Goede service, prettige omgang

Auto wordt op afgesproken tijd gehaald, na een beurt weer keurig terug gebracht. Telefoontje wat er is gedaan.

Auto kwam stil te staan netjes opgehaald en repareerd

Top geregeld goed afgehandeld en goed gemaakt voor reële prijs.Top

De verkoop is vriendelijk maar mogen wel een cursus volgen wat een inruil auto waard is!!

Ik ben wezen kijken naar een auto die dit bedrijf hier had staan. Proefrit gemaakt dat ging prima auto reed fijn,maar toen kwam het! Mijn auto waar ik vorig jaar nog 12600 voor betaald heb bij de mercedes dealer Baan met maar 67 dkm en er super netjes uit ziet en de luxe uitvoering die je voor dit model kan krijgen is volgens dit bedrijf 6500 waard🤔 Terwijl alle garages gemiddeld 9000/9300 bieden. Dus voor mij is de keus dan niet zo moeilijk . Ik snap heus wel dat er een boterham verdiend moet worden en het licht branden moet ,maar voor een heel jaar? Erg jammer nogmaals maar mijn ervaring is hierdoor niet positief.

We kunnen ons voorstellen dat meneer teleurgesteld is, hij heeft zijn Mercedes blijkbaar vorig jaar voor een hoge prijs gekocht bij de Mercedesdealer en ruilt hem na een jaar al weer in. Wij hebben een inruilwaarde gegeven conform de ANWB koerslijst. Onze auto's staan scherp geprijsd en we geven een reële inruilprijs.

Snel, duidelijk en vakbekwaam

Altijd goed service, wordt altijd goed geholpen met goede adviesen, waarbij de klant voorop staat.

Goed++

Waren in 2003 de eerste klant en 16 jaar en drie auto's verder nog steeds een tevreden klant.

Top garage

Top garage, zeer klantvriendelijk.Communicatie kan soms heel ietsjes beter. top bedrijf.

Datgene gedaan wat noodzakelijk was. Niet meer en niet minder.

Datgene gedaan wat noodzakelijk was, niet meer en niet minder. Prima.

Auto van mijn dochter had een bobine defect, met een 2e handse de storing voor een schappelijk prijs verholpen

Prima geregeld. Voor de eerste keer via de app.

Auto was voor een kleine beurt. Afspraak was gemaakt met de app. Auto was op tijd klaar. Geen gekke dingen

Snelle en goede service!

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan, en prima geholpen! Een super fijne garage!

positief, zeer klantvriendelijk en waar nodig zeer behulpzaam.

Wij zijn er al jaren en bevalt prima

Ik ben een jaar of 10 klant bij Huitink en ben zeer tevreden. Ik woon niet echt in de buurt maar voor betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid rij ik graag een stukje om. Eric en zijn team denken mee zonder opdringerig te worden. Fijne garage, fijne mensen.

Prima bedrijf. Ook voor de zakelijke markt een aanrader. Zoeken met je mee(maatwerk). Wij rijden de bedrijfswagens met plezier en qoede service. Ook een bus voor vervangend vervoer is geregeld. Wij kunnen door als de bus wordt gerepareerd of onderhoud nodig heeft. Compliment.

Je word snel geholpen ze zijn vriendelijke

Ben al jarenlang zeer tevreden met Auto Huitink.

Deskundigheid , service en klantvriendelijk , Prima bedrijf

2 sterren: slechter dan verwacht

Hr Verbeek gebeld, wilde een Qashqai kopen bij ons, was ontevreden met de inruilprijs, heeft zijn auto zelf verkocht, echter inmiddels is de Qashqai bij ons ook verkocht. Deze Qashqai was een erg mooie auto die meneer graag had willen kopen, vandaar zijn teleurstelling en reactie.

2 sterren: slechter dan verwacht

Slecht adres, echt een afrader. Auto van € 20.000,- gekocht. In de advertentie stond dat de auto Apple-Carplay had maar dat bleek dus niet zo. Kan wel geïnstalleerd worden maar voor de kosten geven ze niet thuis. Toen we vertrokken moesten we na 50 km. al tanken. Deze mensen willen niet lang een autobedrijf hebben.

Dhr. de Maat is geen consument in deze maar een collega garagebedrijf (Garage Kralingen in Rotterdam) die, zoals gebruikelijk is, de auto voor een lagere handelsprijs overneemt. Dan zit er geen extra brandstof in de tank natuurlijk. Ook spijtig dat hij niet op de hoogte is van de specificaties van moderne auto's, als specialist moet hij dit toch weten. Hij heeft de auto voor zijn vrouw aangeschaft, via een financieringsmaatschappij. Deze financieringsmaatschappij begrijpt dit ook niet. Vervelend dat hij zijn ondeskundigheid zo afreageert. Een 'onder de maat 'reactie van dhr. de Maat.

Al jaren tevreden met de uitstekende service en adviezen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Er is adequaat en correct gereageerd op een dispuut.