Topp

Altijd goed geholpen, vriendelijke mensen

Redelijk, kan beter

Auto heeft jaarbeurt en apk gehad maar achterremlicht is nog steeds stuk

Doet wat er gedaan moet worden

Garage waar ik een afspraak maak en doet wat we willen dat er gedaan wordt

Altijd duidelijk wat de problemen zijn

Goed ontvangst, de juiste beoordeling mbt de reparatie en voor een kleine ingreep wordt niet moeilijk over gedaan, top.

Heel goed

Zowel Sandra als Jolanda waren erg vriendelijk. Ik kreeg een gloednieuwe Peugeot 108 mee. Wat een heerlijk karretje. Bedankt, niets te klagen.

Goed en betrouwbaar

Vlot geholpen en vooral eerlijk

vriendelijk en betrouwbaar

Auto voor APK gebracht. Ik ben goed geïnformeerd over wat er moest gebeuren en wat mijn opties waren. Geen verrassingen achteraf.

Weer een blije klant!

Prettig behandeld, zowel in de zaak als per telefoon. Bij telefonisch contact over extra werkzaamheden geinformeerd over de kosten, dus geen verrassing bij het ophalen van de auto. Jullie zien mij bij het volgende onderhoudsbeurtje weer terug!

Zoals altijd goed.

Mooi auto's voor een schappelijk prijs.

Vriendelijk

Alles volgens de afspraken, geen verrassing gewoon goed!

Snel en no nonsense

Kleine beurt en APK, duidelijke afspraken, geen gedoe , netjes geregeld.

Prima garage met goede en betaalbare service

Goede garage voor alle merken auto’s

Prima geregeld Wij zaten ook met vervoer dus heb gevraagd of hij om 12uur klaar kon zijn en dat was geen probleem. Top

Duidelijk

Afspraken worden nagekomen. prijzen worden vooraf vermeld. Helder. Nooit een probleem

snelle en vlotte service. vriendelijke benadering klant. de auto was zeer snel gerepareerd.

Snel en goedkoper aks afgesproken voor deze reparatie

In één woord: Geweldig

Binnen korte tijd een reparatieverzoek ingepland. Auto na reparatie mét technische uitleg afgeleverd gekregen. Leenauto (vanwege het slechte weer ) was á la minute geregeld. Toezegging dat er mogelijk in de komende tijd nog koelvloeistof bijgevuld moet worden en dat dit (indien nodig) gratis wordt nageleverd. Kortom: Garagebedrijf Ron Plomp is een autobedrijf waar SERVICE nog met een hoofdletter wordt geschreven.

Vriendelijk, goed en snel:-)

Zoals gewoonlijk weer vriendelijk, goed en snel geholpen, fijn!

Gewoon een zeer goede garage en autodealer zonder poespas

Ron Plomp is echt een goede dealer en garagehouder zonder poespas. Zeer goede service,

heel goed

heel goede en snelle service

Geweldige zaak

Een zeer welkom en meedenkend bedrijf

Wordt altijd vriendelijk geholpen

Voel me gehoord,als ik iets heb met de auto

Uitstekende kwaliteit ben zeer tevreden

Uitstekende kwaliteit ben zeer tevreden

Ik ben al jarenlang vaste klant bij Ron Plomp en ben zeer tevreden.