Auto aangekocht van andere garage via Ron Plomp, alles snel geregeld. Prettige garage!
goed, betaalbaar en service gericht
Geachte heer Piet, Tot mijn grote verbazing dit bericht. Zelf kom ik al jaren bij autobedrijf plomp en is de communicatie naar klanten altijd goed en vriendelijk. Nu weet ik natuurlijk niet wat hier afgespeeld heeft, maar waar 2 vechten hebben 2 schuld lijkt mij. Echter als ik het verhaal zo lees en de optelsom maak van €900 + de gecommuniceerde extra werkzaamheden van € 300 dan komt mijn rekenmachine uit op de totale rekening van €1200 wat dus naar mijn idee kwa communicatie juist is. Zelf heb ik ook eens schade gehad en was het ook via een extern schade bedrijf gegaan, dat is toen allemaal prima verlopen en een stuk service van ron plomp om ook schade herstel te kunnen aanbieden. Ik kies absoluut geen kant , maar allemaal 1en als cijfer is voor mij niet geloofwaardig. mvg Henk Schoute
Enkele weken geleden was ik met mijn 25 jaar oude Volvo bij Ron Plomp beland. De auto verkeerd in uitstekende conditie maar om verdere roestvorming bij de wielkasten te voorkomen dienden deze behandeld te worden. Zoals ik reeds bij andere bedrijven een offerte had aangevraagd deed ik dat ook bij dit bedrijf. Men maakte foto\'s en na een halve dag belde de heer Plomp zelf terug, dat het bij hun op 900 euro zou uitkomen. Hiermee ging ik akkoord.Temeer ik op internet goede beoordelingen van klanten had gezien en het bedrijf is aangesloten bij de Bovag. Plomp besteedde de opdracht uit aan een schadebedrijf. So far so good. Na een paar dagen werd ik terug gebeld dat er onderhuids meer werk aan was en werd geadviseerd om even bij dat schadebedrijf te gaan kijken. Dat heb ik gedaan en de heer van het schadebedrijf legde uit dat het zo\'n 300 euro meer ging kosten qua arbeidsloon. Hierop ben ik weer terug gegaan naar Plomp, die mij wat onduidelijk overkwam, maar mij verzekerde dat we er wel uit zouden komen. De werkzaamheden werden uitgevoerd en werd ik na 2 weken door het schadebedrijf gebeld dat de auto klaar was, maar de opdracht, na overleg met Plomp, aan hem waren overgedragen. Op zich maakt mij dat ook nog niet uit, ware het niet dat de rekening nu 1200 euro bedroeg. Ik ben hierop toch even terug gegaan naar Plomp, die op dat moment afwezig was, maar hij belde mij een paar uur later terug. Dit gesprek ging erg onbehoorlijk en onbeschaafd. Er werd mij verteld dat hij, om de kosten te drukken de opdracht had overgedragen aan het schadebedrijf en zodoende geen commissie hoefde te vragen. Waarop ik antwoordde, \"prima, maar het bedrag valt wel 300 euro hoger uit en ik de opdracht aan Plomp had toevertrouwd, in de veronderstelling dat het 900 euro zou gaan kosten\". Waarop werd geantwoord dat, doordat ik zelf ben wezen kijken en de man van het schadebedrijf had gesproken, ik al in wezen akkoord was gegaan met de 1200 euro. Ik maakte kenbaar dat ik dat er niet uit begrepen had en toen werd de man onherkenbaar onbeschoft. In de eerdere gesprekken kwam hij rustig en betrouwbaar over, maar nu werd hij op z\'n zachts gezegd niet bepaald \"klantvriendelijk\". \"Hij was er wel klaar mee..., als je het niet ermee eens bent dan krijg je de auto niet mee..., dit doe ik nooit meer...., klanten zoals jij heb ik niet nodig..., als het voor komt ontken ik alles, ik heb nooit contact met je gehad\".., zo ging het een tijdje door. Ik voelde dat ik dit niet ging winnen en heb maar eieren voor mijn geld gekozen. Ik ben hierop naar het schadebedrijf gegaan, die hier geen enkele blaam treft en heb de 1200 euro aan hem betaald, waarmee de zaak was gesloten. Ik heb hiervan geleerd dat een afspraak op papier moet staan. Plomp was niet bereid zich aan de eerst gemaakte afspraak te houden en kon na een verkeerd ingeschatte offerte klaarblijkelijk niet de klantvriendelijkheid ( en verantwoordelijkheid ), op zich nemen. Maar al zou ik een muggenzifter zijn, of zelf ongelijk hebben?..., dan nog dient men zich als bedrijf je klant(en) niet zo te woord te staan als de heer Plomp dit naar mij deed. Als laatst werd mij nog meegedeeld dat ik bij hem nooit meer hoefde aan te komen...( daar hoeft hij zich geen zorgen om te maken ) \" het belangrijkste was dat bij hem de schoorsteen moest blijven roken!\".....
Altijd jammer als een klant ontevreden is. Wij hebben onze uiterste best gedaan om het naar eer en geweten op te lossen maar is helaas niet gelukt. Er zijn 2 partijen nodig om het tot een goed einde te leiden.
Prima bedrijf! Houden zich aan de afspraken!
Mijn ervaringen zijn goed. Servicegericht en vriendelijke behandeling.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.