vanaf de eerste dag is mijn ervaring byzonder prettig geweest; zeer sympathieke deskundige mensen; of ik met vragen kom of met een probleempje, ik word per direct op een prettige manier ge- holpen. ik recommandeer \"mijn\" bedrijf van harte aan.
Ik heb verschillende auto`s gekocht bij fa. Plomp en zijn daar ook steeds in onderhoud geweest. Ben altijd zeer tevreden geweest. Voelt vertrouwd, facturen zijn prima, vakkundig personeel. Rust, reinheid en regelmaat!! Ik ben een kritische klant, maar kan echt niets verzinnen wat beter/anders moet. Prima, Houden zo, Ron!
erg betrouwbaar en vriendelijk naar de klant. probeert niets te verkopen wat niet nodig is En laat je dan ook vrij in je mening werkt allen met de beste producten en is van ieder merk thuis. kortom een top garage!!!!!!!!!!!!!!
Ik had de auto gebracht voor een apk en een grote beurt. De grote beurt bleek echter niet nodig te zijn, het werd een kleine beurt. Dat scheelde uiteraard behoorlijk in de kosten .
goede ervaring, auto van mijn vrouw was hier altijd in onderhoud, nu mijn auto uit de garantie is ga ik nu ook naar Ron Plomp
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.