Goede en snelle service!

Goed contact, snelle reacties en een prachtige auto voor een goede prijs!

Fijne en meedenkend bedrijf

Auto gekocht voor speciaal mindervalide mogelijkheden. Goed en fijn meegedacht door de eigenaren. Verder een prima afhandeling tot aflevering van het voertuig.

Goede auto's, fijn bedrijf

We hebben meerdere auto's bij Paul van Bergen gekocht. Dat zijn altijd goede en betrouwbare wagens. De service is goed en het kopje koffie staat altijd klaar om gezellig bij te kletsen! Top bedrijf! Zeer zeker aan te raden.

Erg fijne ervaring

Na tijden van oriënteren op een andere auto vond ik ineens de perfecte auto; en hij stond gewoon bij mij om de hoek. Ik nam via de website contact op en had enkele minuten later Paul al aan de telefoon. We hebben over de aan te schaffen auto gesproken en telefonisch een indicatie van de inruilwaarde van mijn eigen auto besproken. Ik kon daarna direct langskomen voor een proefrit. Nog geen 10 minuten later stond Paul mij op te wachten. Wat een fijne ontvangst! Niet de doorgewinterde autoverkoper die loopt op Red Bull, maar een prettig en rustig ontvangst. De auto stond er netjes bij en reed geweldig en na een proefritje was ik meteen verkocht! Na het afronden van de contracten werd ik dagelijks door Paul op de hoogte gehouden via Whatsapp. Erg prettig! De auto is afgeleverd met nieuwe APK en de punten die naar voren kwamen zijn vakkundig verholpen. Na 4 dagen kon ik mijn auto ophalen. De administratieve afhandeling ging allemaal vlot en na 10 minuten kon ik wegrijden in mijn nieuwe auto! Al met al een geweldige ervaring; ik heb elders wel anders meegemaakt. Ik kom hier zeker weer!

Zeer vriendelijk bedrijf

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Beste Henk, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen je veel veilige kilometers met de prachtige Porsche Taycan ! Team Autobedrijf Paul van Bergen bv

Topper

Top autobedrijf! Super vriendelijk verkoper Jan. Groetjes Mateusz

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Beste Mateusz, Bedankt voor de mooie beoordeling ! Het was ons een waar genoegen om je(jullie) een prachtige Mercedes-Benz C180 Estate te mogen verkopen ! Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst ! Team Autobedrijf Paul van Bergen bv

Gevoel

Mijn ervaring is het gevoel dat als je binnen komt al een band met de verkopers hebt ,no nonsens praat , eerlijk en het vertrouwen geeft dat je een auto koopt die perfect bij je past.

top bedrijf

Je wordt ontvangen in een familiare omgeving met allemaal fanatieke gepassioneerde mensen. Ze nemen de tijd voor je, helpen je bij moeilijke keuzes maken door eerlijk advies te geven. Ze beoordelen je auto ook op waarde ipv af te kraken, wat zeer regelmatig gebeurt bij andere garages! Dit is denk ik ook hun kracht! De auto heb ik pas net enkele dagen aangeschaft, dus de ervaring daarmee moet nog wel blijken. Maar heb alle vertrouwen! Als je gaat kijken voor een auto zou ik het volgende willen adviseren: Zaterdag rond 11uur binnenlopen, dan kan je hele goeie kibbeling mee eten met het gehele team rond 12uur haha !!!!!!!!!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Je wordt met open armen ontvangen hartverwarmend

Gewoon Top service

Fijn bedrijf!!!

Inmiddels hebben we meerdere auto's bij Autobedrijf Paul van Bergen gekocht. Altijd even vriendelijk, goede service en onderhoud. We zijn altijd erg tevreden.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ook deze weer super geregeld al jaren trouwe klant aanrader.

Prettige eerlijke manier van zaken doen. Verder staan ze altijd klaar voor eventuele spoed reparaties,wat gelukkig bijna voor komt. Kortom zeer betrouwbaar. Echt eenaanradet.

Prima ervaring

Ik ben sinds kort eigenaar van een Mercedes E-klasse. Mijn andere auto heb ik naar tevredenheid ingeruild. Bij autobedrijf Paul van Bergen ben ik netjes en correct geholpen en tot een goede overeenkomst gekomen. Een fijne dealer die zijn afspraken na komt.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Al ruim 10 jaar klant bij v Bergen met ons taxibedrijf. Wij hebben al meerdere jonge gebruikte voertuigen gekocht, en ook in onderhoud bij v. Bergen. Misschien niet de goedkoopte, maar wel uitstekende service en kwaliteit. En dat is zeker wat waard. Zeer tevreden met service van complete team Autobedrijf Paul van Bergen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Besta Marco (en collega's), Bedankt voor deze mooie woorden. Wij (als team van Autobedrijf Paul van Bergen) zijn ook al 10 jaar heel gelukkig om jullie als klant te mogen hebben en trots op de goede samenwerking! Op naar de volgende 10 jaar ! Paul van Bergen (en het team).

Super ervaring!!

Wat een relaxte manier om een auto te kopen. Gewoon to the point en geen nonsens. We hebben er een heel goed gevoel en een prachtige auto aan over gehouden.

