Vakmanschap gecombineerd met goede adviezen en meedenken over de beste oplossing.

Hoewel een plotselinge aangekondigde noodzakelijke reparatie nooit leuk is, werd er ondanks grote drukte toch gezocht naar een oplossing om de auto tijdig gerepareerd te krijgen. Onze vakantie kon hierdoor zoals gepland gewoon doorgaan. Complimenten!

Net als altijd een goede garage.

Kom hier al jaren en heb nooit enige negatieve ervaring gehad. Integendeel zelfs. Wij gaan heel goed met elkaar om er is ook belangstelling voor de persoon zelf en dit is wederzijds. Zie hun meer als goede vrienden dan garagehouders.

Blij

Alles wat ik vroeg is gedaan

Super service

Ondanks hun drukke agenda stond mijn veiligheid voorop en werd mijn auto snel gerepareerd.

Mijn ervaringen zijn zondermeer goed.

Mijn ervaringen zijn zondermeer goed

Wij zijn al jaren tot volle tevredenheid klant bij Koopman en Brouwers.

Wordt altijd op mijn wenken bediend, prima personeel, goede service, gewoon top

Gewoon een goeie garage.

Goed overlegt met wat er eventueel moet gebeuren. Dus keurig werk verricht. Het enige dat je als klant wil is dat je weer veilig kan rijden. Ik ben dan ook zeer tevreden. Dikke pluim verdienen ze dan ook.

Voortreffelijk

Een fijn bedrijf waar wij al jaren onze beide autos in inderhoud hebben. Goede prijs kwaliteit verhouding en vakmensen die meedenken en altijd wel een oplossing zien.

De garage heeft personeel met veel expertise

Mijn auto was slecht onderhouden door mijn vorige garage. Nu is hij goed aangepakt tijdens de apk. Alles doet het weer en hij rijdt weer als een zonnetje.

Eerlijk en betrouwbaar

Zeer goede en fijne service !

Vorige week zelfs in de avond een nieuwe accu gekregen .

prima service

goede service, communicatie en prijs

Goede en snelle service!

Goede service! Goede communicatie! Fijn bedrijf!

Gewoon goed

Gewoon goed

Meedenkend met de portomonee vd klant

Ondanks de drukte staan ze altijd klaar voor een urgent probleem, en als de oplossing dan ook nog simpel lijkt en weinig tijd kost, dan is het service van de zaak en krijg je geen rekening. Top!

Deskundig, goed en eerlijk

Garage Koopman en Brouwers geeft deskundig en eerlijk advies. De werkzaamheden worden snel en uitstekend uitgevoerd tegen acceptabele tarieven. De medewerkers zijn uitermate klantvriendelijk.

Goed geholpen, goede uitleg, jammer dat er nog €75 bij kwam omdat dat vergeten was. Mijn naam is MaRJa en niet Maya

Zeer goede service, altijd vriendelijk en behulpzaam.

Meedenkend en klantgericht! Hele fijne garage.

Kundig en denken met de klant mee

Goede technische kennis, en men denkt mee met de klant.

Top garage, van alle merken thuis

Al sinds mijn eerste auto klant. Met mijn auto dankzij hun goede onderhoud 500.000 km op de klok van mijn golf 4 TDI gezet.

Top garage

Altijd correcte behandeling snelle service

Topservice

Prettig bedrijf met prima service

Vriendelijk, hulpvaardig, kundig en snel

Staan altijd klaar om snel te helpen, lukt het niet kan krijg je goed advies. Er wordt meestal wel een manier gevonden om de klant dan toch te helpen. Ontvangst altijd vriendelijk even als de hele afhandeling. Klantgericht

Over Bosch Car Service