Het waren leerzame lessen

Perkas wilt het beste uit je halen en duidt je er duidelijk op aan. Grappige en duidelijke instructeur. Zeker een aanrader als je wilt gaan lessen!

Top ervaring ...

Ik heb bij Perkas motorlessen gevolgd. Ik heb dit al zeer fijn ervaren. Het is een ervaren docent die het beste uit je wilt halen. Hij is doel gericht maar kon ook goed afstemmen op het tempo waar ik was. Hij weet precies waar je stimuleren zodat je, jezelf verbeterd en uitdaagt. Binnen een kort tijd heb ik mijn AVB gehaald. Ik ben zeer tevreden.

Effectief

Het was een erg leuke en goede ervaring. Ik heb veel geleerd en het waren goede lessen

Ontzettend fijne instructeur

Shaif kan ik iedereen aanbevelen. Hele fijne instructeur. Hij heeft mij altijd op mijn gemak gesteld. Met veel plezier alle lessen gereden.

Met de auto rijinstructeur prima

Kantoor mag beter communiceren met mij. Vooral aanrader rij instructeur Fong, prettig in omgang. De rest raad ik af.

In korte tijd mijn Motorrijbewijs gehaald dankzij Rijschool Actief

Complimenten aan Perkas. Dankzij de uitstekende begeleiding mijn rijbewijs in een keer gehaald.

Geweldig!!!!le

Een hele geweldige rijschool. AVB en AVD in 1 keer gehaald. Instructeur? De beste zou ik zeggen. Geweldige en hele grappige voorbeelden die heel je leven bij zullen blijven. Zoek jij ook een rijschool. Twijfel niet meld gelijk aan.

Erg hulpzaam en een vriendelijke sfeer

Erg hulpzaam en een vriendelijke sfeer. Probeert altijd wel een afspraak te regelen, zelfs op korte termijn. Kreeg altijd goed advies en kan het erg aanraden. Rijinstructeur: Sandra

Duidelijk en leerzaam

De lessen die ik kreeg van Sandra waren altijd leuk, gezellig en leerzaam. Dingen worden duidelijk en streng aangeleerd waardoor de tussentijdse toets en het praktijk examen meevielen. Er wordt veel in examengebieden gereden zodat de gebieden bij je bekend zijn.

Erg goede begeleiding en een fijne sfeer

Ik heb les gehad van Shaïf bij Actief. De begeleiding vond ik vanaf de eerste les al erg fijn, ik werd gerust gesteld en hij zou me alles stap voor stap gaan leren. Zo is het ook gegaan en ik heb een hele positieve ervaring aan zijn lessen. Helaas ben ik bij mijn eerste praktijkexamen gezakt, door de zenuwen. In de tussentijd heb ik weer rijles gehad en met mijn tweede examen ben ik overtuigd geslaagd. Al met al, fijne begeleiding, positieve sfeer en er wordt gekeken naar je eigen tempo.

Ik heb mijn motor rijbewijs gehaald dankzij m’n instructeur Perkas. Ookal duurde het allemaal wat langer dan geplant, met alle tegenslagen van dien. Perkas heeft me goed begeleid. Hij kan erg streng zijn maar dit is soms ook nodig. Ik ben erg dankbaar voor de tijd en energie die hij in me heeft gestoken om dit resultaat te behalen. Want ik kan wel zeggen dat ik in 1 keer ben geslaagd voor beide examens.

In een keer geweldig geslaagd!!

Heb een top ervaring bij Rijschool Actief. Ben binnen 2 maanden geslaagd dankzij de toplessen van Vikash!

Bedankt voor je vertrouwen in mij

Grote complimenten naar Perkas! Bedankt voor je vertrouwen in mij en je inzet voor het behalen van mijn motorrijbewijs. Ik had nog maar twee weken om mijn AVD te behalen omdat mijn AVB stond te vervallen. Ik heb in de twee weken mijn theorie behaald en de week erop mijn AVD. Ik wist dat ik niet zomaar iets vroeg aan mijn rij-instructeur en mijn dank daarvoor is groot. We hebben de schouders eronder gezet en geknald! Zowel voor mijn AVB als AVD ben ik in 1x geslaagd! Whoop whooop

Professioneel les om je motorrijbewijs te halen

Ik krijg motorrijles van Perkas. De AVB heb ik recentelijk gehaald (yay!) en ben nu bezig met AVD. Communicatie loopt altijd lekker informeel maar uiterst professioneel, hij geeft goed les, weet je zwakke punten direct te identificeren en speelt daar op in. Zijn standaarden zijn hoog, maar dit is juist goed en helpt je be je examen. Wat het fijnst is, is dat wanneer het nodig is hij zelfs de tijd neemt om je individueel te begeleiden. Perkas wil maar 1 ding van zijn leerlingen: Dat je zo snel mogelijk slaagt als een kundig motorrijder.

Fijne lessen gehad goede communicatie altijd op tijd. Goede paketten top rijinstructeur Shaif!

Geweldig!

Persoonlijke begeleiding. Er wordt echt gekeken naar waar jij nog moeite mee hebt zodat je dat goed kan oefenen. Je gaat dus perfect voorbereid het examen in.

PUUR

In het begin zaten we niet op 1 lijn waardoor ik eerlijk heb gezegd wat me dwarszat en hij begreep dat en heeft dat gelijk beter aangepakt waardoor het nu uitstekend gaat. Een eerlijke pure gozer van wie je veel kan leren. Hij is heel duidelijk waardoor je weet aan wat je toe bent. Ik ben in 1x geslaagd voor mijn AVB examen Ik zou het iedereen aanraden "Perkas van Rijschool Actief" waka boeng mi brada sosso lobi

Geweldig!

Samen met Vikash heb ik in een paar weken mijn rijbewijs in 1x gehaald! Echt een aanrader! Thanks Vikash, thanks rijschoolactief!

Geen moment spijt gehad

Na lang twijfelen de stap gezet om een proefles bij Rijschool Actief te nemen. Heel blij dat ik dit gedaan heb. Hele goede instructeurs die je op je gemak stellen en goede uitleg geven.

Ik heb me rijbewijs dus het is goed

Goed en leerzaam

Altijd klaar voor de uitleg.Heel spannend,goede instructies meegekregen en wendy bedankt voor al de lessen

Henk je bent de beste

Altijd optijd, perfeckte uitleg 19-09-2019 geslaagd in 1 keer Mustafa Ceylan

Kwalitatief goede en vooral eerlijke rij-ervaring

Lessen met inhoudelijk erg goede tips en heldere, eerlijke feedback. Ik ben erg gemotiveerd door mijn instructeur en heb op basis van zijn adviezen echt goed en leuk leren autorijden

Duidelijke en goede lessen van iemand met passie voor zijn werk!

Ik heb lessen gekregen voor mijn motor AVB van Perkas. Hij is een goede leraar met een gevoel voor humor en passie voor zijn vak. Ik ben in 1 keer geslaagd dus ik kan zeker aanraden om bij hem te lessen als je voor je motorrijbewijs gaat!

Top! motorcycle AVB and AVD in one go!

My motorcycle instructor, Perkas, is the best teacher I could have asked for. He is very knowledgeable and not only teaches you how to succeed, but also to stay safe for many years of riding. He is very friendly but also strict when he needs to be. I was able to pass all exams in the first try, once he felt like I was ready. He was also very flexible on when to schedule the lessons (I could only do late afternoons/weekends). Highly recommend for anyone looking to get the A motorcycle license.