Erg gezellig en goed begeleid.

Na mijn examens gelijk begonnen en veel lessen gevolgd. In de lessen goed begeleid met goede uitleg. Erg gezellig met veel goede tips.

Sathy Beste rijinstructeur ever bij rijschool actief

Heb bij rijschool actief sathy als rijinstructeur gehad. Dankzij zijn volharding en goeie leermethode ben ik geslaagd. Ik zou sathy egt aanbevelen als je bij rijschool actief gaat lessen. Bedankt actief en natuurlijk sathy

Bally is een topper

Ik heb mijn rijlessen genomen bij Bally. Bally is een strakke en goede leermeester. Zit bovenop je en houd je alert en wisselt dit met humor en een praatje tussendoor. Zit al jarenlang in het vak. De dames van de administratie hebben er ook voor gezorgd dat ik z.s.m. mijn her kon doen. Al en al top en zeker een aanrader. Kinds regards, Calvin

De lessen waren leuk, gezellig, maar vooral productief.

Ik ben blij met hoe de lessen gelopen zijn, Shaif legde alles goed en duidelijk uit. De lessen waren gezellig en leuk, zonder Shaif was ik niet in één keer geslaagd.

Fijne instructrice met goede uitleg

Ik Ben altijd met veel plezier naar de lessen van Wendy gegaan en voelde me op mijn gemak in de auto. Contact met Wendy is goed en ze is flexibel met het inplannen van afspraken. Fijne auto om in te rijden. We hebben door veel verschillende gebieden gereden en alle facetten van het rijden goed kunnen oefenen. En ik ben in 1x geslaagd, dus hopelijk een goed teken =)

Super goed, relaxed en strak

Mijn ervaring is echt super goed, ik heb bij mij eerste les aangeven dat ik zo snel Mogelijk het wilde doen. Van Sathy kreeg ik les, deze man is echt super chill maar leert het ook echt goed legt alles goed uit ik raad hem ook aan iedereen aan. Ik heb een tussentijdse toets gedaan daar heb ik mijn bijzondere verrichtingen in 1 x gehaald daar door moest ik met praktijk examen niet te doen. Vandaag afgereden en in 1 x gehaald. Met super veel dank aan Sathy 😄

Aanrader!

Ik zocht een rijschool en meerdere mensen raadde mij Actief aan. Ook ik kan Actief nu aan iedereen aanraden. Betrouwbare rijschool, betaalbaar en goede lessen.

Top rijschool zeker een aanrader!

Mijn moeder heeft ook bij Sandra afgereden toen ik pas 2 jaar oud was en nu ik 18 ben ben ik ook geslaagd bij Sandra. Sandra stoomt je klaar voor je examen zodat je met gemak kunt slagen.

Zeer fijne rijschool, aanrader voor iedereen

Ik heb 2 pakketten bij de rijschool afgenomen. Ze waren flexibel met het inplannen van de lessen wat het makkelijk maakte om te combineren met werk. Mijn rijinstructeur Vikash was een zeer geduldige en creatieve docent. Ik kan deze rijschool en de instructeur Vikash aan iedereen aanraden. Als kers op taart: in een keer geslaagd!

Goede strijd

Ik heb in mijn instructeur echt iemand gehad ,die me heeft gesteund om de bergen te kunnen verzetten die ik moest verzetten. Ik dank hem voor als zijn inzet. Kortom een goede instructeur, die een ieder gunt om te slagen. Hij kan soms streng zijn als hij wil dat je het begrijpt, verdraag dan zal je de vruchten van plukken.

Perfect!

Hele goede ervaring gehad. Rijlessen waren altijd gezellig en uitleg was duidelijk. Goede voorbereiding op het examen dus. Contact met het kantoor verliep ook altijd soepel, zowel per mail als telefonisch goed te bereiken.

Het waren leerzame lessen

Perkas wilt het beste uit je halen en duidt je er duidelijk op aan. Grappige en duidelijke instructeur. Zeker een aanrader als je wilt gaan lessen!

Top ervaring ...

Ik heb bij Perkas motorlessen gevolgd. Ik heb dit al zeer fijn ervaren. Het is een ervaren docent die het beste uit je wilt halen. Hij is doel gericht maar kon ook goed afstemmen op het tempo waar ik was. Hij weet precies waar je stimuleren zodat je, jezelf verbeterd en uitdaagt. Binnen een kort tijd heb ik mijn AVB gehaald. Ik ben zeer tevreden.

