Op en neer naar Oostenrijk zonder problemen

Klantvriendelijk, scherpe prijs, nette bussen

11m3 bus gehuurd om mee te verhuizen. Perfect advies gehad van de medewerkers en alles kon in een keer over. De bus was netjes vol bij het meenemen, spik en span en scherp geprijst. Binnen 3 dagen mn borg weer ontvangen. Zeker een aanrader!

Uitstekend bedrijf !

Vandaag huurde ik een bus bij Bultman - Apeldoorn. Dat regel je online binnen een minuut. Ik had alleen een verkeerde datum ingevuld, even gebeld en de medewerker had direkt mijn boeking op het scherm en wijzigde het even. Ook bij het ophalen gaat het razendsnel, na 2 minuten bracht de medewerker de Mercedes Vito. Prima bus. Bultman hanteert ook zeer scherpe prijzen. 30 jaar geleden huurde ik hier ook al auto’s en de service is al die jaren uitstekend gebleven. Supergoed bedrijf!

Snel, vriendelijk en efficiënt

Top ervaring

Klantvriendelijk en goede service

Klantvriendelijk en goede service.De volgende keer als ik een bus nodig heb dan zeker bij Bulman huren

Degelijke en vriendelijke telefonische informatie.

Heel vriendelijke informatieve over verhuur en mogelijkheden. Keurige intake aan het loket bij Brenda. Prima bestelwagen meegekregen Vlotte Afhandeling en terugbetaling van borgsom. Kortom. Zeer tevreden. Een aanrader als je een bestelauto moet huren.

vriendelijk, snel, goede koffie

Afgelopen zaterdag spontaan bus gehuurd bij de vestiging in Harderwijk. Ik overdrijf ook niet als ik zeg dat ik heel erg tevreden ben. Al vijf minuten voor opening lekkere koffie en gevoel, hier lukt het... Volgens factuur ben ik geholpen door: Dhr. M. Veldhuis - ik denk en ben zeker het was Mvr... maar het was idd best. Klantvriendelijk, professioneel en afhandeling erg snel. Prijs is ook prima en de bus idem. Ik vind ze absoluut een aanrader wat ik ook zeer zeker ga doen. Hut ab! Rainer Thesing

Afgelopen week bus gehuurd bij de vestiging in Hengelo. Ik overdrijf niet als ik zeg dan dat ik heel erg tevreden. Klantvriendelijk, professioneel en afhandeling erg snel. Prijs is ook prima en de bus idem. Ik vind ze absoluut een aanrader wat ik ook zeer zeker ga doen. Chapeau! Met vriendelijke groeten. Jan Bruggink.

Auto met laadklep gehuurd, via internet aangevraagd, snel reactie. Dag er voor op kunnen halen. Savond terug kunnen brengen. 2 dagen later de afrekening.

Prima, alleen was het depo lastig te vinden.

Nette prijs, goeie bus👍🏼

Topbedrijf. Huur hier vaker en de service is altijd erg goed en de medewerkers erg vriendelijk. De wagens zijn erg fijn en de prijzen zeer scherp. Bij mijn eerdere review op 6 maart had ik een minpunt opgegeven, maar deze is alsnog zeet netjes afgehandeld en was een communicatiefout omdat ze net in een verhuizing zaten.

• Deskundigheid N.v.t.

uitstekend.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op internet st

Prima service en zeer klantvriendelijk

Gewoon super !!!

prima bedrijf en goede prijs/kwaliteit. ong 10 keer vrachtwagen gehuurd of busjes. Tip: meer variatie in vrachtwagen, ook mogelijkheid voor reserveren vrachtwagen met slaapcabine. Heb ik wel 10 tot 20 euro meer voor over per dag