Rene uit Enschede Gisteren mijn tweede auto gekocht bij Autobedrijf Huitink. Nadat mijn eerste auto van dit bedrijf zo goed was bevallen had ik geen enkele reden naar een ander autobedrijf te gaan. Het bedrijf straalt deskundigheid, klantvriendelijkheid en gemoedelijkheid uit.
Ik heb bij Auto Hutink een Mazda 626 gekocht. Na 3 maanden begaf de airco het. Het bleek dat de condensor lekte. Auto Hutink heeft dit zonder problemen onder garantie gerepareerd. Ik kreeg zelfs kosteloos een leenauto mee.
Ik heb bij Auto Huitink een Volkswagen Polo gekocht. Ben heel tevreden over de service. De accu ging na 3 maanden stuk, ik mocht op hun kosten bij de Volkswagen dealer een nieuwe laten monteren. Top !
Ik was ontevreden over mijn vorige garage, kennissen van mij zijn al jaren zeer tevreden over Auto Huitink en op hun aanraden ben ik hier naar toe gegaan. Het is me erg goed bevallen, vooral het meedenken heb ik zeer op prijs gesteld. Receptionist Wilfried neemt rustig de tijd om alles goed te bespreken en welk onderhoud we nu doen en wat nog later kan. Zo kunnen we de kosten een beetje verdelen en dat komt ons goed uit.
We hebben bij dit bedrijf een Renault Captur gekocht. De auto is afkomstig uit Duitsland, slechts een half jaar oud en had maar 9.000 km gereden. Onze Renault-dealer bevestigde ons vertrouwen in dit bedrijf, de auto is nog bijna nieuw. Direct na binnenkomst hadden we een goed gevoel dat later ook bevestigd werd. Een warme ontvangst met aardige mensen. Een aanrader !
Enkele maanden geleden ben ik via internet op zoek gegaan naar een gebruikte BMW-X1 en zo bij Auto Huitink terechtgekomen. Dit is 2 uur rijden van mijn eigen woonplaats, dus na prettig telefonisch contact vooraf dezelfde avond al naar Groenlo. Daar stond de mooie witte BMW X-1 met panoramadak mij vóór de showroom al op te wachten voor bezichtiging en proefrit. De ontvangst was vriendelijk, de verstrekte informatie deskundig en de onderhandelingen professioneel. Eerst was het geboden inruilbedrag voor mijn andere auto minder acceptabel, maar wij konden elkaar daarin verder tegemoetkomen. Een paar dagen later dus weer naar Groenlo om mijn trouwe Ford Galaxy in te ruilen voor de prachtige BMW! Deze stond al mooi opgepoetst in de showroom, het was in alle opzichten een onvergetelijke dag dat ik de auto samen met een leuke attentie in ontvangst mocht nemen. Met veel plezier rijd ik de BMW X-1, het is iedere keer weer genieten van rijeigenschappen, comfort en vele beschikbare functies. Dus gedurende het hele aankooptraject goede ervaringen met dit bedrijf en nog steeds heel blij met mijn keuze!
Gebruikte auto aangeschaft VW Touran en erg tevreden met deze auto en de service
Mooie VW Golf gekocht Keurig bedrijf. Zeer correct. Erg vriendelijk. Goede Service
We hebben een andere auto gekocht bij Auto Huitink en zijn zeer te spreken over de service. We kregen een goed en eerlijk advies toen we onze Peugeot 308 gekocht hebben. De inruilwaarde van onze oude Ford Focus viel ons iets tegen, maar het kan zijn dat onze verwachtigen te hoog waren, lastig om te beoordelen. Prettige en aardige mensen, we zijn geholpen door een mevrouw, dat zie je nog niet zo veel. In de garantieperiode zijn er nog een paar kleine puntjes keurig verholpen, we kregen zonder kosten een leenauto mee, top!
