Super goede ervaring. Problemen met de auto waardoor ik niet meer verder durfde te rijden. Ron Plomp gebeled en binnen een paar uur werd mijn auto thuis opgehaald en leenauto gebracht. Topservice!
Goede service, wordt vriendelijk geholpen, fatsoenlijk te woord gestaan/uitleg, kan altijd terecht en wordt als het kan meteen geholpen.
Goede ervaring, goede service, redelijke prijs
Fijne mensen, deskundig advies, altijd welkom en mijn problemen zijn altijd binnen korte tijd verholpen! Afspraak is afspraak. Kortom hele prettige garage en betrouwbaar
Goede service en vriendelijke mensen.
Reeds een aantal jaren goede/positieve ervaringen met dit bedrijf. Zeer klantvriendelijk. Voor mij zeer betrouwbaar daarom ga ik graag naar dit bedrijf. De ondernemer geeft je een eerlijk advies.
ik heb goede ervaringen met Ron Plomp BV. Vriendelijk en correct. Deskundigheid en prijs/kwaliteit vind ik moeilijker te beoordelen. Ik heb het idee dat beide goed zijn.
Ben al jaren klant heb zeer prettig ervaringen. Zeer betrouwbaar ( dat gevoel ontbreekt nog wel eens bij garages) Misschien niet de goedkoopste(?!??) maar nogmaals heb in ieder geval nooit het gevoel \"belazerd\" te worden. Dus al met al een aanrader
Tot nu toe positief (2 jaar ervaring). Medewerksters bij de receptie vriendelijk en ervaren. De meeste onderhoudsmonteur komen goed over. In december hebben zij mijn auto opgehaald die met een lege accu stond, heel fijn
2x een goede occasion gekocht, behulpzaam en attent. Goede service tijdens houderhoud- en apk beurten.
Waar voor je geld en duidelijke communicatie.
Uitstekend. Auto reeds meer dan 10 jaar in onderhoud. Nooit verraassingen!
Ik breng mijn auto hier altijd voor onderhoud. Voor zo ver ik het kan beoordelen zijn ze deskundig, mijn problemen worden tenminste goed opgelost. Prijzen zijn een stuk gunstiger dan de Dealer van mijn merk vonder concessies. Verkoop van gebruikte auto\'s is een ruim aanbod. De prijs hierbij zijn niet het scherps al zal dat misschien terug betaald worden in goed garantie maar ik heb nog nooit gebruikte auto bij ze gekocht dus dat kan ik niet beoordelen.
Prima service!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.