is gewoon goed en uitstekend

zeer goed en correct geholpen en de koop afgehandeld prima!!!!!!!

super geholpen grote keuze personen auto's

werd uitstekend geholpen, grote keuze

Prima geregeld

scherp aanbod, geen gezeur en komt alle afspraken netjes na.

Betrouwbaar en accuraat!

Plezierig contact, telefonisch en persoonlijk. Fantastische auto gekocht bij Wiefferink bv.

Zeer goede service, top bedrijf

Na 17uur gebeld op maandagmiddag met de vraag of we nog even konden komen om een auto te bekijken en eventueel een proefrit te maken, we waren er om 17.45uur maar ondanks dat we er tegen sluitingstijden waren had de verkoper alle tijd voor ons. Na een proefrit gemaakt te hebben waren we het snel eens over de prijs en verdere afspraken, deze zijn óók volgens afspraak nagekomen. Aflevering van auto was goed met een prima uitleg van de auto. Dus alles was gewoon top.

Een serieus bedrijf.

Ik heb èèn puntje en dat is het volgende, jullie hebben vier weken de tijd gehad om de auto tip top voor elkaar te maken dan bij het ophalen blijkt de auto niet te zijn gewassen maar een beetje afgestoft dat kan toch beter denk ik. Verder ben ik zeer tevreden.

Top garage

2e handse auto gekocht super en zeer goed geleverd en uitleg gehad

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Houden zich correct aan de afspraken.\r\nKomen zeer goed over (Christiaan), bij plezierige onderhandelingen. Auto stond zoals afgesproken klaar voor aflevering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt bij dit bedrijf niet direct lastig gevallen door een verkoper met gladde paatjes bij het bekijken van occasions. Na intresse in een occasion wordt er direct een uitstekende prijs voor je inruil gegeven.\r\nOok kan in positieve zin worden aangeven dat na aanschaf mocht er toch een issue komen met de auto, in goed overleg dit wordt verholpen.\r\nConclusie: traject van bezoek tot verhelpen van issue met auto na verkoop is zeer plezierig te noemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en geen gladde praatjes. Prima geregeld allemaal.\r\nKonden na een kopje koffie zo weer weg rijden in onze nieuwe auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf met een top service.\r\nHeel blij met mijn auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf komt goed en betrouwbaar over.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne verkoper. Goed advies. Heb een heel goed gevoel bij deze zaak. Wil ik graag aanbevelen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige deskundigheid en service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij onvoorziene reparatie tijdens garantie zeer goede communicatie en deskundigheid. Euvel naar behoren verholpen.Topteam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zaterdag 23februari de Ford Focus 4maanden jong opgehaald,men was vergeten de achtermatten bij te leveren,maar middels correcte nalevering per post alsnog\r\nde zaak goed opgelost, zelfs bij aflevering niet moeilijk gedaan over lakstift op kleur. Welk bedrijf doet deze service nog? Kortom hier komen wij graag terug!!\r\nIk hoop jaren tevreden te kunnen rijden,waarbij de fabrieksgarantie doorloopt tot 5jaar bij maximaal 150000km

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf netjes behandelend , snelle service \r\ntevreden