Aantal weken geleden een gebruikte mpv gekocht bij dit bedrijf. Eerste ervaringen waren redelijk positief, kreeg een acceptabel bod voor mijn “oude” auto. En de auto die wij op het oog hadden zag er goed uit. Tijdens het onderhandelen weinig van de prijs afgekregen, alleen het “verplichte” afleveringspakket heb ik eraf kunnen krijgen. ( wil een meeneemprijs en geen extra kosten) Dus mensen als je geen garantie en geen afleveringspakket nodig vind, dan altijd erop aan dringen dat jij er niet mee instemt. De auto toch maar gekocht, komen wij er naderhand achter dat de optie “cruise control” niet aanwezig was. Deze stond wel op de internetsite en de prijskaart achter het glas, volgende dag de verkoopster ermee geconfronteerd en die beriep zich direct op de kleine lettertjes onderaan de prijskaart “aan deze prijskaart kan geen rechten worden ontleend” En ze gaf de fout wel toe, dat er iets was misgegaan bij het noteren van de opties op de kaart. En bood excuses aan voor het ongemak. Maar geen prijscompensatie/ of het inbouwen van een cruise control achteraf! Dus hoezo klantvriendelijk? In oplossingen meedenken? Maar het vreemde kwam een week later toen ik op de site keek naar mijn “oude” ingeruilde auto waar bij de extra opties een alarminstallatie stond. Deze was niet aanwezig terwijl ik eigenaar was, en ik het zeer vreemd zou vinden dat dit er ingebouwd is. Dus volgens mij lijkt dit op bewuste misleiding van de verkopende partij. Dus mensen koop geen auto bij dit bedrijf, of anders kijk goed uit! Er bestaan genoeg andere eerlijke bedrijven!
Op de prijskaart stond inderdaad ten onrechte vermeld dat er cruisecontrol op de auto zit. Vervelend, wij hebben de klant aangeboden alsnog de koopovereenkomst te ontbinden, geen probleem. Op de ingeruilde Opel Astra zit wel alarm, startblokkering alarmklasse 1, dit zit origineel af fabriek op iedere Opel Astra. Op onze prijskaarten, op onze internetsite en op grote borden op ons verkoopterrein staat duidelijk dat we met afleveringspakketten werken waarbij precies vermeld staat wat ieder pakket inhoud en wat de voorwaarden zijn.
Twee maanden geleden een gebruikte auto gekocht bij Auto Huitink. Omdat het bedrijf nogal ver van mijn woonplaats ligt zijn eerst een hoop zaken via de mail geregeld. Dit verliep altijd soepel en snel. Afspraak gemaakt voor een proefrit, waarbij helaas de auto niet klaarstond, maar deze is uiteindelijk snel klaargezet. Veel onderhandelingsruimte is er niet, maar al met al een nette overeenkomst gesloten. Vanwege de grote afstand tussen mijn woonplaats en Auto Huitink mocht ik bij eventuele gebreken naar de dealer/BOVAG garage bij mij in de buurt. Al met al een goed gevoel overgehouden en zou dit autobedrijf aanraden.
Een maand na het verstrijken van het VERPLICHTE garantiepakket van €495,- (drie maanden garantie) en een eigen risico van €750 per gebeurtenis! begon de auto ineens te ratelen met de versnellingsbak. Diagnose: helemaal kapot en moet geheel gereviseerd worden a €1800. In de tussentijd slechts 3000 km met de auto gereden. Volgens diverse experts gaat een versnellingsbak nooit ineens kapot en is de versnellingsbak 100% zeker bij aankoop al erg slecht geweest. Alleen openbaarde dit zich nog niet qua schakelen en geluid, zodat ik dat als klant kon merken bij de proefrit. Voordat Huitink zijn auto\'s in de verkoop zet worden ze technisch geheel gecontroleerd en moet dit mankement gezien zijn. Ondanks dat de garantie verlopen was gevraagd of ze toch enige vorm van coulance konden geven, omdat binnen vier maanden na aankoop dit wel een heel groot mankement en een behoorlijk bedrag is. Helaas geen enkele reactie. Top service! Mensen pas dus op voor dit bedrijf! Ze kloppen je extra geld uit de zak door bij de meeneemprijs je een verplichte afleverpakket aan te smeren en je vervolgens bij problemen te negeren en niet eens de moeite nemen om je te woord te staan of te reageren op mail. Zeer slechte service en de dikke 1 qua score meer dan waard!
