De Toyota Auris Hybrid kwam compleet over zoals op de foto\'s en beschrijving was aangegeven. Complete auto history was beschikbaar. Auto stond op winterbanden met de zomerbanden erin klaar op ons te wachten onder 5cm pak sneeuw. De eigenaar heeft ter plekke nog de sneeuw verwijderd en de auto gewassen. No nonsens en eerlijk bedrijf. Geen verkopers in pak maar eerlijk advies.

Onze \"nieuwe\" tweedehands auto hier gekocht. Erg prettige mensen, open, eerlijk en vriendelijk ontvangen en behandeld. Goede telefonische bereikbaarheid, snelle reactie via email. Compleet inzicht in onderhoudsgeschiedenis van de auto gekregen, alle vragen netjes beantwoordt, geen blabla maar netjes en eerlijk. Aanrader!

Prima tweedehands auto gekocht. Vriendelijk en rustig personeel. Auto binnen kunnen bekijken ivm slecht weer en netjes afgeleverd. Aanrader!

Fijne ontvangst, goede uitleg en service.

Wij hebben via Internet een gebruikte Ford S/Max gezien bij De Kruijf. Telefonisch goed geïnformeerd door Arie van Vliet en direct een afspraak voor een proefrit gemaakt. Na de proefrit een prettig gesprek gehad met Arie. Goed doorgepakt en direct kon de aanschaf en inruil geregeld worden. De auto bevalt tot nu toe goed. Wij zijn tevreden over De Kruijf!

Goede en nette verkoper. Duidelijk en niet dwingend. Hoop dat ik veel plezier ga hebben van mijn nieuwe auto.

• Deskundigheid N.v.t.

Top..

Auto bedrijf De Kruijf heeft ons goed geholpen met het kopen van een auto. We zijn blij dat we hier onze auto hebben gekocht. De Kruijf heeft ons op een fijne / correcte en eerlijke manier geholpen.

No nonsense bedrijf met zeer sympathieke, kundige eigenaar

Goede en snelle service. Klantvriendelijk

Top bedrijf, nu de derde keer zaken met ze gedaan.

• Deskundigheid N.v.t.

Auto bedrijf de kruiff is een bedrijf dat zeer gast vrij is en verstand van zaken heeft. De koffie staat al lekker klaar als je binnen kom. Het is een bedrijf met hard werkende mensen. Baas Gert-Jan heeft mij de auto verkocht het is vriendelijke meneer die nergens moeilijk over doet en goede service geeft. Zou een punt noemen, Hij was vergeten om de auto af te tanken bij aflevering. Ik gaf het aan en het werd gelijk geregeld. Mijn volgende auto zou ik zeker weer daar kopen!! Gertjan super bedankt voor deze service en ik ga van deze auto veel plezier hebben.

Prima geholpen, goede service bij aankoop nieuwe auto.

Vorige week mijn GolfPlus ingeruild voor een Audi A4 Avant. Vanwege de drukte in de werkplaats zou het wel twee weken kunnen duren voordat de Audi afgeleverd kon worden, inclusief de aandachtpuntjes die waren geconstateerd. Al met al zijn het geen twee weken geworden, al was het even spannend vanwege een defecte GPS-antenne die op back-order stond. OP de afgesproken afleverdag zou die nog emonteerd moeten worden. Ook dat was gelukt en op vrijdag om 13.00 uur mocht ik de auto ophalen. Mooi gewassen en – als extraatje – met nieuwe vloermatten stond hij klaar. Wat mij opviel was dat de Parrot super netjes was overgezet, maar dat de af-fabriek telefoonsteun er nog in zat. In overleg is deze ter plekke nog verwijderd. Daar was ik zeer over te spreken. Al met al dus een is Autobedrijf J.G. de Kruijf Volledig nagekomen wat is afgesproken én hebben ze extra service (en vloermatten) verleend. Mijn ervaring met dit autobedrijf uit Heteren is daarom zeer goed en ik raad iedereen aan eens een kijkje te gaan nemen bij dit ongedwongen bedrijf.