Alles is perfect

Goede behandeling, goede training en tijdsbesteding.

Goede rijschool en een fijne ervaring

Na een moeilijke start (een rijschool die failliet ging en wat minder prettige proeflessen bij andere rijscholen) kwam ik bij rijschool UNA terecht. Ik werd gekoppeld aan Simon wat mij goed is bevallen. Hij is een aardige, geduldige instructeur die duidelijk uitleg geeft en de lessen goed opbouwd. Als je om wat voor reden dan ook extra aandacht of meer uitleg nodig heb dan is UNA een echte aanrader!

Gedegen, rustig & focus

Mevrouw geeft zeer goede uitleg, is erg kalm en laat haar klant ontspannen rijden en handelingen verrichten in opbouwende stappen. Mevrouw legt nadrukkelijk de focus op haar klant en de aandachtspunten onderweg.

Goede uitleg,relaxed, ontspannend gevoel, heel erg Vertrouwelijk,geen afleiding Ik geef zoveel complimenten aan deze rijschool, uitstekende lessen.

Zeer goed, in 1x geslaagd

Ze leren je alles in stappen en ze leren goed en veilig rijden. Ze hebben super veel geduld en alles kan op jouw tempo!

positief

Ik volg lessen van Ushi. Ze is een goede lerares. Legt heel duidelijk uit.

Goede afspraken

Vertrouwenwekkend.

Er wordt rustig en duidelijk uitgelegd wat de bedoeling is en waar het fout gaat. Er wordt heel gestructureerd gewerkt.

Zeer positief

Lessen doelgericht met ervaren en kundige instructeur.

Bij het lessen werd er gewerkt om mij zo goed mogelijk voor te bereiden op de Rijtest.

Top rijschool die je vakkundig helpt

Usha heeft mij super snel voorbereid op een medische rijproef en mij geleerd hoe te moeten rijden met handbediening. Haar fijne en duidelijke uitleg waarbij ze meedenkt over hoe je het beste de auto veilig kan besturen, hebben mij geholpen om snel weer een rijbewijs te kunnen behalen. Dank voor de fijne lessen!

Vriendelijke dame met goede adviezen

Zeer vriendelijk met oog voor detail Meegaand en meedenkend Moest rijtest doen voor aangepaste auto , met handgas en handrem nadat ik benen ben verloren na ongeluk. Nogmaals bedankt voor de wijze lessen en de lol op zijn tijd

Goede begeleiding

Geeft goede en duidelijke instructies

Goede rijschool

Dankzij de lessen ben ik in een keer geslaagd.

Een hele goede rijschool

Ik heb heel veel van haar geleerd ze leg alles heeeel goed en rustig uit en ze neemt de tijd voor je wat je nodig heb ik raad iedereen aan om daar te lessen.

Super fijne autorijschool.

In 1 woord top! Ze geeft je vertrouwen en is super relaxed. Zonder problemen geslaagd voor mijn rijtest.

Heel positief.

Heel positief.,GOEDE begeleiding.

Heerlijke rijschool

ik raad het ten sterkste aan

Kundige begeleiding.

Flexibele planning. Keuze uit meerdere auto's met aanpassingen voor mijn beperkingen. Prettige sfeer. Vlotte afhandeling.

Uitstekend manier van les geven

Alle kennis voor het rijden van een auto wordt goed uitgelegd, zodat het optimaal kan worden toegepast. Daarnaast wordt je niet alleen klaargemaakt voor het rijexamen, maar ook voor zelfstandig rijden na het examen.

Je mag alles op je eigen tempo doen

Ik vind het een top rijschool ze leg alles heel goed uit. Neem de tijd voor je. en als he fouten maakt geef het niet daar leer je vanheb nu 10 lessen gehad maar voel echt gewoon veilig en rustig bij der ik raad iedereen deze rijschool aan

Mijn ervaring was heel goed.

Mijn ervaring was zeer goed Bedank Usha.

Goede rijschool met instructeurs die ervoor zorgen dat je helemaal voorbereid bent voor het examen.

De instructies zijn duidelijk en ze nemen de tijd om je zo goed mogelijk te helpen, waardoor jij op alles voorbereid bent tijdens het examen. Een beetje streng maar wel gezellige ritten met de instructeurs.

Goed gedaan voelde me op mijn gemak heel vriendelijk

Usher is een fijne instructrice. Ze stelt je op je gemak en geeft duidelijke tips en aanwijzingen. Ik ga met veel vertrouwen de weg weer op!

Ik heb goed les gehad, maar de prijs in totaal vond ik wel pittig

Ik heb goed les gehad, maar de tijdsduur voor een 75-jarige vond ik persoonlijk wel lang. Ik had liever 6x 1 uur gelest.