goed
Een net bedrijf waar je goed en snel geholpen word.
Prettig en correct!
zeer goed en heel te vreden, er hoeft maar wat te wezen , en ron plomp staat klaar voor je, ook zijn personeel zijn zeer vriendelijk en kundig
Een prettige informele sfeer. Men zorgt er voor dat je als klant niet het gevoel krijgt getild te worden, wat ook zeker niet het geval is. Mijn aankoop van mijn auto verliep zonder druk en eerdere ervaringen op het gebied van apk en reparatie geven een vertrouwde indruk. Personeel is zeer servicegericht. Men kan snel met een klein klusje tussendoor komen. In een korte tijd een goed gevoel over dit bedrijf en zijn personeel.
Prettig, dicht in de buurt, klantvriendelijk en behulpzaam We maken al jarenlang gebruik van deze garage.
Zeer prettige garage!
Goede service, snelle actie als het nodig is
Het bedrijf staat om de hoek van mijn woning, dus erg makkelijk om er even binnen te lopen, de auto te brengen en weer op te halen.
Ik ben heel tevreden met de service en de goede communicatie. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Zowel de showroom als de reparatieruimte zien er netjes uit!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.