Staan altijd direct klaar voor hun klanten en houden zich aan hun afspraken. Goed en kundig personeel. Een garage die er zijn voor hun klanten.
Zeer goed
Onze ervaring met atobedrijf Ron Plomp is zeer goed. We kregen eerlijk en goed advies. Daarnaast zeer goede service en hebben er alle vertrouwen dat als we tegen een probleem aanlopen het hersteld wordt.
Ik werd vriendelijk geholpen en Ron Plomp nam alle tijd om dingen te vertellen en uit te leggen onder het genot van een kopje koffie. De showroom ziet er netjes en goed verzorgd uit.
Ontspannen en gemoedelijke sfeer. Voordat we de huidige auto kochten hebben we met diverse auto\'s mogen proefrijden.
Altijd goed, vriendelijk en deskundig geholpen. Er wordt altijd tijd voor mij gemaakt.
Al jarenlang onze vaste garage, zeer klantvriendelijk, servicegericht en bovenal betrouwbaar.
Ik ben zeer tevreden over Garagebedrijf Ron Plomp. Enorm verschil met de rekening bij autogarage van 1 merk. Ze verdienen een grote pluim.
👍heerlijk klein schalig eerlijk bedrijf
Kan veel over zeggen, maar hou het kort alles is positief. Kom er al ik weet niet meer hoelang. Gewoon een top bedrijf
personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.
Vakmanschap is meesterschap. Gewoon een heel fijn bedrijf wat vertrouwenwekkend overkomt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.