Komen afspraken na !

Gemaakte afspraak wordt waargemaakt!

Vanaf het moment dat onze kapotte camper het garage terrein opreed hadden we het gevoel bij een betrouwbare garage gearriveerd te zijn. Een heel ander gevoel dan bij het garagebedrijf in Frankrijk waar men continue probeerde geld uit onze zak te kloppen met foutieve diagnoses.

goede en deskundige hulp

We zijn tot nu toe altijd netjes en goed geholpen fijne garage

Prettig, deskundig, subliem.

Je kunt bijna altijd vlot terecht en wordt soepel en deskundig geholpen. Mijn beste ervaring in 55 jaar auto rijden.

Gewoon goed

Goed geholpen vriendelijke mensen vakkundige monteurs

Goede service en problemen correct opgelost

Via trekhaakcentrum.nl bij Huitink gekomen. Problemen die er waren zijn door Huitink vakkundig opgelost waarbij zij de volledige verantwoordelijkheid hebben genomen ook al konden zij hier niets aan doen. Zeker tevreden.

Snelle service en reperatie

Problemen met optrekken van mijn auto. Bij garage direct geholpen. bleek defecte bougie. Daarbij zijn alle bougies vervangen. Reperatie waar op ik kon wachten.

3 Jaar klant bij deze garage 2 x Maal een Captur gekocht,kleine min puntjes werden probleemloos opgelost. En de volgende auto, welke het wordt weet ik niet, maar ga eerst bij Auto Huitink kijken

Correct, vriendelijk en goed

Een schadegevalletje laten repareren. Net als bij onderhoudsbeurten levert men goed werk af tegen een schappelijke prijs.

klant vriendelijk en mankement vlug opgelost

Toen ik mij meldde bij de balie, liep Wilfried meteen mee en had binnen 3 minuten in de gaten wat het probleem was. Er werd mij verteld wat de kosten waren en ik kon de auto na 2 uur weer ophalen.

prima garage,

eerlijk advies en goede service zeer klantvriendelijk

Perfecte service

Zelfs met kleine zaken wordt je direct geholpen, TOP Tijdens het wachten een lekker bakkie koffie en klaar is kees ! Personeel zeer vriendelijk.

Voor reparaties ga ik met beide auto's het liefst naar huitink. Ik rij liever een stukje extra voor wat meer kwaliteit.

Snelle en klantvriendelijke service!

Prima, snel en goed

Altijd correct, duidelijk en persoonlijke benadering.

Goede service.

Vriendelijke behandeling van personeel en goede services aan auto.

Prima sevice en behandeling.

Ik kom er graag en de afhandeling is altijd perfect.

Correct, zoals het hoort.

n.v.t.

Onze bus wordt altijd keurig gehaald en teruggebracht na een beurt of apk.

goede wijn behoeft geen krans

xx

Prima service , altijd vriedelijk personeel.

We zijn hier al jaren klant , worden altijd prima geholpen . Leveren prima service . Top garage .

Goede service maar wel een aantal tips

Al vier jaar zijn wij een tevreden klant. Auto wordt dezelfde dag nagekeken en je krijgt aan de telefoon te horen wanneer de auto klaar is. Toch heb ik wel een paar tips: Wij dachten dat de auto elk jaar gekeurd moest worden. Anderen wezen ons erop dat dit eens in de twee jaar moet. Wij hadden dus ons de APK kunnen besparen. Op de vorige nota stond ook dat onze APK nog een jaar geldig was. Dus kijk goed op de nota en noteer wanneer de auto een APK- keuring nodig heeft. De medewerkers van de garage hebben ons hier ook niet op gewezen. Daarnaast hebben wij de auto een beurt laten geven. Na afloop lag er een formulier in de auto. Als klant kan je precies zien wat er uitgevoerd is. Ook handig vinden wij de digitale nota. Één druk op de knop en je kan de rekening betalen. Alles is al voorgedrukt en dat bespaart een hoop moeite.

Zeer bekwame vaklui

Bij Auto Huitink gaat alles in overleg. Hier zijn wij heel tevreden mee. Service is goed en snel. Kan niet anders zeggen!

Ik ben volledig tevreden over de wijze waarop ik ben geholpen door Auto Huitink

Afspraken zijn nagekomen, super !!!