Prima geholpen vriendelijk personeel

Fijn geholpen goede prijs terug voor mijn auto écht voor herhaling vatbaar goede en nette behandeling

Vriendelijke en betrouwbare autozaak.

Heb hier een fijne auto gekocht met bovag garantie. Auto werd netjes thuis afgeleverd. Prettige garage, heb er een goed gevoel bij.

Top !!

We hadden een afspraak gemaakt voor een proefrit voor een nissan Bij aankomst werden we netjes ontvangen Na de rit onderhandelen met een kop koffie nou ja onderhandelen dat hoefde niet er werd ons een goed bod gedaan Dus alles was snel rond Bij het ophalen van de auto nam de verkoper echt goed de tijd om alles uit te leggen Dus echt top

aflevering volgens afspraak. Verder geen ervaring met bedrijf

Afspraak is afspraak

Mooie golf en goede aflevering

vriendelijke en goede service

Vanaf de andere kant van het land een afspraak gemaakt om mijn auto in te ruilen en een andere auto mee te nemen. De deal was snel gesloten en werd keurig ontvangen met een bakje koffie. Nadat ik thuis kwam met de auto bleek er een kapje van de auto te missen. Dit heb ik netjes na bezorgd gekregen via de post. Ik heb een prima auto gekocht die in goede staat verkeerd. Ik zou dit bedrijf aanbevelen voor nieuwe kopers. Het zag er goed uit binnen en er staan mooie en nette auto's. Jammer dat het voor mij ruim 3 uur rijden is. ik zou hier gerust een andere auto kopen!

Klantgericht en punctueel

Snelle reactie op mail waarin mijn interesse voor occasion en verzoek om inruilvoorstel werden gedaan. Goede inruilprijs geboden. Afspraak voor proefrit snel gemaakt en punctueel nagekomen. Naar tevredenheid tot verkoopdeal gekomen. Aflevering correct en volgens afspraak uitgevoerd. Alle overschrijvingen en vrijwaringsbewijs per mail ontvangen. Alle medewerkers bedankt voor jullie aandacht en vakkundigheid.

Heel tevreden

Hele fijne ervaring door goede kwaliteit, prettige en vriendelijke verkoper. Goede uitleg en kennis. Fijne en mooie garage/ showroom. Goede service. Heel toegankeljk in omgang.

Professioneel en betrouwbaar

In Denekamp de perfecte auto gevonden die naar Den Bosch werd gereden voor een proefrit aan huis. Afspraken netjes nagekomen.

Tevreden klant goede service

Heel goed geholpen prachtig services dank jullie voor jullie medewerking en hulp Auto rijdt super

Goed betrouwbaar autobedrijf welke zijn afspraken nakomen.

Op 21-6-2021 een auto gekocht bij Autobedrijf Wiefferink. Ik werd bij ontvangst keurig ontvangen en de gemaakte afspraken zijn ze allemaal nagekomen. Top zoals een goed autobedrijf behoort te zijn.

Zeer fijn geholpen en tot nu toe afspraken nagekomen

Fijn geholpen Ook toen wij nog naar de auto kwamen kijken ,had de heer Wiefferink al gezegd dat die de auto niet zou verkopen omdat wij onderweg waren ,zodat wij niet voor niks zouden rijden . Ook eerlijk voorstel voor inruil en aanschaf

VOOR HERHALING VATBAAR !

Door het grote aanbod, véél auto's en zeer concurrerende prijzen, is het wel laveren tussen de vele, vele prachtige - en veelal - nieuwe auto's. Maar het is meer dan de moeite waard, voor een goede prijs een nieuwe Ford Focus Ecoboost/Hybrid gekocht en, eveneens een prima deal voor onze ingeruilde Ford Focus. Waar voor je geld en extra drie jaar Ford Protect Garantie! Ben kritisch ingesteld, maar kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Jacqueline-J

Nieuwe auto gekocht klant vriendelijk geen poespas gewoon dat wij gevoel ontspannend koffie of fris pakken hallo mensen ga kijken dat is hier zelf gratis

Betrokken en vakkundig.

Vriendelijk en behulpzaam personeel en eigenaar, de proefrit aan huis was geen enkel probleem (140 km. heen 140 km. terug) dit vind ik grote klasse men weet namelijk niet of de verkoop gesloten word. Zeer veel keus aan auto's. Een echte aanrader!

Prima bedrijf.

Mooie auto’s Goed geprijsd Prettig personeel Ter zake kundig Korte lijnen Ze doen wat ze zeggen Al met al, een aanrader!

vriendelijke mensen en goede service

Bij binnenkomst vriendelijk geholpen en bij de verkoop een goede prijs terug gekregen van mijn oude auto . Een bedrijf waar ik graag nog eens terugkom .

Keurig bedrijf maar wel met koele benadering van de klant.

Nogmaals, een keurig net bedrijf met een mooie uitstraling. De benadering naar de klant is beleefd maar wel erg zakelijk. Je krijgt een beetje het gevoel alsof je een pak suiker komt kopen. Het belangrijkste is natuurlijk dat je hier een goede auto koopt. Dat is m.i. goed gelukt.

Hele fijne garage perfect geholpen.

Hele fijne ervaring met garage Wieffering zeer goed en duidelijk geholpen. Er was meteen vertrouwen in het bedrijf. Zeer tevreden.

Zeer fijn.

Hele aardige mensen en proberen je zeker niet iets op te dringen, zeer ruim aanbod van auto's. Nemen alle tijd voor je en geven een eerlijke inruil prijs voor je inruil auto. Het was zeker de moeite waard om 2 uur er heen te rijden. Voor mij een aanrader!

Aardige mensen en goede service!

Goede ervaring

Snelle "deal" gesloten, na een goed inruilvoorstel. Medewerkers denken met je mee en zijn klantvriendelijk.

Hele fijne dealer

Na een goed bod gekregen te hebben voor mijn auto en na een aantal weken aarzelen toch eens langsgegaan , bod stond nog en christiaan was zeer vriendelijk en behulpzaam . Op zaterdag eind van de middag langsgeweest en ondanks dat het na sluitingstijd was na de proefrit totaal geen haast. De auto is een zeer jong gebruikte import maar het verleden wordt openlijk verteld incl de papieren van nul beurt in land van herkomst auto gekocht en stond keurig gepoetst klaar en er was zelfs nog wat extra benzine in gedaan wat niet afgesproken was ,,,, nu de auto ca 3 weken in bezit en bevalt erg goed. We zijn zeer tevreden over de hele gang van zaken en was de rit van 195 km meer dan waard

goede keuze uit jong gebruikte auto's

Correct geholpen, geen gladde praatjes

Snel en adequaat verlopen.

Nette aanbieding gehad. Na mijn akkoord snelle afwikkeling.