• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een zeer leerzaam traject om bij UNA Rijvaardig te leren Auto rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en deskundig. Zeker aan te raden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Iedere les leer ik heel erg veel, wat ik goed kan toepassen in de volgende les. Hierdoor ga ik snel door de praktijk en het toepassen van de theorie. Je ziet dus dat UNA heel veel ervaring heeft en dat is fijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en gezellige rijlessen gehad, rustige en duidelijke uitleg en begeleiding...steekt er veel energie in om het je te leren en ben ik ondanks mijn leeftijd (65) in 1 keer geslaagd voor het theorie en praktijkexamen......beveel deze rijschool van harte aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed, lessen zijn goed gestructureerd, alles op eigen tempo. En er is ook extra aandacht voor persoonlijke dingen zoals perfectionisme ;) Fijn dat daar de ruimte voor wordt gegeven. Ook altijd goed bereikbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het een hele goede rijschool. Ik heb veel goede vaardigenheden geleerd die van toepassing zijn tijdens het autorijden. \r\n\r\nHeel erg bedankt, voor de leuke, leerzame tijd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn ervaring! Goeie lessen op eigen tempo, erg prettig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel bedrijf. Uitstekende kwaliteit en ook in verhouding met de prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede instructies, ondersteuning waar je die nodig hebt, er wordt geluisterd naar de leerling, er wordt regelmatig geëvalueerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk. Zien snel wat iemand fout doet en oefenen veel op de zwakke punten, zodat deze verbetert worden.\r\nAls je aan het rijden bent met veel zenuwen, stellen ze je goed op je gemak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super netjes, erg vriendelijk en rijdt echt op je eigen niveau\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevrede met Una rijschool. Goed instructeur met gevoel voor humeur. Fijne communicatie en bejegenen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijlessen gehad!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was echt een hele goeie ervaring en heb ook veel geleerd.\r\nWas allemaal heel duidelijk en goed uitgelegd.\r\nHeb echt van deze ervaring genoten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, duidelijk en met plezier m\'n rijbewijs bij ze gehaald.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima tijd gehad en goede rijlessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben snel en deskundig geholpen met het behalen van mijn rijbewijs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, mijn rijinstructeur zet zeg met de volle 100% in voor mij en blijft kalm, hoe stroef het bij mij dan ook wel eens gaat. Ik vind het dan ook erg fijn om hier mijn rijles te volgen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben hierheen gekomen omdat het bij mijn eerste rijschool niet lukte.\r\nIk ben goed opgevangen en heb de lessen zeer tevreden ervaren, me eerste examen met deze rijschool was gelijk een succes!

Over Autorijschool UNA Rijvaardig

Filter op Taal