Prima autobedrijf

Prima autobedrijf, weer erg behulpzaam en netjes.

Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen

Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen

Eerlijk bedrijf en pro-actieve communicatie

Auto gebracht voor APK en grote beurt. Prima in orde!

zeer vriendelijk en luisteren goed naar wensen

Kom al vele jaren en een zeer goede service en gekwalificeerde medewerkers

Vriendelijke mensen en goed te woord gestaan

Prima reparaties zoals verwacht enige opmerking is dat ik niet de vaste prijs voor grote beurt en APK terug herken. Ik weet dat er extra zaken zijn uitgevoerd. Hierover ben ik netjes gebeld. Wel weer apart dat het lijkt of het benzinefilter voor diesel bij Mercedes zelf goedkoper lijkt te zijn dan de prijs die ik heb betaald. Maar al met al toch een nette prijs en vriendelijk geholpen. Leenauto was ook fijn. Ik kom zeker nog terug hier. Groet Remko.

Prima service en communicatie

Vakkundig personeel, goede service.

Tot nu toe altijd positieve ervaringen gehad met deze garage. Vakkundig personeel en goede service. Denken met de klant mee mocht er een probleem zijn met de auto.

Zoals altijd uitstekend geholpen

Snel en keurig geregeld, zelfs met vervangend vervoer.

Ik kom er al jaren en ben altijd weer tevreden over de prijs/ kwaliteit verhouding.

Goede en vriendelijke service van de baliemedewerkers. Vakkundige monteurs. wordt altijd geïnformeerd over de te verwachten werkzaamheden en prijs.

klantvriendelijk en goede service

Goede garage voor alle merken staan altijd voor je klaar en helpen je ook als je stil staat. Ook voor het vervangen van lampjes die moeilijk bereikbaar zijn word je geholpen. Vooraf een indicatie van wat eventueel de kosten kunnen zijn, en word netjes gebeld wat er mis is aan de auto, zo nodig in overleg wat wel en niet vervangen kan/moet worden.

kan niet beter ,houen zo

alltijd hele goed service,s hoef maar langs te gaan , en je wordt geholpen er word nooit gezegd , ik heb geen tijd

goede advies en goede monteurs

Klant is koning

Geweldig bedrijf, aanrader. Reparaties en vervangingen gaan altijd in overleg dat is een grote plus. Maar zeker ook dat en er wordt nooit zaken vervangen worden als de onderdelen nog meekunnen. Er wordt dus verder gekeken dan de cheklist. Uiteraard in overleg. Bij Ron Plomp heeft men een flexibele klantgerichte houding en leveren de monteurs de kwaliteit die je van een top garage mag verwachten. Ga zo door!

Top service

Heel goed geholpen. Kan niet beter

Al jaren klant en de service is nog altijd onveranderd van hoog niveau, of je voor iets kleins komt, een onderhoudsbeurt of een andere auto koopt. Vandaag even tussendoor een lamp vervangen.

goede service

Erg tevreden over de flexibele service.

Klantgericht, zeer goede service

M'n auto bij jullie gekocht, ruim tien jaar geleden en ik ben nog steeds een zeer tevreden klant. Mét dezelfde auto!

Zeer tevreden, super service

Fam Plomp en medewerkers staan altijd voor je klaar. Mocht het niet a la minuut uitkomen dan wordt er altijd naar passende oplossing gezocht. Echt meedenken in alle opzichten. Waar vind je dat nog....

Betrouwbaar en vlot geholpen

Er was een lampje kapot. Bleek meer aan de hand te zijn dan alleen kapot lampje. Ook stekker moest worden vervangen (gesmolten). Oorzaak oxidatie en slecht contact. Hebben ook meteen kentekenlampje vervangen toen ze zagen dat dit ook kapot was. Ook al bleek het allemaal wat duurder uit te vallen dan ik me van te voren had gedacht voel ik met eerlijk behandeld en men heeft het snel gedaan.

Behandeling is klasse

Professionele antwoorden en handelingen.

altijd een prima behandeling

heel tevreden

Niet alleen bij aankopen maar ook voor service en onderhoud een aanrader

Een prima onderhoudsbedrijf voor Uw auto en niet alleen als U een andere auto koopt. Het personeel is altijd vriendelijk en men zal altijd proberen U te helpen al hebben ze het nog zo druk.

Service en klantvriendelijkheid is altijd goed

Snelle service.

EEN EERLIJKE GARAGE

AL JAREN KLANT EN NOG NOOIT PROBLEMEN MET EEN GEKOCHTE AUTO GEHAD DE SERVICE EN DE GARANTIE WAS ALTIJD GOED