Heel erg tevreden, erg goed geholpen.
GOED
Prima als altijd!
Prima bedrijf , ik heb daar mijn opel corsa gekocht en alles was goed geregeld. Ik heb vandaag 8-7-2014 een grote beurt laten doen bij mijn auto, ze hebben dit zeer snel gedaan en ik kreeg een gratis leenauto mee perfect dus. Ik vond het alleen jammer dat ze de huur van de garage berekenen bij de kosten van de grote beurt, want dit was nog meer dan de kosten van de hele beurt.
Heb er al 5 auto\'s gekocht. Zegt misschien genoeg
We zijn er 2 jaar niet geweest, maar we zijn zo blij om weer bij Ron Plomp terug te zijn.
U
keurige en betrouwbare medewerkers. Koop ik met een gerust hart een gebruikte auto.
Perfecte service vriendelijk personeel
Uit stekend en goed behandeld
Ik heb heel veel vertrouwen in jullie en dat vind ik heel belangrijk.
Alleen maar goede dingen te vertellen over dit bedrijf.In het begin wat problemen maar toch opgelost van beide kanten. Ga zo door .
Prima, vriendelijk, vlot en deskundig zoals altijd.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.