Effectief

Het was een erg leuke en goede ervaring. Ik heb veel geleerd en het waren goede lessen

Ontzettend fijne instructeur

Shaif kan ik iedereen aanbevelen. Hele fijne instructeur. Hij heeft mij altijd op mijn gemak gesteld. Met veel plezier alle lessen gereden.

Met de auto rijinstructeur prima

Kantoor mag beter communiceren met mij. Vooral aanrader rij instructeur Fong, prettig in omgang. De rest raad ik af.

In korte tijd mijn Motorrijbewijs gehaald dankzij Rijschool Actief

Complimenten aan Perkas. Dankzij de uitstekende begeleiding mijn rijbewijs in een keer gehaald.

Geweldig!!!!le

Een hele geweldige rijschool. AVB en AVD in 1 keer gehaald. Instructeur? De beste zou ik zeggen. Geweldige en hele grappige voorbeelden die heel je leven bij zullen blijven. Zoek jij ook een rijschool. Twijfel niet meld gelijk aan.

Erg hulpzaam en een vriendelijke sfeer

Erg hulpzaam en een vriendelijke sfeer. Probeert altijd wel een afspraak te regelen, zelfs op korte termijn. Kreeg altijd goed advies en kan het erg aanraden. Rijinstructeur: Sandra

Duidelijk en leerzaam

De lessen die ik kreeg van Sandra waren altijd leuk, gezellig en leerzaam. Dingen worden duidelijk en streng aangeleerd waardoor de tussentijdse toets en het praktijk examen meevielen. Er wordt veel in examengebieden gereden zodat de gebieden bij je bekend zijn.

Erg goede begeleiding en een fijne sfeer

Ik heb les gehad van Shaïf bij Actief. De begeleiding vond ik vanaf de eerste les al erg fijn, ik werd gerust gesteld en hij zou me alles stap voor stap gaan leren. Zo is het ook gegaan en ik heb een hele positieve ervaring aan zijn lessen. Helaas ben ik bij mijn eerste praktijkexamen gezakt, door de zenuwen. In de tussentijd heb ik weer rijles gehad en met mijn tweede examen ben ik overtuigd geslaagd. Al met al, fijne begeleiding, positieve sfeer en er wordt gekeken naar je eigen tempo.

Ik heb mijn motor rijbewijs gehaald dankzij m’n instructeur Perkas. Ookal duurde het allemaal wat langer dan geplant, met alle tegenslagen van dien. Perkas heeft me goed begeleid. Hij kan erg streng zijn maar dit is soms ook nodig. Ik ben erg dankbaar voor de tijd en energie die hij in me heeft gestoken om dit resultaat te behalen. Want ik kan wel zeggen dat ik in 1 keer ben geslaagd voor beide examens.

In een keer geweldig geslaagd!!

Heb een top ervaring bij Rijschool Actief. Ben binnen 2 maanden geslaagd dankzij de toplessen van Vikash!

Bedankt voor je vertrouwen in mij

Grote complimenten naar Perkas! Bedankt voor je vertrouwen in mij en je inzet voor het behalen van mijn motorrijbewijs. Ik had nog maar twee weken om mijn AVD te behalen omdat mijn AVB stond te vervallen. Ik heb in de twee weken mijn theorie behaald en de week erop mijn AVD. Ik wist dat ik niet zomaar iets vroeg aan mijn rij-instructeur en mijn dank daarvoor is groot. We hebben de schouders eronder gezet en geknald! Zowel voor mijn AVB als AVD ben ik in 1x geslaagd! Whoop whooop

Professioneel les om je motorrijbewijs te halen

Ik krijg motorrijles van Perkas. De AVB heb ik recentelijk gehaald (yay!) en ben nu bezig met AVD. Communicatie loopt altijd lekker informeel maar uiterst professioneel, hij geeft goed les, weet je zwakke punten direct te identificeren en speelt daar op in. Zijn standaarden zijn hoog, maar dit is juist goed en helpt je be je examen. Wat het fijnst is, is dat wanneer het nodig is hij zelfs de tijd neemt om je individueel te begeleiden. Perkas wil maar 1 ding van zijn leerlingen: Dat je zo snel mogelijk slaagt als een kundig motorrijder.