Prima alles geregeld en goede communicatie

Prima alles geregeld en goede communicatie

Klantservice op hoog niveau

Klantservice op hoog niveau, extra reparaties altijd in overleg

heel erg uitmuntend

ben heel goed geholpen en er werd goed naar mij geluisterd wat er aan de hand was er werd gelijk naar een oplossing gekeken en gezorgd en dat waardeer ik ook ten zeerste een goede en fijne garage met vriendelijke mensen

perfect

de service is erg goed

Prima Sevice!

Via mijn vreindin kwam ik bij garage Plomp voor apk en grote beurt. Ben goed geholpen.

Van dit bedrijf is geen tweede.

Alle medewerkers doen echt alles om je te helpen, blijven doorgaan tot ze zelf tevreden zijn. Uitermate vriendelijke, persoonlijke benadering.

Klantvriendelijk en heel goed geholpen

Ik ben heel goed geholpen en ze waren niet opdringerig. Met een heel goed gevoel heb ik mijn oude auto ingeruild voor een prachtige nieuwe auto.

Juiste diagnose in 30 minuten.

Probleem was verholpen met een half uur arbeidsloon. Auto rijd weer prima na afgesleept te zijn geweest door Anwb.

betrouwbaar

snel en betrouwbaar

Prettige mensen en nette afwerking

Eerlijk en goed.

ben altijd zeer tevreden met het geleverde werk

top

Wij zijn al jaren zeer tevreden klant van Ron Plomp

Goede service en geen gladde praatjes.

heel goed

Goede vakkundige service

Top!!

Twee lampjes ( kenteken - en aan de voorkant moest het stadslicht vervangen worden. Ik ben klant bij uw bedrijf......ik kon gelijk in de middag langskomen om de lampjes te laten vervangen. Je wordt altijd keurig te woord gestaan.... het is een " vrouw vriendelijke " garage.....iedereen is klantvriendelijk en behulpzaam......

Hele prettige ervaring bij deze garage kom zeker weer terug

Had ik deze garage maar eerder ontdekt super

Vriendelijk, duidelijk en deskundig geholpen.

Fijn om even tussendoor gebeld te zijn om te vernemen wat er nog eventueel gedaan/verholpen kon worden, en ook gelijk te weten wat dit zou gaan kosten. Zowel ter plaatse als telefonisch zeer vriendelijk geholpen.

Hele goede ontvangst en zeer competente uitleg.

Uitermate tevreden over ontvangst, afhandeling en klantvriendelijkheid.

Aandacht voor de klant.

Als geïnteresseerde in een occasion werd ik vriendelijk ontvangen. Dhr. Plomp luisterde naar onze wensen en gaf hierop zijn adviezen. Dacht mee in mogelijk inruil opties. Dhr. Plomp heeft een prettige manier van communiceren, heeft aandacht voor de klant, straalt vertrouwen uit en geeft blijk van vaktechnische kennis. Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Goede service en zeer vriendelijk!

Goede prijs kwaliteit. Ik ben erg vriendelijk en goed geholpen. Garantie en goede aflevering. Ik heb een top auto gekocht bij Ron Plomp!

Nooit problemen.

wij zijn al jaren klant , als we die wel hadden gehad waren we wel weggeweest.

Service

Altijd goede service

Vriendelijk, betrouwbaar, behulpzaam en vakkundig personeel.

Alle reparaties met een goed resultaat afgehandeld.

Fijn dat je online een afspraak kan maken en tevens kan zien welke dagen beschikbaar is.

hele goede service,komen hun afspraken na

werd heel goed en duidelijk geiinformeerd over het onderhoud en de kosten bij byzonderheden word er contact opgenomen over de wekzaamheden en de kosten. pluim voor het personeel

Áltijd top!

Áltijd top!!