Klantvriendelijk

Aardig mensen en behulpzaam

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Geachte heer Laarari, Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf ! Veel plezier met uw prachtige MB C220D Estate AMG-styling. Team Autobedrijf Paul van Bergen bv

Super bedrijf en goed ontvangen bij binnenkomst

Je wordt daar goed geholpen en als er wat is krijg je direct antwoord

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Geachte mevrouw Boxem, Het is altijd fijn een goede review te krijgen. De deal was snel gesloten (op uw vakantie adres in het buitenland en per whattsapp !). Veel plezier en veilige kilometers met uw mooie MB GLC300e. Team Autobedrijf Paul van Bergen bv

helemaal top

altijd vriendelijk goeie koffie mooie auto.s

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Geachte heer Reijnders, Bedankt voor de mooie review ! En, idd, de koffie bij ons is lekker ! Veel veilige kilometers met uw mooie Mercedes-Benz E400D 4-Matic ! Het team van Autobedrijf Paul van Bergen bv

Beter had het niet gekund

Super vriendelijke mensen, echt professioneel, heel goed advies. Ze nemen de tijd om jou te helpen, ze luisteren naar je behoeften. Top bedrijf!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Geachte fam. Hordijk, Dank u wel voor de mooie review ! Wij wensen u veel veilige kilometers toe ! Team Autobedrijf Paul van Bergen bv

helemaal geweldig

prima service, je wordt altijd netjes geholpen en ze denken met je mee. fijn bedrijf om zaken mee te doen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Beste Jeroen, Bedankt voor de mooie review ! Het is altijd fijn om een trouwe klant weer een auto te mogen verkopen ! Veel rijplezier met de mooie GLE350D ! Team Autobedrijf Paul van Bergen bv

Een autobedrijf waar ze met je meedenken.

Een autobedrijf waar zowel de eigenaar Paul van Bergen als iedere ander werknemer begaan is met de keuze van de klant. Ze doen er alles aan om de klant te voorzien van alle nodige informatie. Je koop er een nieuwe auto maar je krijgt een auto+. En die plus staat voor deskundigheid, betrokkenheid, garantie en aftersales van een deskundig team onder aanvoering van Paul van Bergen zelf.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Geachte heer Broekhuizen, Dank u wel voor deze mooie woorden ! Wij, als team van Autobedrijf Paul van Bergen, vinden het ook altijd fijn om met u zaken te doen !

De aankoop van mijn auto was een hele fijne ervaring.

Per telefoon een afspraak voor bezichtiging gemaakt mat Jan. Jan had de auto al netjes klaargezet voor een proefrit. In het gesprek dat volgde kreeg ik meteen een eerlijke inruilprijs voor mijn auto. Daarna volgde een leuke rondleiding door het bedrijf en kennismaken met de poetser en met Paul. Toen ik de auto ging halen werden mijn vader en ik weer heel hartelijk ontvangen. De auto stond klaar en was als nieuw. Na de koffie gaf Jan een heldere uitleg over de bediening. Ik ging met een hele mooie auto en een heel goed gevoel weg.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

In alle opzichten een vakbekwaam bedrijf.

Dit bedrijf bezoek ik inmiddels meerdere jaren en ik kan niet anders zeggen dat het een topbedrijf is. Door de jaren heen heb ik hier inmiddels 2 wagens gekocht. Of het nu de aankoop of het onderhoud betrof vanaf dag 1 ben ik enthousiast geworden. De korte lijnen, het exact nakomen van afspraken, de korte lijnen en een betrouwbare aftersales spreken me met name aan. Vanuit mijn ervaring kan ik zeggen dat ik dit nooit eerder bij een autobedrijf heb ervaren.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geweldige service en geweldig bedrijf

Een geweldig bedrijf waar de service hoog in het vaandel staat. Van verkoop tot aan de garage voor reparatie en onderhoud is het een prettig bedrijf om zaken mee te doen. Ze denken met je mee en gaan alleen voor het allerbeste.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Geachte heer Broekhuizen, Wij danken u wederom voor het vertrouwen in ons bedrijf en het gunnen van de deal. Wij wensen u veel veilige kilometers in uw nieuwe MB Sprinter. Team Autobedrijf Paul van Bergen bv

Doen wat ze beloven, Goed geregeld

Al div auto s gekocht . tot de volgende

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Beste Marc, Wederom bedankt voor de snelle deal ! Veel plezier met je mooie MB GLE450 4-Matic.

Vriendelijke ontvangst en optimale service

Onder het genot van een kopje koffie kan ik rustig mijn eigen ding doen. Er is altijd vooraf, tijdens en na der service prettig en functioneel overleg .

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Over Autobedrijf Paul van Bergen B.V.

In 1996 is Paul het bedrijf begonnen vanuit Boven-Leeuwen. In 2006 is hij met zijn bedrijf verhuisd naar een nieuwe locatie in Druten. Vanaf het allereerste begin is het bedrijf gespecialiseerd in Mercedes-Benz. De laatste jaren zijn er ook meerdere premium merken bijgekomen zoals o.a. Porsche. Ook doen wij het complete onderhoud (modern ingerichte werkplaats met alle testapparatuur). Paul van Bergen is tevens lid van de Mercedes-Benz specialistengroep (MBSG).