Fijne betrouwbare garage met persoonlijke aandacht en snelle, goede service.

Ik laat mijn auto met vertrouwen keuren en onderhouden bij Auto Huitink. Transparante communicatie, snelle service en goed advies. Betrouwbare partij met degelijke Achterhoekse service.

Top garage

Wij worden altijd snel en correct geholpen

Goed, zoals altijd.

Huitink is al jarenlang mijn garage. Ze zijn correct, goed en betrouwbaar. Niets als lof.

trekhaak is gemonteerd

hij zit er goed aan en de elektronica werkt goed dus goed werk geleverd.

uitstekend

uitstekende service, uitstekende vriendelijkheid en vakkennis uitstekende after-sail uitstekende behandeling, ook als je alleen komt kijken!

Snelle levering van de trekhaak en professionele montage.

betrouwbare garage

Ik heb het volste vertrouwen in deze garage. Gelet op de korte voorgeschiedenis met de sleutels, had ik echter verwacht dat dit uitgelezen zou worden om wellicht met elkaar te kijken naar een oplossing. Wel is er een correcte APK keuring geweest, met de nodige vervangingen, echter werd er geen aandacht aan de sleutels gegeven, naar mijn mening. Het is wel vreemd dat er op enig moment geen reserve auto beschikbaar was/is. Op goed geluk en met de nodige spanning naar station Lievelde gereden om de trein te halen.

Deskundig en klant vriendelijk

Tevreden

Wegdraaibare trekhaak laten monteren, kreeg gratis vervangend vervoer. Prima montage!

Zoals gewoonlijk prima geholpen

Auto op tijd klaar Uitleg bij ophalen was duidelijk Er wordt netjes gebeld bij meerkosten

Goede vertrouwensrelatie.

Terug kijkend naar de jarenlange relatie met uw bedrijf, ben ik zeer tevreden. Uw personeel is bijzonder prettig in de omgang met de klant. Onderhoudsbeurten worden prima uitgevoerd. Nooit geen klachten.

Prettige uitleg en behandeling door de chef werkplaats.

Fijne mensen en service

Nette mensen

Zeer tevreden!!

Altijd goed en vlot geholpen,daarom ook weer een andere auto gekocht

Top bedrijf

Staan altijd klaar als er wat is...nooit een.probleem

Een fijne garage, desundig en behulpzaam personeel.

Goede service, deskundig en behulpzaam personeel en aardige mensen

Een uitstekende en betrouwbare indruk!.

Wij hebben een zeer prettig contact kunnen leggen met een jonge verkoper. Dit heeft geleid tot de aankoop van een prachtige auto, met automaat. Ook toen wij de auto opgehaald hebben, was e.e.a. uiterst plezierig!. Niets dan lof voor de gang van zaken. Dit bedrijf heeft op ons een hele goede indruk gemaakt (goodwill!. Succes met uw bedrijf.

Snel, duidelijk, vriendelijk!

Het was mogelijk om op korte termijn een trekhaak te plaatsen. De communicatie hierover was duidelijk en met terugkoppeling vanuit Huitink. Vriendelijke afhandeling en gratis leenauto!

klantvriendelijk en servicegericht

Als ik bel krijg ik altijd vriendelijke mensen aan de telefoon. De medewerkers zijn servicegericht en staan graag voor je klaar.

Goede service en vriendelijk personeel.

Goed geregeld alles volgens afspraak

Auto op tijd klaar goed geregeld

Alles vlot en goed geregeld

Alles volgens afspraak en vlot geregeld

Prima afspraken mee te maken en correcte afhandeling

Duidelijk,snel en volgens planning

Gewoon geweldig.

Al jaren genieten wij van jullie service. Gewoon prima geregeld

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.