Al vele jaren zijn wij klant bij Ron Plomp. Van aanschaf auto, tot onderhoud en van adviesvragend tot adviesgevend.
Ik ben al bijna al meer dan 10 jaar klant en ben zeer tevreden. Duidelijk afspraken over reparaties en geen onnodige herstelwerkzaamheden die een dealer wel uitvoert omdat het in het boekje staat terwijl het onderdeel nog best een paar jaar mee kan.
Goede service, vriendelijke behandeling
Top!!! Heel snel en vakkundig geholpenLL
Bedrijf Ron Plomp, deskundig en klantgericht. Goede ondersteuning na aankoop auto en bij reparatie aan de auto. Altijd klaar staan voor de klant, heerlijke ervaring.
Al mijn auto\'s heb ik hier gekocht, prima service!
Buitengewone goede service, op en top kwaliteit!
Ik heb goede ervaring met dit bedrijf,zou het aan een ander vertellen.
klantvriendelijk, kundig, prijstechnisch in orde, lekkere koffie
Altijd klantvriendelijk, ook op zaterdag.
Altijd vriendelijk en behulpzaam. En dat voor een redelijke prijs.
Ik heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Altijd goede service en klantgerichtheid. En altijd netjes en behulpzaam in de zaak en aan de telefoon.
Goede service, apk, grote beurt en vier nieuwe banden in een middag. De gratis leenauto was hierbij een mooie bijkomstigheid.
Vanaf eind vorig jaar ben ik klant, hiervoor zat ik bij de Fiat garage.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.