Aardige mensen, goede service

Zeer prettig en betrouwbaar

Een auto voor mijn vrouw aangeschaft hier, de service omtrent de aflevering is top. Maakt niet uit of hij nieuw is of niet, de auto wordt afgeleverd alsof hij nieuw is, niet alleen de opgepoetste auto met grote beurt en nieuwe APK maar ook de beleving. Ik kom zeker terug om mezelf te trakteren op iets prachtigs.

Super en vlot geholpen bij de bandenwissel

Benerink is een erg klantgericht bedrijf. Wordt netjes te woord gestaan, met koffie verzorgd en na de service netjes bijgepraat over de werkzaamheden.

Super goed geholpen.

Vriendelijk personeel, hulpvaardig en adequaat.

Super service

Zo blij met onze nieuwe bmw Maar vooral jullie service en vriendelijkheid Is ook toppie

Goede services, afspraak is afspraak

Goede services, correcte afhandeling en communicatie

professioneel/accuraat

Prettig en duidelijke informatie.

Personeel en bedrijf komt betrouwbaar over.

Netjes geholpen. Goed advies gehad zonder allerlei drosius. Auto ingeruild en mooie BMW X1 gekocht.

Een eerder zeldzame en zeer aangename ervaring ...

Ik kwam er maar net voor de 1e keer binnen (had er een afspraak gemaakt) en dan valt je meteen het imposante gebouw met al die mooie wagens op EN dat er ook nog iedereen zo vriendelijk is. En dan niet van die gemaakte vriendelijkheid, maar heel sociaal gemanierd vriendelijk, alsof je er al vaker geweest bent. Ze nemen (serieus) de tijd voor je. luisteren naar jouw wensen/voorkeuren en haken daar even spontaan op in. Alles wordt gewoon geregeld en wat ze zeggen dat in orde zou komen (het lijkt in 1e instantie zo van jaja... en 'tussen neus en lippen door'), wordt en is ook daadwerkelijk allemaal uitgevoerd als je terugkomt incl. een hele mooie attentie ... In de overbruggingstijd van afspraak tot het ontvangen van de sleutel, wordt contact met jou onderhouden en streeft men naar ÉÉN overeenkomst tussen twee partijen. Daarbij werd ik ook nog eens spontaan & sympathiek geholpen door Leon Heerink, bij de hele papierwinkel van het uitvoeren van het voertuig . Ik heb dit dus met veel verbazing mogen ervaren en zet dit hier neer op 'papier' ... het bestaat dus nog echt dat "Een Klant (deels nog) Koning Is"!!! "CHAPPEAU" Matthijs en aan het totale team van Autobedrijf Benerink ...

Erg prettige klant benadering, vakkundige diagnose en onderhouds reparatie!!

Wat anderen niet lukte deed Benerink wel, diagnose stellen van slecht lopende motor met lastig aantoonbaar euvel namelijk valse lucht in inlaat traject. Benerink heeft reparatie uitgevoerd en 6 cilinder motor loopt weer als een zonnetje!

altijd netjes en beleefd te woord gestaan

Keurig en zeer persoonlijke benadering, erg klantgericht Je voelt je hier geen nummer ze nemen alle tijd voor je.

apk-keuring. valt weinig over te zeggen. kon er op wachten. netjes opgevangen met een bakje koffie.

Super service

Matthijs Zuithof van Benerink uit Oldenzaal heeft mij heel prettig geholpen. Veel extra service en goede adviezen. Kan Benerink van harte aanbevelen!

Deskundig en zeer vriendelijk, zeer tevreden!

Al jarenlang een zeer vakkundig en vriendelijk garagebedrijf waarbij de prijs zeer zeker in verhouding staat tot de geleverde kwaliteit.

Uitstekend zoals altijd

We voelen ons welkom en hebben wij al een lange ‘relatie’. Dus vertrouwd.

Onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Eerste keer. Snel, zeer netjes. Auto gewassen !

Reparatie goed uitgevoerd

Reparatie goed uitgevoerd.

Meer kan je niet verwachten!

Het is net een warm bad waarin je beland. Je (voor ons) nieuwe auto staat je blinkend te verwelkomen . Het team van Benerink die je persoonlijk begroet met het lekkerste kopje koffie. Dan de geweldige uitleg van de jonge verkoper die bijna nog meer straalt als wij. Geweldig om te weten dat zij allemaal zo achter hun product staan. Wij zijn wederom erg tevreden met onze nieuwe aanwinst en verwachten er weer net zoveel plezier Mee te beleven. De rit naar huis was al super!

Snelle reactie op banden spanning probleem

Om 17.30 uur gebeld en volgende ochtend om 8.30 uur geholpen. Niet moeilijk doen, maar vlotte en snelle service, top!

Fantastische ontvangst, top service, zeer kundig en vriendelijk personeel.

Fantastische ontvangst, top service, zeer kundig en vriendelijk personeel. Geen moeite is ze teveel.

5 sterren waard

Snelle afhandeling van reparaties. Correcte behandeling in showroom, werkplaats en bij de receptie.

Ben zeer tevreden

Ik ben keurig netjes geholpen

Persoonlijke benadering en top service

Hele prettige zaak. Persoonlijke benadering en top service. Al flink wat jaren klant en ambassadeur!

Mooi bedrijf met goeie service en luistert naar de klant

Mijn ervaring met Benerink is prima. Er wordt voldoende tijd besteed aan je en er wordt uitvoering gegeven aan al je wensen. Koffie en vriendelijkheid staan altijd klaar.

supper

Zeer goed.