Positieve ervaring

Goed technisch personeel met name monteurs werkplaats Vriendelijke behandeling receptie,

Zeer snelle uitstekende service

In maart 2024 met goed gevoel een jonge occasion gekocht bij de firma Plomp. Vanmorgen 26 juli pechhulp van de Wegenwacht moeten inroepen omdat de auto niet wilde starten. Advies wegenwacht was om direct nadat deze de auto aan de praat wist te krijgen naar de garage te rijden en de accu te laten testen. Dit kon gelijk en vanwege de Bovag garantie is de accu enkele uren later na de test gratis vervangen door een nieuwe.

Top service en met respect en fijn behandeld

Zie boven

Doet alles goed

Wat afgesproken word is keurig gedaan

Topklasse

Altijd een goed advies en snelle service. Auto vanochtend gebracht en vroeg in de middag weer opgehaald. Olie ververst nieuwe band voor en apk keuring. Alles weer tiptop in orde!

Ionen heel tevreden

Je wordt heel vriendelijk met alles geholpen

Vriendelijk, kundig en snel vervangen van lastig te bereiken koplamp lamp.

Vriendelijk, kundig en snel vervangen van lastig te bereiken koplamp lamp.

Slecht heb het gevoel dat mijn dochter opgelicht is

Veel te veel dingen aan de auto gedaan. Met gevolg een veels te dure rekening Ga hier nooit meer heen.wij voelen ons belazerd.

Beste Heer Nobel, Het is voor ons erg vervelend om te lezen dat het niet naar wens is, daar streven wij wel altijd naar namelijk. Ik heb de factuur en de werkkaart doorgenomen van de auto van uw dochter , tot mijn conclusie zijn er geen schokkende werkzaamheden geweest. Er is een onderhoudsbeurt uitgevoerd volgens schema, er is motorolie ververst en het olie filter is vervangen verder is er remvloeistof ververst en remonderhoud uitgevoerd, ruitenwissers voor zijn vervangen en het interieur filter is vervangen. Alles bij elkaar €437.-. dit is geen vreemd of hoog bedrag maar gewoon marktconform voor deze werkzaamheden. Dit is overigens allemaal in overleg gegaan met uw dochter. Ter info in 2023 heeft er geen onderhoudsbeurt plaatsgevonden aan de auto, dit kan soms resulteren in een hogere rekening gezien er een beurt is overgeslagen. Verder waren er een aantal punten die nog niet noodzakelijk waren maar wel als advies al naar boven kwamen. Dit geven wij graag aan van te voren zodat u niet voor verrassingen komt te staan. U bent altijd welkom voor gesprek om eventuele onduidelijkheden/ongenoegen te bespreken!

Zijn goed

Snel en goed geholpen komen afspraken na .

Goede en snelle service

Eerlijk, betrouwbaar en niet zo duur.

Keurig geholpen

Uitstekende service, snelle afhandeling en vriendelijk personeel

Prima bedrijf, vriendelijke mensen!

Eerlijk

heel goed

duidelijk, je komt niet voor verrassingen te staan bij een beurt wat de kosten zijn. Deskundig en vriendelijk!

Vriendelijk aan de balie en goede en snelle service.

Goede service en vriendelijk

Klantvriendelijk, zoals het hoort.

vriendelijk geholpen

vriendelijk geholpen

APK / Onderhoudsbeurt volgens afspraak

Na inspectie, telefonisch besproken wat er gedaan moet of kan worden met de kosten die daarbij gepaard gaan. Tevens opgave van toekomstige onderhoudspunten.

Behulpzaam

Al een paar jaar ga ik hierheen voor mijn APK en grote en kleine beurt. Ze zijn behulpzaam, denken mee en mijn auto is altijd snel klaar.

Betrouwbaar en duidelijk

Fijne garage en deskundig personeel

Ik kan er altijd terecht en goed opgelost

als client word je netjes behandeld

kort nadat mijn garantie eigenlijk was verlopen . heel netjes behandeld ben content met de afhandeling.

Altijd behulpzaam

Krijg een lekke band,rij langs de garage, en wordt meteen geholpen Eerst wordt er gekeken of de band gepropt kan worden,dat kon niet meer Met 20 minuten reed ik weer naar huis met een nieuwe band onder mijn auto Dat noem ik nou nog eens service Was ook einde van de dag,maar werd geen probleem van gemaakt

Zoals al jaren de goede ervaring met Plomp service, begeleiding en contact

Eigenlijk zegt bovenvermelde zin genoeg, maar op alle fronten al jaren een grote plus bij aankoop en onderhoud. Goed overleg en snelle afwikkeling van werkzaamheden zijn onze ervaring al vele jaren met diverse auto’s.

Meerland 1

1447KA Purmerend