Veel plezier en geweldige lessen

Ik heb lessen van Shaif gehad. Hij heeft mij goed begeleid en ik heb veel plezier tijdens de lessen gehad. Top!

Toegankelijke en betrokken rijschool

Het contact met de rijschool heb ik vanaf de inschrijving als toegankelijk ervaren. De dag na mijn aanmelding werd ik direct gebeld en als ik tussentijds vragen had werd er meegedacht. De rij-instructeur was zowel rustig als direct en heeft mij stapsgewijs voorbereid op het examen.

Direct wanneer het nodig is en super gezellig wanneer het kan!

Ik heb een hele goede ervaring gehad met Rijschool Actief! Communiceren was makkelijk want ik kon appen (en dan binnen een uur antwoord) en bellen nemen ze altijd op! Ook heb ik door de goede lessen in 1x mijn praktijk examen kunnen halen in Rotterdam centrum. Zeker een aanrader!

Er is geen zaakkundigere regeling denkbaar.

Ik heb mn autorijbewijs sinds 1992 en dacht dat motorrijbewijs appeltje eitje zou zijn. Maar man, wat had ik nog een hoop te leren en mijn te simpele zienswijze te verleggen. Het motorrijbewijs vandaag de dag is een niet te onderschatten opleiding die je bijbrengt niet licht te denken over op een tweewieler deel te nemen aan het verkeer. Ik ben dankbaar voor alles wat mij geleerd is en op het hart gedrukt is, wat me in staat stelt om te genieten van het motorrijden, op een zo verantwoord mogelijke manier. Dank je wel, Vikash bij Rijschool Actief! Je bent iedere euro waard!

Geslaagd in één keer!!

Toffe leraar die goed uitlegt en goed begeleid tot een goed eindreslutaat.

Super rijschool! In 1x geslaagd voor AVB & AVD!!

Na aanraden van een vriendin, heb ik een proefles genomen bij Vikash van Rijschool Actief. Hij begeleidde mij zeer goed en gaf mij handige trucjes waardoor mijn voertuigbeheersing optimaal werd. Je wordt goed klaargestoomd en voorbereid voor het examen en gaat met veel zekerheid erin. Al met al zeker een aanrader als je voor je motorrijbewijs wilt gaan en in 1x wilt slagen net zoals ik.

Rijschool Actief kortom top!!

Goede instructeur duidelijke feedback en handig tips. Altijd in voor een grapje. Qua locatie makkelijk bereikbaar en motoren worden goed onderhouden. Super snel klaargestoomd voor mijn examen. Binnen 3 maanden mijn papiertje binnen. Dit is echt een aanrader!!

Rijschool Actief doet zijn best voor de leerlingen.

Bij deze rijschool heb ik echt het gevoel dat zij het beste willen voor hun leerlingen. Dit merkte ik in de omgang met de instructeur direct maar ook indirect via de receptioniste die altijd wel goed bereikbaar is. Er wordt goed meegedacht aan oplossingen. De communicatie is vanaf dag 1 duidelijk en helder.

Bally en Dew hebben me geholpen om in 1 keer te slagen! Leuke en leerzame lessen. Aan te raden.

Eerlijk, betrouwbaar en heeft het beste voor met de leerling.

Kavita heeft mij goed geholpen. Ik ben de 2e keer geslaagd. De eerste keer was ik gezakt, omdat ik niet het advies aanam van Kavita. Dus een Tip is luister altijd naar Kavita. Veder een goede rijschool!

Top bedrijf

Gewoon een top rijschool.

Een goede rijschool met ervaren instructeurs

Tijdens de lessen bij Actief heb ik veel geleerd van de ervaren instructeurs. De klantenservice is altijd goed bereikbaar en de communicatie verloopt soepel. De instructeurs zijn altijd netjes op tijd en kennen de examenroutes goed.

