Geweldige service en zeer klantvriendelijk.

Ik ben zeer goed geholpen en heb een fijn contact gelegd voor het vervolg.

No nonsens bedrijf

Omdat we op zoek waren naar een c coupe contact gehad met de verkoop over inruil van onze eigen auto, snel en accuraat te woord gestaan, afspraak gemaakt voor de volgende dag Schitterde c coupe gekocht !!! Ook het afleveren volgens afspraak. Absoluut een aanrader deze garage

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

tevreden over garage paul van bergen

Goed geholpen en goed advies over de aankoop gekregen van jan.En later de gemaakte afspraken helemaal nagekomen.En ook door de monteur youri gemaakte afspraken helemaal nagekomen.

De aankoop van mijn 1e Mercedes is plezierig verlopen

De overstap van Volvo naar Mercedes was aanvankelijk lastig ivm de andere wijze van bediening/besturing. Begeleiding door de garage was prima. Tot nu toe is de service goed .

• Deskundigheid N.v.t.

mooi bedrijf

alles prima geregeld en alles volgens afspraak

Ga zo door!

Autobedrijf Paul van Bergen, ik had er nog nooit van gehoord. Totdat ik er fraaie Mercedes E-klasse tegen kwam via Autotrack. Na een informatie aanvraag te hebben gedaan, was er binnen een half uur telefonisch contact. Een week later de betreffende Mercedes bekeken. Gastvrij ontvangst met koffie, alle tijd om zelf de auto te bekijken. De hele historie wist Jan te vertellen en onderbouwde dit met bewijzen op papier. Een eerlijk voorstel was een gevolg. Een week later een proefrit gemaakt en een faire deal gesloten. En nu ben ik een trotse eigenaar van een Paul van Bergen Mercedes. Het afleveren ging vlot, en waar ik benieuwd naar was: worden alle gemaakte afspraken nagekomen? En dit is zeker het geval, dat gaat ook nog wel eens anders. Het assortiment is veelzijdig, niet alleen Mercedessen maar ook andere premium merken sieren de showroom! Het is een keurig bedrijf, schoon en fris, open communicatie en verkoper Jan zet de puntjes op de i! Daarom: ga zo door! Jan, je hebt mij een top auto geleverd, ik zeg: bedankt.

In een woord " Top "

Alles gewoon zeer goed, van begin tot eind! Een echte Mercedes specialist, geven goed advies zodat je ook echt blij bent met je uiteindelijke keuze, nemen uitgebreid de tijd, ook bij aflevering goede uitleg van de auto, ga zeker mijn ook auto in onderhoud geven bij hen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Wij hebben de aankoop van onze Mercedes als een feestje ervaren. Verkoper Jan is een man van zijn woord, zelfs nog meer, mochten wij tegen die tijd weer een andere Mercedes willen kopen , Dan komen wij zeker terug, bij Autobedrijf Paul van Bergen.

Correct en klantvriendelijk

Auto afgeleverd zoals is afgesproken, ben tevreden over de gang van zaken.

Ontzettend goede service!

Ontzettend goede service! Compliment aan Jan Knevel! Mvg Joost Verheijen

Goed hoor

Altijd fijn samen gewerkt

Uitstekend!

We worden hier altijd prima behandeld. Prettig, zonder allerlei gedoe en opsmuk waar je uiteindelijk als klant zelf voor opdraait. Als er eens iets is wordt dit verholpen. Zonder gedoe, zonder gezeur. Mercedes Benz waardig en voor mij prettiger dan de "echte" merkdealer.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Nieuwe c gekocht, fijn behandeld, zo als ik zelf ook mensen zo behandelen TOP.

Prettige ongedwongen sfeer

top service

prima geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto

Absoluut aan te bevelen!

Vorige week mijn nieuwe auto ontvangen/opgehaald! Super blij mee. Het contact met de Verkoop was geweldig, de Service goed, de mensen aardig en de auto was alles wat ik er van verwacht!! Bedankt team Autobedrijf Paul van Bergen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Hele vriendelijke service bij aankoop auto

Doen wat ze beloven

Bij aanschaf van een gebruikte Mercedes, diverse afspraken gemaakt over kleine herstellingen. Lakschade en bumperschade repareren. Was uitstekend gedaan en hier was dan ook niks van terug te zien. Kwaliteit van het aanbod is boven het gemiddelde en de voortgang na aankoop is servicegericht. Kortom, een adres welke zeker de moeite waard is om te bezoeken wanneer u een goede auto zoekt.

Very nice experience

It is quite a distance from my home, I spoke to them and ease of purchase was excellent. Also a lot of things I don't know was explained to us very well. They know their cars.

Perfect!

Aangename mensen, aandacht en tijd voor de klant en openheid van zaken. Over probleempjes wordt op een fijne manier meegedacht. Tot nu toe zeer tevreden!

Prima bedrijf

Goed geholpen en alles prima geregeld.

Top service! Top mensen!

Wordt altijd snel en goed geholpen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

voelde meteen erg vertrouwd aan.

Uitstekend geholpen met de aankoop van onze C350 ,geen aandringen ,Jan gaf ons meteen een vertrouwd gevoel,en wat kleine dingetjes werden meteen goed opgelost Chapeau

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prachtig service gericht autobedrijf.

Een prachtig autobedrijf met een professionele uitstraling, ruime keuze, en zeer vriendelijk personeel. De korte lijnen en snelheid van reageren is uniek in deze tijd.

Prettig

vlotte afhandeling