Als klant kun je niet beter behandeld worden als door een een vriendelijke en zeer bekwame monteur.

Door het gevoel dat je auto door een vak monteur gescreend is, rij ik het komende jaar weer met vertrouwen verder.

Een deskundig autobedrijf met aandacht voor de klant

Altijd een fijne en prettige sfeer en je wordt er deskundig geholpen! Ga zo door!

Prima behandeling

Goede ontvangst; vakkundig advies ; klantvriendelijk

Prima geholpen.

prima geholpen.

Top service!

Duidelijke afspraken en auto wordt gehaald en gebracht.

Issue naar tevredenheid opgelost

Na aankoop van een 1 jaar oude BMW waarbij we in de veronderstelling waren dat er een gedegen alarm op zat bleek dat achteraf niet het geval. Het bedrijf benaderd dat dit toch niet de bedoeling kon zijn. De verkoper wilde ons daarin niet tegemoet komen. Gelukkig werd er nadat ik een review had geplaatst waarin ik mijn ontevredenheid had geuit, contact met me opgenomen door de eigenaar en werd de zaak naar tevredenheid geschikt

prima service en ze nemen nog tijd voor de klant .

fijn geholpen. goede service houden zo !!

Alles keurig geregeld, top bedrijf

Nette vlotte service en een super schone auto bij aflevering!!

Perfecte garage !!!

Alles volgens afspraak opgelost. Ideaal een garage waar je vanuit kunt gaan. Als het klaar zou moeten zijn is het ook daadwerkelijk klaar en perfect.

Heel goed

Goed geholpen en zeer klantvriendelijk

Perfect!

Prettige informele sfeer! Goede en snelle service. Snelle levering en top auto.

Prima en vriendelijk

Goed en snel geholpen

Goed verzorgd, mooi assortiment!

geweldig

Een geweldig bedrijf, waar service, kwaliteit en gastvrijheid nog hoog in het vaandel staan...!!!!!

heel goed

wordt snel en vakkundig geholpen

Goede service en persoonlijke benadering

Benerink zet de klant echt centraal. Ze luisteren goed naar je wensen en bieden een hoge service. Daarnaast nemen ze echt de tijd voor je en zijn ze transparant in de mogelijkheden. Kortom, top ervaring!

Gastvrije en zeer vriendelijk ontvangst

Keurig administratief afgehandeld.

Ik ben er niet geweest

Om nooit te vergeten...

Klantvriendelijk en prima service.

Een probleem met mijn auto werd supersnel -aan huis- door vriendelijk medewerkers opgelost!

Wordt goed geholpen

Heel open, duidelijk en klantvriendelijk. Top!

supersnel, efficient en volgens afspraak binnen gestelde tijd klaar.

supersnel, efficient en volgens afspraak binnen gestelde tijd klaar.

Een bedrijf waar " vertrouwen " nog gewoon is.

Hier werken mensen met passie voor auto's , heel correct en vriendelijk, maar ook gewoon in de omgang. Bij het ophalen van je auto wordt er alle tijd genomen om je alles uit te leggen,top! Ik wens Matthijs en zijn team alle succes en hoop dat toekomstige klanten dezelfde ervaring mogen beleven als ik.

Het tarief!!!

Ik vraag mij oprecht af wat voor uurtarief jullie rekenen. 1 Uur arbeid €109,85?

Zeer prettige en vriendelijke service