Mooie auto geleverd met top service!

Ik heb een mooie gebruikte auto bij dit bedrijf gekocht, helaas bleken een aantal opties waarmee geadverteerd werd niet op de auto te zitten en kunnen ze achteraf ook niet aangebracht worden. Na dit bespreekbaar te hebben gemaakt werd open en transparant gereageerd en werd meteen een voorstel gedaan om mij tegemoet te komen. Ik vind dat echt top en ik waardeer deze manier van werken enorm! Ik zou een volgende auto zo weer bij Autobedrijf Wiefferink kopen!

Prettige ervaring.

Gewoon prima, wederzijds.

Prettige onderhandeling waar kopen en verkoper tevreden waren.

Bij aflevering van de auto goede uitleg. Flexibel bij datum aflevering auto. Aanbeveling Zorg dat de lijst van opties en accessoires overeen komt met het voertuig. De garantie termijn klopt. Het voertuig is uitgerust met een banden reparatieset, gevarendriehoek. Handleiding infotainment. Met vriendelijke groeten G Michorius

Tevreden

Snelle, nette en goede service. De koop was zelfs op afstand snel en vakkundig. Voertuig netjes gebracht voor een proefrit en daarna kon alles ook snel geregeld worden. Enorm tevreden.

Gemoedelijke ontvangst

Er werd voldoende tijd genomen om alles uit te leggen.

Hebben de auto goed afgeleverd

Ik vind wel je koopt voor een hoop geld een auto van €30.000 afgeleverd en betaald daarna hoor je niks meer geen belletje meer en vragen of ik met de auto tevreden ben en of alles naar wens is gegaan dat vind ik jammer

Heel prettig geholpen

Na mijn offerte aanvraag snelle reactie en perfect afgehandeld Fijne garage , jammer alleen dat hij ruim 200 km weg zit

Schoonmaak

Prima service, kwam wel tot de ontdekking bij thuis komst dat het interieur m.n. op de portieren niet goed was afgewerkt vertoonde spat vlekjes.

goede service, coulant en vriendelijk

prettig en bijzonder klantvriendelijk.

De aankoop van de auto is uiterst plezierig en vlekkeloos verlopen.

De eerste afspraak liep wat stroef, bij het ophalen perfect

Bij eerste telefonisch contact heel snel offerte met goede inruilprijs en vriendelijk te woord gestaan. Bij de eerste bezichtafspraak duurde het vrij lang voordat we geholpen werden en liep het allemaal een beetje stroef. Bij het ophalen van de auto ging alles goed en waren alle gemaakte afspraken geregeld (oa trekhaak) Een heel prettig bedrijf met vriendelijke mensen die je aan alle kanten willen helpen. Zeker een aanrader voor iedereen die een nieuwe auto zoekt tegen een goede prijs

super

echt goede service

Geweldige service aan huis voor een proefrit waarna een nette prijs voor mijn auto werf gegeven.

Mooi net bedrijf met keurige verkoper.

Goede service, vakmensen!

Goed en snel geholpen, hebben oog voor detail!

Prima geholpen vriendelijk personeel

Fijn geholpen goede prijs terug voor mijn auto écht voor herhaling vatbaar goede en nette behandeling

Vriendelijke en betrouwbare autozaak.

Heb hier een fijne auto gekocht met bovag garantie. Auto werd netjes thuis afgeleverd. Prettige garage, heb er een goed gevoel bij.

Top !!

We hadden een afspraak gemaakt voor een proefrit voor een nissan Bij aankomst werden we netjes ontvangen Na de rit onderhandelen met een kop koffie nou ja onderhandelen dat hoefde niet er werd ons een goed bod gedaan Dus alles was snel rond Bij het ophalen van de auto nam de verkoper echt goed de tijd om alles uit te leggen Dus echt top

aflevering volgens afspraak. Verder geen ervaring met bedrijf

Afspraak is afspraak

Mooie golf en goede aflevering

vriendelijke en goede service

Vanaf de andere kant van het land een afspraak gemaakt om mijn auto in te ruilen en een andere auto mee te nemen. De deal was snel gesloten en werd keurig ontvangen met een bakje koffie. Nadat ik thuis kwam met de auto bleek er een kapje van de auto te missen. Dit heb ik netjes na bezorgd gekregen via de post. Ik heb een prima auto gekocht die in goede staat verkeerd. Ik zou dit bedrijf aanbevelen voor nieuwe kopers. Het zag er goed uit binnen en er staan mooie en nette auto's. Jammer dat het voor mij ruim 3 uur rijden is. ik zou hier gerust een andere auto kopen!

Klantgericht en punctueel

Snelle reactie op mail waarin mijn interesse voor occasion en verzoek om inruilvoorstel werden gedaan. Goede inruilprijs geboden. Afspraak voor proefrit snel gemaakt en punctueel nagekomen. Naar tevredenheid tot verkoopdeal gekomen. Aflevering correct en volgens afspraak uitgevoerd. Alle overschrijvingen en vrijwaringsbewijs per mail ontvangen. Alle medewerkers bedankt voor jullie aandacht en vakkundigheid.

Heel tevreden

Hele fijne ervaring door goede kwaliteit, prettige en vriendelijke verkoper. Goede uitleg en kennis. Fijne en mooie garage/ showroom. Goede service. Heel toegankeljk in omgang.

Professioneel en betrouwbaar

In Denekamp de perfecte auto gevonden die naar Den Bosch werd gereden voor een proefrit aan huis. Afspraken netjes nagekomen.

Tevreden klant goede service

Heel goed geholpen prachtig services dank jullie voor jullie medewerking en hulp Auto rijdt super

Goed betrouwbaar autobedrijf welke zijn afspraken nakomen.

Op 21-6-2021 een auto gekocht bij Autobedrijf Wiefferink. Ik werd bij ontvangst keurig ontvangen en de gemaakte afspraken zijn ze allemaal nagekomen. Top zoals een goed autobedrijf behoort te zijn.