Vrouwvriendelijke motorrijlessen

Mijn motorrijbewijs in 1x gehaald! Vanaf het begin was Vikash eerlijk, kritisch en direct. Geen poespas, je weet waar je staat en wat je te wachten staat. Door de veilige sfeer was er ruimte om feedback te geven en ontvangen, zonder daar twee keer over hoeven na te denken. En wat ook serieus opgepakt werd. Vikash is meer dan alleen rij instructeur. Hij hielp met het zoeken naar de juiste motor, ging in zijn vrije tijd mee om te controleren of er geen mankementen waren. Hij heeft een grote gunfactor, en beschikt over de kwaliteiten die je zoekt in een instructeur.

Heel fijne rijschool

Ik heb mijn rijlessen met veel plezier gevolgd bij Kavita en Henk. Beiden zijn goede en professionele instructeurs, altijd met duidelijke uitleg, flexibel met plannen, en in de auto was het altijd super gezellig. Bedankt!

Perfect and very recommended!

I had driving lessons with Actief rijschool. My trainer was Vicash. He is very professional, honest, clear, punctual and friendly. He honestly advises you, and he is not that person who hides information. He wishes you success as it is his. In addition, he has international culture awareness and he speaks English very well. I highly recommend him as a trainer for who wants to correctly learn driving and in the same time wants to save time and money.

Nauwkeurig en aardig

Vikash was erg nauwkeurig en geduldig, als ik vaak iets fout deed bleef hij ook geduldig. Hij was erg aardig in zijn verwoording en ook oprecht zodra iets fout was gegaan. Soms was hij buiten de les iets vergeetachtiger en minder snel met reageren. Al met al een hartstikke fijne rijinstructeur! Ik ga hem na 2 jaar toch stiekem wel missen.

Geweldig!!

Via mijn neef ben ik bij deze rijschool terechtgekomen. Ik wou voor mijn motorrijbewijs gaan. Het is zeer prettig en vertrouwd werken met Vikash. Vikash is zeer goed in zijn vak, is kritisch, communiceert duidelijk, meedenkend en flexibel. Hij blijft gemotiveerd en heeft een grote gunfactor. Ik ben in 1x geslaagd voor mijn avb en avd. Met dank aan Vikash.

Comfortabel rijden met goede instructeurs!

Ik heb rijlessen bij actief gehad en kan het niet anders beschrijven als een goeie ervaring. Mijn instructeur Remy had geduld met mij en duidelijk altijd aangewezen wat er van mij verwacht werd. Serieus wanneer nodig maar altijd leuk om in de auto mee te zitten. Daarom ook in 1 keer geslaagd!

SUPER

Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs bij Rijschool Actief! Super fijne mensen. En natuurlijk special thanks to Remy, een top rij instructeur met veel geduld en goed advies. Ik heb mijn rijlessen dan ook als super fijn ervaren. Dankjewel!!! Groetjes Amber

Betrokken persoonlijk en fijn in de omgang

Vikash heeft vanaf het begin heel transparant en eerlijk met me gecommuniceerd over het niveau en de benodigde lessen die nodig waren voor optimaal resultaat. Alles wat hij heeft gezegd is uitgekomen. Hij weet wat hij doet en ziet goed waar aan gewerkt moet worden. In 1 keer geslaagd avb en avd. Zeer tevreden en zou het iedereen aanraden Grt Alex klep

Fijne rijschool waar je écht leert motorrijden!

Vikash is een eerlijke, directe en betrokken instructeur, waarbij je écht leert motorrijden. Hij geeft duidelijke aanwijzingen, tips, inzicht en adviezen om je als motorrijder veilig en zichtbaar in het verkeer te begeven! Superblij met m’n rijbewijs, maar ga het lessen bij deze rijschool zeker missen! Aanrader!

Aardige rijinstructeur en goede hulp voor het behalen van je rijbewijs

de rijinstructeur geeft goede tips om je rijbewijs te halen

Vikash is een uitstekende instructeur

Ik heb met veel plezier mijn motorrijbewijs gehaald bij rijschool Actief. Vikash is een kundige en aardige instructeur die motiveert, inspireert en soms frustreert (dan was het ook nodig).

Uitstekende rijschool!!

Goede, zorgvuldige begeleiding van de rij-instructeur. Prettige communicatie. Zeer aan te raden!

Super fijne rijschool

Mijn instructeur was Bally, super fijne man, erg geduldig en kan er ook goed mee lachen. Echt een aanrader!