Prima en goed advies

Altijd vriendelijk geholpen door iedereen die daar werken

GOED

Goede service en op tijd klaar

Vriendelijk en goed geholpen

Ik ben tevreden over garage Ron Plomp. Ik ben goed en vriendelijk geholpen.

Prima ,

Heel behulpzaam ,altijd vriendelijk en staat je goed bij met uit leggen ,

Bij binnenkomst nog even een check wie ik ben en of alle gegevens nog kloppen, daarna checken wat er met de auto moet gebeuren. Ik kreeg thuis een belletje met reparaties die echt nu nodig waren en wat ook nog even kon wachten. Daardoor kon ik makkelijk een inschatting maken en het ‘leed’ verdelen. Bij ophalen vroeg ze of ik de volgende keer een leenfiets wilde (die was me deze keer niet aangeboden, dus hier even naar vragen als je dat wilt). Duidelijke uitleg over de factuur.

Zijn topper denken altijd met je mee .

Top team komt nooit voor verrassingen te staan

Een goed bedrijf en dan nog wel dicht bij huis.

Mijn ervaringen tot nu toe zijn goed. Vlot en vriendelijk en snelle service bij verkoop maar ook bij jaarbeurten e.d.

goede service direkt geholpen

goede service direkt geholpen

Al jaren betrouwbare toppers!

Ik breng al jaren mijn auto voor onderhoud en apk. Altijd na tevredenheid uitgevoerd. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

goed bedrijf

vriendelijk personeel

gewoon goed

vriendelijk personeel,word netjes geholpen en de service is goed. Bij grote bedragen voor vernieuwing word er eerstcontact met je op genomen

Kom hier al jaren tot volle tevredenheid

Super service en altijd correct behandeld

Geen zin om me te helpen

Auto werd donderdag 21 maart door de ANWB naar de firma Plomp gesleept. Volgende dag vroeg in de ochtend gebeld met de mededeling: uw auto is technisch total loss en kan naar 'het oud ijzer' en of het zsm weg konden halen want het stond in de weg. De rekening voor 'de diagnose' a 50,- moesten we wel betalen zonder enige specificatie. Gelukkig was een andere garage wel bereid de auto voor een paar honderd euro te maken.

Uitstekende garage

Ik kom er al vanaf ze daar begonnen. Ook meerdere keren auto gekocht. Wel erg duur.

Echt super!

Zeer vriendelijke en meedenkende mensen, zeer vakkundig personeel. Ik kom binnen met een lach en ga weg met een lach!

fijn bedrijf, goede prijs, goede kwaliteit, super service

Alles goed

Vakmensen, en goede service

vanwege mijn handicap werd ik met de auto opgehaald en weer thuisgebracht, toen de auto klaar was haalde een medewerker mij weer op zodat ik de auto kon ophalen. Vooraf werd ik gebeld en werden de kosten mij uitgelegd.

Onverwachte reparatie snel en vakkundig verholpen

Zowel bij de administratie als ook in de garage werken bij Ron Plomp uitsluitend zeer gemotiveerde, vakkundige en plezierige medewerkers. Chapeau voor dit fijne team ! Walter H. Dedters Purmerend.

Vriendelijk en betrouwbaar.

Controle en kleine reparaties goed uitgevoerd.

Een geweldige garage

Ze denken altijd met je mee en dat vind ik erg belangrijk

Vriendelijke mensen, goede service

Ik kom er al jaren en word altijd goed en vriendelijk geholpen.

Goed en snel

Binnen 1.5dag gemaakt ABS sensor vervangen

Fantastische service!

Professioneel en vriendelijk personeel. Ik zou iedereen aanraden om hier een auto te kopen. Communicatie verloopt soepel.

Wat een vriendelijke en goede service

mijn eigen auto komt hier voor onderhoud en daar ben ik altijd zeer tevreden over. Nu heeft mijn dochter hier een auto gekocht, wat een vriendelijkheid, alle tijd werd genomen en gegeven voor een proefrit maar ook de oplevering van de auto keurig geregeld, een gepoetste auto met een heerlijke doos lekkernij als extra ;)