Vergeten ruitenwissers te vernieuwen? Passagiers kant werkt niet goed, heb dit vermeld.

Snel en uitstekend geholpen

Snelle en goede service

Snel en vakkundig

Idem

Snel geregeld, goede service en vriendelijk personeel

Mijn auto moest voor een jaar beurt, dit was binnen een paar uurtjes geregeld en als je wil kan je meestal een leenauto of fiets meekrijgen. Ik kom hier al jaren en ben al verschillende keren gratis en snel geholpen bij wat problemen met de auto. Wel van tevoren even bellen.

Fijne garage, geeft vertrouwd gevoel

Wat ik heel fijn vind is overleg met de klant over de mogelijkheden.

Een degelijke garage voor goede tarieven

Ik had altijd al het idee dat een fijne garage dichtbij kon zijn en ik kan bevestigen dat het dat ook is. Vriendelijk personeel, flexibel en de reparatie onzichtbaar maar merkbaar hebben uitgevoerd. (Schokbrekers). Vervangend vervoer was beschikbaar (fiets in mijn geval). Zeker een aanrader. Alles met zorg uitgevoerd.

Goed geregeld!!!

Alles duidelijk en volgens afspraak, geen verrassingen achteraf! Prima communicatie!!

Weer snel geholpen

Weer goed geholpen met pech, dezelfde dag weer gemaakt.

Wordt goed geholpen

Beste autobedrijf in purmerend

Super gehopen Super service

Fijn contact en een super snelle en goede service.

Correct en vriendelijk geholpen, goede service. Aan te bevelen autobedrijf.

Service met een Glimlach.

goeie service en meedenken met de klant

als er wat is wordt het op de juiste manier geregeld

Zoals het hoort!

Prima dienstverlening met aandacht voor auto en klant

Vandaag voor een kleine beurt en een APK van mijn 15 jaar oude auto bij garage Plomp geweest. Ben uitstekend geholpen. Het overleg en meedenken omtrent het al dan niet uitvoeren van bepaalde reparaties in relatie tot de ouderdom van de auto, heb ik als zeer positief ervaren. Ben erg vriendelijk geholpen en ook de hele uitstraling van het bedrijf was voor mij beslist een pluspunt.

prima service

Altijd een super snelle service

Mijn defecte accu werd meteen vervangen door n nieuwe

Levere goed werk

Goede service door vriendelijk personeel

Gewoon goed

Bijzonder vind ik dat de reparatie ook op zaterdag mogelijk was Er waren 2 dingen kapot. Het ene is gelukt en voor het andere heb ik snel een andere afspraak Kortom tevreden

Mijn Koreaan op leeftijd is weer top na grote beurt

Kom al aantal jaar bij Ron Plomp garage voor onderhoud aan 'auto op leeftijd'. Houden 'm in goede conditie en overleggen altijd over noodzakelijk onderhoud. Vriendelijk en betrouwbaar.

Heel duidelijk

goede afspraak en correcte afhandeling

Fantastisch eerlijk bedrijf.

Fantastisch eerlijk bedrijf

Zeer netjes geholpen

Netjes op tijd . Vooral heel vriendelijk bedankt tot de volgende keer.