Prima service en deskundigheid.. Uitstekende en prettige bediening.
tot nu toe zijn onze ervaringen goed.
Prima, geheel volgens afspraak verlopen
Alles prima, alleen zou ik het prettiger vinden dat u mij belt als u een reparatie adviseert zodat ik dan kan beslissen of ik het direct wilt laten verhelpen. Nu moet ik weer een nieuwe afspraak maken.
Kom hier al plus minus tien jaar. Volgens mij is dit voldoende dat het hier erg bevalt.
Alleen maar goed ervaringen. Als je iets aan je auto hebt kun je altijd even langskomen zonder een afspraak te maken.
Niet de goedkoopste maar een uitstekende ervaring met dit bedrijf. Betrouwbaar en prima service. Zij doen wat zij zeggen en dat is al bijzonder in de huidige tijd.
Perfecte aflevering / uitgebreide instructie / vriendelijke benadering / jonge kwalitatief hoogstaande occasion! Voor herhaling vatbaar.
Goed en betrouwbaar met nettte service
Het is een keurig net bedrijf. Je wordt netjes en professioneel te woord gestaan. Je weet waar je aan toe bent. Tijdens het wachten krijg je een kop koffie.
Ik heb hele goede ervaringen ,ze staan altijd voor mij klaar .
in een woord goed.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.