Helaas hebben wij geen mail mogen ontvangen van deze klant. Misschien is de mail per abuis verwijderd of in de spambox beland. Het is jammer dat de klant niet even een 2e mail of een telefoontje pleegt, dan hadden we dit op kunnen lossen. Natuurlijk is dit vervelend en mag een versnellingsbak niet zo snel na aflevering defect gaan ongeacht het afleveringspakket dat een klant kiest. In dit soort situaties word het zonder kosten voor de klant opgelost. Maar we moeten het wel weten natuurlijk.
Helaas geen goede ervaring met auto Huitink! We hadden serieus een auto willen kopen maar we wilden er nog even een middag over denken hij wilde de auto niet voor een paar uurtjes vasthouden. Zelfs niet toen ik aanbood dat hij ons mocht bellen als er een andere koper was en dat we dan gelijk zouden beslissen met ja of nee! Het zou wel een stukje service zijn om dat wel toe doen!! en geen nee verkopen aan de klant!! Verder vinden we het niet fijn dat je een afleverpakket verplicht moet kiezen van minimaal 495 euro. Het was een internet meeneemprijs dan kun je niet nog eens aankomen met een verplicht afleverpakket vinden wij!! meeneemprijs is een meeneemprijs!! Allemaal erg eenzijdig en komen de klant totaal niet tegemoet!
Mijn \"oude\" auto ingeruild en een andere weer gekocht. Voor mijn oude auto een redelijke inruilprijs gekregen en tot een voor beide eerlijk en acceptabel toe te betalen bedrag gekomen. Auto stond op internet als \"meeneemprijs\", daarachter stond nog de tekst \"U kunt kiezen uit drie afleverpakketten (verplicht)\". Kunnen betekend als je wilt, het hoeft niet. Echter moest ik toch een afleverpakket kiezen en koos uiteindelijk het goedkoopste pakket a 495 euro. Je hebt drie maanden garantie met een eigen risico per gebeurtenis van 750 euro. Eigenlijk dus geen garantie...... Verder zou er minstens 10 liter benzine in moeten zitten, ik kon echter maar 50 kilometer rijden terwijl de auto 1:12 rijdt. Dat was wel een vreemde gang van zaken, bij alle autobedrijven is een meeneemprijs ook echt de prijs die je betaald zonder garantie en poespas. Nu kwamen er toch nog kosten bij waar je niets aan hebt. Ik kon zelf wel nieuwe matjes kopen, de auto poetsen en vloeistoffen aanvullen. Ook de APK had ik wel zelf kunnen laten doen op het moment dat het nodig was, er zat nog vier maanden APK op. Dat was geen 495 euro waard......... Maar verder wel prima geholpen en kon de auto dezelfde ochtend nog meenemen met een nieuwe APK en geheel nagekeken qua vloeistoffen.
In april hebben wij een mooie Seat Alhambra gekocht bij Auto Huitink. De vraagprijs was netjes en we kregen ook een eerlijke inruilprijs voor onze oude auto. De medewerkers zijn vriendelijk en servicegericht. Omdat de auto maar drie jaar oud was en weinig kilometers had gereden hebben we besloten om geen extra garantiepakket te kopen (de uitgave was tenslotte al hoog genoeg). Echter na 4 dagen met de eerste grote rit begonnen er meerdere lampjes te branden en kwam er een waarschuwing dat de auto binnenkort niet meer zou starten. Enfin. Bleek een sensor kapot te zijn en de auto had een fabrieksupdate nodig. Een probleem wat bij SEAT bekend was. Dat was toch een domper op de vreugde want nu zouden we direkt geconfronteerd worden met een dure reparatie. Gelukkig vond Auto Huitink het ook wel wat cru om zo snel problemen te hebben en zij hebben het in samenwerking met de plaatselijke SEAT garage voor ons verholpen. Wij hoefden niets te betalen. Chapeau! De beste service ligt bij de aftersales en dat blijkt maar weer.
We hebben onze Kia Carnival ingeruild voor een Ford Focus bij Auto Huitink. We werden uitstekend geholpen door Mark van Uem. Een eerlijke verkoper wie ook een eerlijke prijs voor je \"oude\" auto geeft. We zijn helemaal tevreden met onze \"nieuwe\" auto. Service is prima!
We hebben onze Ford focus ingeruild voor een Forf C-Max. We werden vriendelijk geholpen en tevreden over de inruil van onze oude auto.
