AVB examen motor in één keer gehaald

Na tien lessen heb ik in een keer mijn AVB gehaald en ben super tevreden over mijn lessen. Mijn instructeur heeft duidelijk van zijn hobby zijn werk gemaakt en weet waar hij het over heeft. Het materiaal is allemaal netjes, dus ook in de winter zit je warm op de motor.

Super rijschool

Ik ben super goed geholpen. Bally heeft super veel geduld gehad en de hulp gegeven die ik nodig had. Alles was goed geregeld en ik ben blij met hoe het gegaan is en super dankbaar!!

Was een top ervaring

Hij neemt de tijd voor je en heeft veel geduld om de rijtechnieken aan te leren!. Bedankt voor je geduld Perkash.

Een rit van mijn leven!

Het was een lang traject, maar Remy heeft mij goed begleid. Hij heeft veel geduld gehad voor mij en veel aandach besteed aan mij. Dankzij hem ben ik geslaagd! Bedankt Remy!

Top instructeur!

Heb bij Remy gelest en ben in 1x geslaagd. Had iets meer lessen nodig maar ging zeker met een heel goed gevoel mijn examen in. Ben erg tevreden over de rijschool. Echt een aanrader

Heel erg zinvol en effectief

Ik heb me rijbewijs gehaald, met goeie rij intructuers

Uitstekende begeleiding met leerzame en prettige lessen.

Toen ik op korte termijn m’n rijbewijs wilde halen heb ik het geluk en met name ook de eer gehad om Vikash te leren kennen. En onder zijn uitstekende begeleiding te mogen lessen. De lessen waren keer op keer aangenaam, altijd leerzaam en bovendien ook ontzettend prettig. Vikash is duidelijk begaan met z’n leerlingen, heeft echt plezier in z’n vak en bleef me continu geduldig, enthousiast en professioneel helpen. Ook wanneer ik er zelf af en toe echt doorheen zat! Zijn feedback was altijd zeer scherp, bleef hangen en is juist daarom voor mij ontzettend waardevol geweest. Niet alleen voor het behalen van m’n rijbewijs, maar om nu zelf ook met vertrouwen deel te kunnen nemen aan het verkeer!

Goeie prijs voor rijbewijs

Niet lastig, even wennen, maar kwam allemaal goed.

Top rijschool!

Mijn ervaring met mij rij instructeur is goed was altijd gezellig tijdens de lessen veel geleerd in een korte tijd zou geen andere rijschool willen hebben

Fijn

Vond het fijne lessen goede uitleg tijdens de rijlessen

In 1x mijn rijexamen gehaald dankzij goede lessen

Zojuist in een keer mijn examen gehaald. Lessen waren goed ingericht en heb veel geleerd. Bedankt Linda voor de goeie lessen.

Goed gereden/ les gekregen van meneer henk (wagen 16). Dankzij hem heb ik mijn rijbewijs gekregen. Top!

Ik heb een geweldige ervaring met mijn instructrice Sandra. Ze heeft me goed voorbereid voor mijn examen en ben hierdoor in één keer geslaagd.

Super!!

Een goede fijne rijschool! Goede instructies en heel veel geduld.

Een hele goede rij-instructeur.

Gezellige leerzame lessen bedankt voor je geduld.

Goede prijs kwaliteit

Sathy was een fijne instructeur die goede tips en uitleg gaf. Probeerde je altijd op je gemak te stellen.

Nou top

Was goed uitleg en communicatie

Goede leraar, in een keer geslaagd!

Remy is een hele fijne rij instructeur, die alle punten goed behandelt. Werkt je goed naar examen niveau toe!

Top rijschool

Auto rijschool actief , ik heb gelest bij satihy hij is een rustige man die je de dingen goed uitlegt ! Heel fijn dankuwel !!

Top service in 1x geslaagd

Ik heb gelest bij Vikash goede rijlessen ben in 1x geslaagd. Hij was super flexibel en sociaal. Zeker een aanrader. Binnenkort motor lessen bij hem doen.

Het duurde ff maar dan heb je ook wat.

Super rijleraar. Sommige dingen pakte ik wat trager op en ze paste zich aan aan mij niveau en bleef hameren om de punten waar ik moeite mee heb te corrigeren. En nu eindelijk geslaagd Dankjewel kavita

Goede begeleiding, flexibel en gezellig

Instructeur Bally is zeer ervaren en geeft nuttige feedback.

In één keer geslaagd, echt top!

Ik ben in één keer geslaagd bij Vikash. Super fijne lessen gehad, bedankt!

fantastische

heel leerzaam en leuk heb genoten van me lessen en rij instructeur remi

Mijn ervaringen met Perkash waren van top kwaliteit. Hij heeft veel geduld en leert je alle motor rij technieken Ik heb in een korte periode het onderdeel avb gehaald