Top motorrijlessen gehad van Perkas

Heel veel afgeleerd en ondanks dat ik eigenwijs ben veel geleerd en daardoor in 1x geslaagd voor avb en avd Perkas geeft motorrijles zonder gelul als je doet wat hij zegt en uitlegd ga je vertrouwd en heel goed voorbereid de weg op Nogmaals bedankt Perkas voor de fijne rijlessen

Good driving school!

Perkas prepares you well for the exams and makes to look out for you. Came for my A license and passed it! No problem to do without Dutch skills!

Goede rijschool

Ik kwam hier voor mijn getrapte A rijbewijs en ben goed voorbereid door Perkas. Altijd gezellige lessen en mijn examen in een keer gehaald!

Goede rijschool

Goede ervaringen. Perkas is een erg ervaren instructeur. Je word zo goed voorbereid dat je met je er met je examen meer dan klaar voor bent!

Betrouwbare rijschool

Super fijne lessen gehad met Remy! Altijd goede communicatie en in 1x geslaagd!

Heel goed

Goede vriendelijke instructeurs en direct lesgeven

Goede leraren die goed uitleg geven!

De instructeur geeft goed les met behulp van voorbeelden, daardoor begrijp ik de situatie beter

Ik vond het een geweldige rij-instructeur

Positief en een goed humeur Als je iets fout doet wordt het probleem goed beschreven hoe je de handeling moet verbeteren

Heel top school ik ben heel blij mee!!!

Zeer goede rijschool.leer jou de juiste dingen kortom een rijschool die waar je zeker moet gaan lessen .heel goeie Rijinstructeur heb ik gehad die mij heel goed geholpen. Ik ben heel tevreden over hem. En hij heet Dew 44

Beste leerschool

Ik ben heel erg goed geholpen door shaif, alles heel goed uitgelegd , ik heb ook heel snel geleerd ! Hiervoor bij een andere leerschool gezeten en totaal niet tevreden waardoor ik aan mezelf begon te twijfelen.. sinds ik bij shaif rijd zit ik comfortabel in de auto en ben daardoor ook in 1 keer geslaagd !!! Top rijschool.

Fantastisch!!

Zeer goede ervaring. Vikash legt het goed uit en is geduldig. Motor examen AVB & AVD in 1 keer gehaald! Zeker aan te raden.

Henk was een geweldige rij instructeur

Ik heb drie rijinstructeurs gehad en ben super blij dqt ik henk heb gekregen. Hij lette overal goed op en kon mij op een fijnemanier ibstructies geven

Goede begeleiding en je krijgt elke les duidelijke feedback. Zeker aan te raden!

Goede lessen en examen gehaald!

Duidelijke uitleg bij de lessen en word fijn met je om gegaan.

Uitstekende lessen

Ik heb mijn tijd bij rijschool actief goed ervaren, Er word goed gefocust om de mindere punten onder de knie te krijgen! Daarnaast is het een fijne sfeer om in de auto te zitten.

Fanatiek en toch geduldig

Ik heb motorrijles gehad van Perkas. Hij is zeer ervaren, ziet alles en legt het allemaal nog eens rustig uit.

Super leuke en leerzame ervaring!

Perkas heeft er voor gezorgd dat ik mijn droom werkelijkheid heb kunnen maken. Hij geeft duidelijke instructies en zorgt ervoor dat je met veel zelfvertrouwen de examens ingaat. Ik kom zeker nog terug in de toekomst, om mijn A motorrijbewijs te halen!

Leerzaam en leuk

Kwam bij rijschool actief en werd goed ontvangen. Kavita is een goede instructeur en geeft goede les!

Hard maar, echt goed!!

Ik heb mijn motorrijles bij rijinstructeur Vikash gevolgd. Hij geeft heel goed les, zorgt ervoor dat je veilig les volgt. Ook zorgt hij ervoor dat je echt voorbereid naar je examen gaat, anders verschuift hij meteen je datum, zodat je er wel klaar voor bent. Ik heb mijn AVB en AVD in 1 keer gehaald. Hij vlamt je echt wanneer het nodig is en dat heeft ervoor gezorgd dat ik mijn examen in 1 keer heb behaald!!

super

Top rijschool

Hele prettige lessen

Goede begeleiding en duidelijke instructies. Ook richting het examen goede tips en prettige lessen

Prefect

Het was spannend om te beginnen met rijden, maar Kavita stelde me gelijk op mn gemak en daardoor ging het autorijden nog makkelijker. De uitleg is helder doormiddel van theorie en demonstraties. Rijschool actief is zeker een aanrader.

Gezellig, Nuttig en Prettig

Ik had een slechte ervaring met een andre school, daarna kwam ik naar Remy toe om mij te leren. Hij heeft me alles duidelijk uitleggen, met beste veel geduld! Bedankt Remy voor alles. Het is onvergetelijke tijd!

Rijlessen bij Remy

Mijn ervaringen bij Remy waren erg goed. Het is een gezellige man maar weet ook nog eens goed uit te leggen en tips te geven.

Super tof

Ik heb tijdens het behalen van mijn rijbewijs een ontzettend leuke en leerzame tijd gehad bij shaif. Helaas ben ik de eerste keer niet gezakt door een foutje hierna heb ik nog 2 lessen gevolgd en met al het geluk in de wereld ben ik de tweede keer geslaagd!