Goede service.

Had een nieuwe band nodig. Binnen een paar uur was het geregeld.

Snel, netjes en vriendelijk

Via internet een afspraak gemaakt. Keurig via e-mail bevestiging gekregen en een herinnering vlak voor de afspraak. Direct toen de auto klaar was weer gebeld dat de auto opgehaald kon worden, wat ook per mail bevestigd werd. Erg tevreden.

Uitstekende service!!!

Staat altijd voor ons klaar

Goede service en betrouwbaar

Netjes naar tevredenheid geholpen

het was weer prima.

Kon snel terecht voor jaarbeurt en APK Prima geholpen , snel weer gebeld , alles keurig gedaan. Factuur al snel in huis en goede uitleg bij het ophalen.

Erg goed denkt mee komt afspraken na

Beter heb ik nog niet gevonden

Staan altijd voor je klaar met raad en daad

Altijd prima en correct geholpen.

Versleten ruitenwissers snel vervangen.

Wordt altijd zeer deskundig geholpen. Ze nemen de tijd om alles uit te leggen. In 1 woord een geweldige garage met zeer betrouwbare mensen. Heerlijk gewoon

Klantvriendelijk

Altijd gastvrij en behulpzaam. Vakwerk waar ze voorstaan.

Vriendelijke mensen, goede service. Prima garage.

Goede service.. klantvriendelijk.

Super snelle service

Mijn acute probleem werd super snel opgelost! Heel erg blij met de goede service:)

Fijn autobedrijf

Al jaren trouwe klant. Altijd fijn geholpen, goed advies.

Geweldige service.

Toen ik niet in staat was om de auto zelf naar de garage te brengen kwamen zij hem halen en brachten hem weer terug. Toenik met een lege accu stond bij het tuincentrum en de ANWB adviseerde om de auto bij de garage neer te zetten voor een nieuwe accu werd ik meteen geholpen en kan gelijk weer rijden. Alle LOF.

Betrouwbaar en eerlijk plus super sevice

Duidelijk met de kosten.

Positieve kennismaking

Goed geholpen

Werk uitgevoerd conform afspraak. Klantvriendelijke benadering

Werk uitgevoerd conform afspraak. Klantvriendelijke benadering

Vriendelijk en deskundig advies

Al ruim 25 jaar klant voor aanschaf en onderhoud. Dat blijf je alleen als je goed geholpen wordt bij aankoop en onderhoud

Denken met je mee

Geweldig eerlijke garage.

Ik kom al jaren bij Ron Plomp, het is een garagebedrijf wat vakkundig, betaalbaar en eerlijk is. Je wordt er altijd heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Er is altijd eerst overleg als er wat geconstateerd is aan de auto.

Geen negatief gevoel

Snel geholpen

Bedrijfsgegevens

Meerland 1

1447KA Purmerend

0299-645625

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.