedaan.

Professionele en persoonlijke benadering van klanten.

Prijs kwaliteit verhouding is Goed.

Gastvrij

Altijd vriendelijke mensen en vakbekwaam personeel!

Auto kopen op vijf sterren niveau

Wat een mooie ervaring! Vorige week hier voor het eerst een auto gekocht. Een BMW 535d Touring. Auto was in onberispelijke staat. Goed, eerlijk, en rustig advies gekregen. Er is naar ons geluisterd, en alles was zoals afgesproken bij de aflevering. Wat een aandacht voor detail en wat een professionele garage. Ik ga hier eerder weer naar toe dan naar de dealer. Chapeaux !

Zeer klantvriendelijk

Super service en flexibel.

Goed geregeld allemaal

De afgeleverde auto zag er perfect uit en wij zijn netjes geholpen

keurig netjes geholpen

Het is weer een prima ervaring om bij Benerink terug te zijn, en dankbaar gebruik te kunnen maken van hun kennis van auto;s en BMW in het bijzonder. Nu weer hopen dat we lang en veilig kunnen rijden, en dan over twee jaar een electrische BMW,?? Wie weet !!!

uitstekend.

prima service

Super tevreden!!

Matthijs heeft ons zeer goed geholpen. Top bedrijf!!

Service aan de klant staat voorop bij dit bedrijf

Service aan de klant staat voorop bij dit bedrijf

Goede ontvangst bij binnenkomst door mensen bij de balie.

Je wordt correct geholpen en er wordt je altijd koffie aangeboden. De service is goed.

Altijd prettig ontvangen en prima geholpen.

Je wordt altijd prettig ontvangen en goed geholpen. Koffie staat altijd klaar.

Uitstekende service en prettige samenwerking

Driebergen Oldenzaal rij je alleen als de service top is.

Prima performance, alles geregeld volgens afspraak, top.

Prima performance, alles geregeld volgens afspraak, top.

Snel en servicegericht!

Keurig op tijd begonnen, snel, goed en klantvriendelijk!

Slechte service

Mijn BMW is voor all het onderhoud bij jullie. De auto had een beurt bij jullie gehad en een paar maand later gaat het koelvloeistof lampje branden. De vloeistof (werkelijk een scheut) wordt netjes in de werkplaats bijgevuld, maar ik ben nog niet thuis of ik heb al een factuur in de mailbox. Het gaat me om het principe. Je kunt nou eenmaal niet overal geld voor vragen. Maar bij de receptie denken ze daar helaas anders over. En daarom vind ik de service deze keer benedenmaats.

Pak ik niet in één zin en een 10 is uitstekend en dat zegt genoeg

Zowel mijn schadeafhandeling als de aankoop van een nieuwe auto is op een voortreffelijke wijze invulling aan gegeven. Een klant kan niet meer wensen. Complimenten voor Martin en Leon!!!

Uistekend !

Altijd alles correct volgens afspraak geregeld.