Onze bus wordt altijd keurig gehaald en teruggebracht na een beurt of apk.

Prima service , altijd vriedelijk personeel.

We zijn hier al jaren klant , worden altijd prima geholpen . Leveren prima service . Top garage .

Goede service maar wel een aantal tips

Al vier jaar zijn wij een tevreden klant. Auto wordt dezelfde dag nagekeken en je krijgt aan de telefoon te horen wanneer de auto klaar is. Toch heb ik wel een paar tips: Wij dachten dat de auto elk jaar gekeurd moest worden. Anderen wezen ons erop dat dit eens in de twee jaar moet. Wij hadden dus ons de APK kunnen besparen. Op de vorige nota stond ook dat onze APK nog een jaar geldig was. Dus kijk goed op de nota en noteer wanneer de auto een APK- keuring nodig heeft. De medewerkers van de garage hebben ons hier ook niet op gewezen. Daarnaast hebben wij de auto een beurt laten geven. Na afloop lag er een formulier in de auto. Als klant kan je precies zien wat er uitgevoerd is. Ook handig vinden wij de digitale nota. Één druk op de knop en je kan de rekening betalen. Alles is al voorgedrukt en dat bespaart een hoop moeite.

Zeer bekwame vaklui

Bij Auto Huitink gaat alles in overleg. Hier zijn wij heel tevreden mee. Service is goed en snel. Kan niet anders zeggen!

Ik ben volledig tevreden over de wijze waarop ik ben geholpen door Auto Huitink

Afspraken zijn nagekomen, super !!!

Goede service, prettige omgang

Auto wordt op afgesproken tijd gehaald, na een beurt weer keurig terug gebracht. Telefoontje wat er is gedaan.

Auto kwam stil te staan netjes opgehaald en repareerd

Top geregeld goed afgehandeld en goed gemaakt voor reële prijs.Top

De verkoop is vriendelijk maar mogen wel een cursus volgen wat een inruil auto waard is!!

Ik ben wezen kijken naar een auto die dit bedrijf hier had staan. Proefrit gemaakt dat ging prima auto reed fijn,maar toen kwam het! Mijn auto waar ik vorig jaar nog 12600 voor betaald heb bij de mercedes dealer Baan met maar 67 dkm en er super netjes uit ziet en de luxe uitvoering die je voor dit model kan krijgen is volgens dit bedrijf 6500 waard🤔 Terwijl alle garages gemiddeld 9000/9300 bieden. Dus voor mij is de keus dan niet zo moeilijk . Ik snap heus wel dat er een boterham verdiend moet worden en het licht branden moet ,maar voor een heel jaar? Erg jammer nogmaals maar mijn ervaring is hierdoor niet positief.

We kunnen ons voorstellen dat meneer teleurgesteld is, hij heeft zijn Mercedes blijkbaar vorig jaar voor een hoge prijs gekocht bij de Mercedesdealer en ruilt hem na een jaar al weer in. Wij hebben een inruilwaarde gegeven conform de ANWB koerslijst. Onze auto's staan scherp geprijsd en we geven een reële inruilprijs.

Snel, duidelijk en vakbekwaam

Altijd goed service, wordt altijd goed geholpen met goede adviesen, waarbij de klant voorop staat.

Goed++

Waren in 2003 de eerste klant en 16 jaar en drie auto's verder nog steeds een tevreden klant.

Top garage

Top garage, zeer klantvriendelijk.Communicatie kan soms heel ietsjes beter. top bedrijf.

Datgene gedaan wat noodzakelijk was. Niet meer en niet minder.

Datgene gedaan wat noodzakelijk was, niet meer en niet minder. Prima.

Auto van mijn dochter had een bobine defect, met een 2e handse de storing voor een schappelijk prijs verholpen

Prima geregeld. Voor de eerste keer via de app.

Auto was voor een kleine beurt. Afspraak was gemaakt met de app. Auto was op tijd klaar. Geen gekke dingen

Snelle en goede service!

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan, en prima geholpen! Een super fijne garage!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf positief, zeer klantvriendelijk en waar nodig zeer\r\nbehulpzaam. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn er al jaren en bevalt prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben een jaar of 10 klant bij Huitink en ben zeer tevreden.\r\nIk woon niet echt in de buurt maar voor betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid rij ik graag een stukje om.\r\nEric en zijn team denken mee zonder opdringerig te worden. Fijne garage, fijne mensen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. \r\nOok voor de zakelijke markt een aanrader. \r\nZoeken met je mee(maatwerk). Wij rijden de bedrijfswagens met plezier en qoede service. \r\nOok een bus voor vervangend vervoer is geregeld. Wij kunnen door als de bus wordt gerepareerd of onderhoud nodig heeft. \r\nCompliment.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je word snel geholpen ze zijn vriendelijke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jarenlang zeer tevreden met Auto Huitink.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundigheid , service en klantvriendelijk ,\r\nPrima bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

2 sterren: slechter dan verwacht

Hr Verbeek gebeld, wilde een Qashqai kopen bij ons, was ontevreden met de inruilprijs, heeft zijn auto zelf verkocht, echter inmiddels is de Qashqai bij ons ook verkocht. Deze Qashqai was een erg mooie auto die meneer graag had willen kopen, vandaar zijn teleurstelling en reactie.

Over Auto Huitink B.V.