Uitstekend!

We worden hier altijd prima behandeld. Prettig, zonder allerlei gedoe en opsmuk waar je uiteindelijk als klant zelf voor opdraait. Als er eens iets is wordt dit verholpen. Zonder gedoe, zonder gezeur. Mercedes Benz waardig en voor mij prettiger dan de "echte" merkdealer.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Nieuwe c gekocht, fijn behandeld, zo als ik zelf ook mensen zo behandelen TOP.

Prettige ongedwongen sfeer

top service

prima geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto

Absoluut aan te bevelen!

Vorige week mijn nieuwe auto ontvangen/opgehaald! Super blij mee. Het contact met de Verkoop was geweldig, de Service goed, de mensen aardig en de auto was alles wat ik er van verwacht!! Bedankt team Autobedrijf Paul van Bergen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Hele vriendelijke service bij aankoop auto

Doen wat ze beloven

Bij aanschaf van een gebruikte Mercedes, diverse afspraken gemaakt over kleine herstellingen. Lakschade en bumperschade repareren. Was uitstekend gedaan en hier was dan ook niks van terug te zien. Kwaliteit van het aanbod is boven het gemiddelde en de voortgang na aankoop is servicegericht. Kortom, een adres welke zeker de moeite waard is om te bezoeken wanneer u een goede auto zoekt.

Very nice experience

It is quite a distance from my home, I spoke to them and ease of purchase was excellent. Also a lot of things I don't know was explained to us very well. They know their cars.

• Service N.v.t.

Perfect!

Aangename mensen, aandacht en tijd voor de klant en openheid van zaken. Over probleempjes wordt op een fijne manier meegedacht. Tot nu toe zeer tevreden!

Prima bedrijf

Goed geholpen en alles prima geregeld.

Top service! Top mensen!

Wordt altijd snel en goed geholpen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

voelde meteen erg vertrouwd aan.

Uitstekend geholpen met de aankoop van onze C350 ,geen aandringen ,Jan gaf ons meteen een vertrouwd gevoel,en wat kleine dingetjes werden meteen goed opgelost Chapeau

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prachtig service gericht autobedrijf.

Een prachtig autobedrijf met een professionele uitstraling, ruime keuze, en zeer vriendelijk personeel. De korte lijnen en snelheid van reageren is uniek in deze tijd.

Prettig

vlotte afhandeling

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Perfect, snelle en keurige aflevering

Mijn eerste S klasse gekocht bij Paul v bergen keurig en snel geholpen goeie inruil en een fantastische mooie auto ! Erg tevreden

deskundige en snelle service

Deskundige vakmensen met ervaring die snel kunnen leveren wat je zoekt.

Alles geregeld zonder problemen

Import verzorgd van een VW crafter.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

service en kwaliteit staat hoog in het vaandel van dit bedrijf

Wij hebben in juli dit jaar een Mercedes bij dit bedrijf gekocht. Wij kwamen voor een c-klasse en zijn de deur uit gereden met een e-klasse die meer bij ons past. Bij binnen komen van dit bedrijf word je zeer vriendelijk ontvangen en eerlijk te woord gestaan niks is te gek en ze nemen de tijd voor elke klant. Wij hebben de e-klasse gekocht bij Jan Knevel en hebben duidelijk afspraken gemaakt; deze afspraken zijn tot nu toe allen nagekomen.

Menselijk

Telefonisch waren er al afspraken gemaakt met het inruilen van de oude auto. Aangezien het een eind was naar deze showroom, was dat heel fijn!! Daar goed gesproken en toen was de deal snel geklaard. Er was nog iets met het stuur, maar dat mogen we bij de garage in de buurt gaan proberen op te lossen (fijn dat er niet de hele tijd op en neer hoeven te rijden). Kortom, super service! Overigens ook supermooie auto’s in de showroom! O.a. hele bijzondere oldtimers.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Net bedrijf goede service!

Auto wordt netjes afgeleverd zoals het hoort. Bij een bezichtiging van de auto krijg je alle tijd om rustig naar de auto te kijken. Verder goede service.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Alles correct afgeleverd !

Snel degelijk en zonder problemen

Een zeer goede ervaring

Bij binnen komst zijn wij op een vriendelijke manier ontvangen. Bij dit bedrijf heerst een ontspannen sfeer en word er tenminste geluisterd en mee gedacht tijdens de onderhandeling voor de aankoop van een nieuwe gebruikte auto.

Super aardige mensen!

Via internet hier terecht gekomen want hadden de auto staan die ik graag wilde en (niet geheel onbelangrijk voor mij als auto ondeskundige) het is een Bovag bedrijf. Het was ff een ritje vanuit Den haag, maar het was het waard. Super aardige man (alleen Paul zelf gezien, andere aardige meneer gesproken), rustig. Geen moment het idee gehad dat hij iets pushte of dat ik snel moest beslissen. Toen ik tot aankoop was overgegaan zijn ze zelfs ook nog naar Prosche Eindhoven gegaan om de beveiliging te regelen. Nee echt super ervaring!

Goed ontvangst, veel mogelijk en een hele mooie auto gekocht voor een redelijke prijs. Goede inruilprijs gekregen voor mijn auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Industrieweg 49 6651 KR Druten

Over Autobedrijf Paul van Bergen B.V.

In 1996 is Paul het bedrijf begonnen vanuit Boven-Leeuwen. In 2006 is hij met zijn bedrijf verhuisd naar een nieuwe locatie in Druten. Vanaf het allereerste begin is het bedrijf gespecialiseerd in Mercedes-Benz. De laatste jaren zijn er ook meerdere premium merken bijgekomen zoals o.a. Porsche. Ook doen wij het complete onderhoud (modern ingerichte werkplaats met alle testapparatuur). Paul van Bergen is tevens lid van de Mercedes-Benz specialistengroep (MBSG).