Goede service, vriendelijke medewerkers.

Goede en deskundige medewerkers die eventueel met je meedenken, Eigenaar doet alles om je te helpen.

Gemaakte afspraak niet nagekomen

Telefonisch afspraak gemaakt. Telefoniste Anne was ontzettend onvriendelijk en veel te amicaal. Afspraak gemaakt voor beurt auto en vervangend vervoer geregeld. Helaas was er geen vervangend vervoer geregeld. Wij waren klant bij Grooters en niet vrijwillig overgestapt naar Huitink. Nu weten we ook waarom.

Mevrouw Meijer is vroeger klant bij ons geweest, wij hebben haar toen geadviseerd naar een ander autobedrijf te gaan. Dat doen we zelden, maar soms is dit beter.... Dit bedrijf, Autobedrijf Grooters, hebben we eind vorig jaar overgenomen en omdat mevrouw haar auto daar gefinanciert/geleast heeft komt ze voor het onderhoud weer bij ons terecht, immers het onderhoud zit in het leasecontract. Dat ze dit niet van harte doet laat zich raden. We kijken er niet vanop dat er op deze manier een reactie van haar komt.

Vriendelijk geholpen en prijsbewust

Prima garage

Je kunt hier altijd met je auto terecht Goede service.

Prima service, in april een andere auto gekocht, hopelijk kunnen we hier weer jaren mee vooruit.

Prima service en gastvrijheid!

Ik bezocht de garage voor de bandenwissel. Onder het genot van een bakje koffie kon ik hier op wachten. Ook als je zelf ondertussen nog even wilt telewerken hebben ze hier een mooi hoekje voor ingericht.

Goed geholpen,klantgericht en klantvriendelijk

Nette service

Betrouwbare en vakkundige garage.

Alles liep volgens afspraak, goede leenauto stond klaar, geen gedoe met wel of niet met volle tank inleveren, montage perfect uitgevoerd. Meer dan tevreden.

Fijne garage met goede service.

Ik word op een prettige en snelle manier geholpen. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Perfect geholpen.

De auto werd gebracht voor een beurt, en APK. Alles is keurig, en correct nagelopen, en evt. reparaties zijn uitgevoerd in overleg. (o.a. gebroken schokbreker veer).

Goed adres met prima service

Goede ervaring met de garage. Koop er al jaren een auto. Kan mensen adviseren om hier een auto te kopen. Prima adres.

Vriendelijk en betrouwbaar

Een garage waar je goed wordt geholpen en nooit voor onaangename verrassingen komt te staan.

Topbedrijf met toppersoneel

(Snelle) service, klantvriendelijkheid en klanttevredenheid staan bij dit bedrijf hoog in het vaandel. Zijn al jaren zeer tevreden klant.

Vriendelijke ontvangst

Gewoon goed.

Correct en conform afspraak geholpen.

Zeer goede service

Mooi bedrijf met uitstekende service en vriendelijke bediening. Werk werd snel en goed uitgevoerd.

Prima afgehandeld

Snelle reactie op de aanmelding ën verder alles prima afgehandeld.

Omruilen winterbanden voor zomerbanden

Niets aan op te merken. Alles prima verzorgd!

Gewoon altijd goed en een prettige persoonlijke benadering!!

Word al jarenlang prima geholpen. De benadering van de klant door de medewerkers is vriendelijk en persoonlijk. Ook ‘even er iets tussendoor’ is nooit en probleem. Er wordt ook zeer zeker met je meegedacht. Al met al zeer tevreden over een prima bedrijf.

Snel klaar en rijdt weer heerlijk

APK en kleine beurt, snel gefixt en weer top rijden (op de zomerbanden)

In goed overleg is de service- beurt van Grooters ook door Huitink overgenomen! Heel schappelijk!

goede service

Alles werd correct geregeld. van bestelling tot aflevering met uitleg. zelfs nog controle op de inhoud van de doos of het compleet was.

Uitstekend werk geleverd

Precies volgens afspraak is het plaatsen van mijn trekhaak gedaan. Zowel de afgesproken tijd als prijs was tip top in orden. Werk netjes uitgevoerd en zeer vriendelijk geholpen.

Batterij 16

7141 JL Groenlo