Gewoon altijd goed en een prettige persoonlijke benadering!!

Word al jarenlang prima geholpen. De benadering van de klant door de medewerkers is vriendelijk en persoonlijk. Ook ‘even er iets tussendoor’ is nooit en probleem. Er wordt ook zeer zeker met je meegedacht. Al met al zeer tevreden over een prima bedrijf.

Snel klaar en rijdt weer heerlijk

APK en kleine beurt, snel gefixt en weer top rijden (op de zomerbanden)

In goed overleg is de service- beurt van Grooters ook door Huitink overgenomen! Heel schappelijk!

goede service

Alles werd correct geregeld. van bestelling tot aflevering met uitleg. zelfs nog controle op de inhoud van de doos of het compleet was.

Uitstekend werk geleverd

Precies volgens afspraak is het plaatsen van mijn trekhaak gedaan. Zowel de afgesproken tijd als prijs was tip top in orden. Werk netjes uitgevoerd en zeer vriendelijk geholpen.

Prima en snel uitgevoerd op de dag van de onderhoudsbeurt

Eerste onderhoudsbeurt na de overname nu hier laten uitvoeren. Zoals koptekst beschreven prima en snel.

Spiegelkap besteld voor Renault Kadjar

Mijn eerste review misschien te snel geschreven Er is toch een spiegelkap besteld en ik kan eerdaags mijn kap laten monteren. Hulde voor de oplossing.

Ben zeer tevreden over mijn 1e kennismaking met dit bedrijf

Vriendelijk ontvangen en onderhoud is vlot en goed uitgevoerd.

goed bedrijf

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Ik ben helemaal tevreden.

Punctueel, klantvriendelijk, komen afspraken na en correct.

Snelle afhandeling en fijne monteurs .

prima service en deskundig personeel

zeer deskundig en klantvriendelijk personeel. alles perfect volgens afsprak.

ze doen wat ze zeggen

Auto Huitink is een eerlijk en goed auto bedrijf. Omdat ze duidelijk zijn en ze doen wat ze zeggen. wijkt er iets af van een beurt ofzo dan wordt dat gemeld zoals dat hoort,

Slordig in de communicatie

Als boven

We hebben bij deze meneer een achterlicht gemonteerd. In eerste instantie wilde de klant dit zelf doen, wij hebben aangeboden dit voor hem te doen en hiervoor € 18 in rekening gebracht. Daar was de klant het niet mee eens, hij ging er vanuit dat dit gratis was omdat we het aangeboden hadden. Onze fout, we hadden dit duidelijker moeten communiceren.

Prima garage

Goede service, vriendelijke bediening. Vakgarage.

Vriendelijk, positief meedenken en bereidwillig.

Uitstekend. Zeer tevreden.

Prima service.

Vriendelijke mensen. Bij extra kosten wordt je keurig gebeld.

goed en vriendelijk geholpen

er was een probleempje aan het frame. eerst overleg geweest. daarna verholpen

goede service en heldere afspraken die nagekomen worden

goede service en heldere afspraken die nagekomen worden

Vriendelijke vakbekwame medewerkers

Wordt altijd prima geholpen, alles goed doorgesproken , wij zijn al jaren lang zeer tevreden.

Als er iets aan de hand is met je auto is een belletje vaak genoeg en je wordt verder geholpen.

Niet erg tevreden

Richting aanwijzer spiegel! Kap van spiegel werd niet goed gedemonteerd waardoor klipjes werden afgebroken werd op een manier hersteld dat mij niet beviel !! Had er liever een nieuw kapje op gekregen. Maar kan misschien een volgende keer worden vervangen. Door een nieuw kapje.?

Spijtig dat de klant ontevreden is, we hebben de oplossing met hem besproken, daar was hij in eerste instantie tevreden mee. Inmiddels is er een nieuw kapje besteld in overleg met de klant

Er heeft een zeer goede monteur aan mijn auto gewerkt

Zeer tevreden over uw behandeling