mijn ervaring met autobedrijf Ron Plomp waren wederom zeer goed
Fijn geholpen .
Goede, snelle service en vriendelijk personeel.
Zeer betrouwbaar bedrijf met heel vriendelijk personeel. Je kunt altijd binnen lopen voor iets kleins, zoals lamp verwisselen en wordt dan meteen geholpen. Er wordt altijd vooraf contact met je opgenomen voor de kosten voordat de reparatie wordt uitgevoerd. Er wordt ook gekeken om de reparatie zo goedkoop mogenlijk te doen, bv met niet orginele ( van het automerk zelf) onderdelen
Prima service
Goed bedrijf; Betrouwbaar, snel en accuraat.
zeer klantvriendelijk en prettige sfeer.
net bedrijf en kundig
Goed, maar het kan wel beter mbt verslag geven van onderhoud indien je bepaalde wensen hebt doorgegeven om na te laten kijken.
Prima, altijd snelle service, aardige mensen.
Uitstekend!
goede services vriendelijke mensen kan altijd meteen langs komen om even naar de auto te laten kijken
Een prima bedrijf om je auto in onderhoud te hebben! Betrouwbaar, vakkundig en perfecte service!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.