Een prachtige Renault Scenic RX4 aangeschaft bij Eric Huitink. Beschaafde ontvangst, prettig, rustig, zakelijk, to the point. Goede afspraken gemaakt. Boter bij de vis. Bij de aflevering valt nog een extra puntje te scoren (oliepeil was op de peilstok 3cm boven max en banden waren 0.5 bar te hard), maar verder was alles echt in orde. Ik hoop nu op veel veilige kilometers in deze mooie 4x4!
We hebben onze Ford Focus ingeruild voor een Ford Fusion. Nadat we terug zijn geweest met de banden, is dit probleem keurig opgelost. We zijn met de nieuwe auto op vakantie geweest en hebben geen problemen meer ondervonden.
auto ingeruild vw polo en een ford c-max terug gekocht deze zou technisch en motorisch zijn nagekeken volgens de verkoper van autobedrijf huitink maar kwam tijdens de bezichteging er al achter dat de voorband op klappen stond door een scheur in het karkas [vind dit wel raar de auto was 1 dag apk gekeurd] van de band deze werd gelijk wel vernieuwt de auto reed toen nog goed heb hem dus wel gekocht vervolgens heb ik de week erna de bandenspanning gecontroleerd en bleek rechtsachter 1,6 bar in te zitten ik pompte deze op tot 1,9 bar ben toen gestopt want ook daar kwam een grote bobbel op ben toen naar de bandenboer gegaan vervolgens liet hij mij 2 scheuren zien die in deze band zaten van ongeveer 8 tot 10 centimeter dit waren ook oude scheuren 3 weken later gingen wij op vakantie maar de auto trok niet meer hebben er na laten kijken door een autobedrijf bij ons in de buurt en toen bleek de roetfilter helemaal dicht te zitten deze kosten waren ook weer 1100 euro de roetfilter was ook allang kapot dit werd door het autobedrijf geconstateerd conclusie van dit alles is dat autobedrijf huitink uit Groenlo de auto gewoon door de apk heeft heen geloosd en tot slot is nu mijn airco ook nog weer leeg of kapot dus de auto is technisch en motorisch niet nagekeken wat de verkoper dus beweert dus koop nooit een auto bij autobedrijf huitink
De auto is door dhr. Schoonhoven gekocht zonder (BOVAG) garantie en zonder afleveringsbeurt, tegen handelscondities voor € 4.000. Dhr. Schoonhoven heeft de auto ook direct na bezichtiging en de APK keuring meegenomen. Het is zeer spijtig dat dhr. Schoonhoven geen contact met ons opgenomen heeft zodat we nog in de gelegenheid waren geweest samen een oplossing te vinden.
Ik heb vorige week een leuke auto gevonden bij autobedrijf Huitink, kreeg een goede prijs voor mijn inruil, werden vriendelijk en deskundig geholpen door Marc en de auto kon snel afgeleverd worden.
wij waren op zoek naar een goede tweedehands auto, liefst met niet al te veel kilometers en niet te oud. Dit is gelukt, wij zijn vriendelijk geholpen en tevreden over de service en inruil van onze oude auto.
Nadat wij onze auto zonder garantiepakket hadden aangekocht bleek na een week dat er een lek in de uitlaat zat. Na overleg is dit naar alle tevredenheid gerepareerd zonder bijkomende kosten. Goed opgelost!!
Vorig jaar april hebben wij hier een Peugeot 5008 gekocht, we hadden een auto nodig die de caravan kon trekken! wij hebben een top auto er voor ingeruild en wat krijg ik ervoor terug...BAGGER. Ze hebben mooie scherpe inruil prijzen waardoor je er heen gaat. Mooie praat tijdens verkoop.....en dan na een maand rijden komt je achter de ene na de andere problemen tegen technisch. Ook zei de man dat er nieuwe banden onder waren gelegd, wij zijn nog steeds van mening dat dit geen nieuwe waren! Wij bellen maar dan willen ze niks meer van je weten. We zijn nu een jaar verder en zit op totale kosten om de auto weer helemaal technisch in orde te krijgen bijna op 1500.- Dus mensen let op wat je aanschaft en laat alles checken!!! Maar vooral let op de mooie praat.
Heel tevreden over de service en deskundigheid!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.