Prettige en professioneel

De contacten waren vanaf het begin uiterst prettig. De gesprekken waren duidelijk en professioneel. Afspraken zijn punctueel en vakkundig uitgevoerd. Topbedrijf waar ik graag zou komen. Helaas ligt het iets te ver weg.

Goede sfeer

Goede sfeer fijne ontvangst ruime keuze.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Betrouwbaar en goed personeel

Vorige week een Lynk en Co opgehaald. Service is uitstekend en ze maken waar wat je hebt afgesproken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden met de service

Vanuit de verkoopafdeling wordt er zeer goed meegedacht en gezocht naar de beste oplossing en leverdatum. Afspraken worden nagekomen en achteraf kleine mankementen worden netjes opgelost door de werkplaats.

Zeer tevreden met mijn KIA Niro EV

Het is een stukje rijden vanuit Amsterdam, maar een bezoek aan Autobedrijf van der Heide in Emmeloord is zeker de moeite waard. Er is een ruime keuze aan occasions. Ik was op zoek naar een vervanging van mijn KIA Niro hybrid waarin ik bijna 7 jaar met veel plezier gereden heb. Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op een KIA Niro EV, tweede hands, met weinig kilometers. Aantrekkelijk geprijsd en met een goede inruil. Het betrof een Duitse import auto. De registratie in Nederland viel enorm mee. Binnen een week was alles geregeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartelijke ontvangst en testrit gemaakt fijne auto

Gerard heeft ons goed geadviseerd bij de aankoop van onze Ford Focus. Aankoop verliep voorspoedig. We wachten nog op het boekje en de lakstift. Deze worden thuis bezorgd.

fijn!

Ik was op zoek naar een elektrische auto, internet afgezocht naar diverse modellen/prijzen. Uiteindelijk uitgekomen bij Autobedrijf Van der Heide, wat voor mij best een stuk rijden was. Gezien de reviews en aanbod toch langsgegaan, waar Christian mij goed geholpen heeft. De auto's stonden klaar, Christian was goed op de hoogte en nam de tijd. Na de proefrit een fijn gesprek gehad ( niet opdringerig), waarna de beslissing gemaakt om de auto te kopen. Ondertussen rij ik alweer 2 weken in mijn nieuwe auto en heb zeker geen spijt van mijn beslissing.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig en deskundig geholpen.

alles is prima voor elkaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, eerlijk en duidelijk.

Ik ben prima geholpen door Gerard bij de aankoop van een nieuwe Volkswagen e-Golf. Fijne ontvangst, er was ruimte voor al mijn vragen en opmerkingen en uiteindelijk heb ik met eerlijke en duidelijke afspraken de koop kunnen sluiten. Bij iedere stap in het proces, vanaf het maken van een afspraak voor een proefrit, aanvullende informatie en afspraken per mail, alsmede het ophalen van de auto, was de communicatie fijn en helder. Er werd uitgebreid de tijd genomen, waardoor ik nu niet alleen naar mijn overtuiging, een goede koop heb gedaan, maar het ook gewoon een plezierige ervaring was. Ik hoop voorlopig geen nieuwe auto nodig te hebben, maar zou zeker opnieuw naar dit bedrijf toe gaan en het anderen ook oprecht durven aanbevelen.

Heldere communicatie

Auto gekocht voor een mooie prijs, eerlijke prijs. De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam in antwoorden van vragen. Extra service was dat de auto thuisgebracht werd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige persoonlijke relatie met aandacht voor detail.

Ik voelde mij als klant gehoord en gezien. Prettig persoonlijk contact en correcte afwikkeling via telefoon, WhatsApp en mail. Komt afspraak na.

Fijne service

Skoda Kodiaq bij Gerard gekocht. Hele fijne service en de kinderen waren blij met de koekjes!

Prettig geholpen door Gerard Vos

Op zoek naar gebruikte electrische auto. kwamen wij uit bij van der Heide. We gingen voor een Kia Niro EV. Na een korte proefrit, die erg goed beviel, gesprek aangegaan met Gerard ivm kopen van de Kia en inruil van onze oude auto. We waren er snel uit. Nu twee weken later rijden we in een prachtige Niro EV.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

prima, fantsoenlijk en deskundig geholpen

goed kunnen luisteren naar onze wensen en proberen dit uit te voeren. Nour-Dinne , dankjewel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurige verkoper, vakbekwame man, die eerlijk zegt hoe het zit. Daar hou ik van.

Zeer tevreden over de tijd die er genomen word bij de verkoop. Gerard een zeer vakbekwame man, die geen mooie verkooppraatjes heeft maar gewoon eerlijk zegt hoe het is. Bij het ophalen van de auto nam hij ook alle tijd om de basis dingen uit te leggen van de nieuwe auto. De rit van Putten naar Emmeloord was zeker de moeite waard vooral om de enorme voorraad die ze hebben aan auto's.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geven niet thuis na gebreken aan gekochte auto

Ik heb een gebruikte auto gekocht van vier jaar oud voor 32000 euro. Na herhaaldelijk te hebben gebeld doet men het af als een confortklacht. Ik krijg meerdere malen de toezegging terug te worden gebeld maar ik moet er steeds zelf achteraan bellen. Slechte service wat mij betreft. Ik koop hier niet weer een auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste heer Hoekstra, Bedankt voor het delen van uw feedback. We vinden het erg spijtig dat u onze service als slecht heeft ervaren. We hebben elkaar telefonisch kunnen spreken over de schokdemper. Ook hebben we in dit contact aangegeven graag te willen kijken hoe we ontstane klachten kunnen oplossen. Tevens vertrouwen wij erop dat wij u voldoende hebben kunnen inlichten tijdens het telefoongesprek over de garantie en de voorwaarden die hieraan verbonden zijn. We hebben na ons eerste telefoongesprek over deze klachten meerdere keren contact gezocht met u maar tot op heden hebben we helaas nog geen afspraak met u in kunnen inplannen. U kunt ons altijd benaderen via telefoon of per mail. Ook als u verdere vragen of opmerkingen heeft dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Harwin de Noord Commercieel Manager

Geheel naar tevredenheid

Een KIA Niro EV occasion gekocht bij van der Heide. Helaas zat er wat vertraging in het leveringsproces door een vertraging bij de RDW. In het algemeen zeer tevreden met de aankoop.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend en prettig aankooptraject doorlopen

De aankoop van mijn elektrische Kia Niro heb ik als erg prettig ervaren. Duidelijke afspraken die prima opgevolgd werden. Wat beloofd is, werd geleverd. Top!

Professioneel en vriendelijk geholpen

Alle bescheiden waren in orde, weten snel te schakelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een bedrijf maar ook een personeelslid die snapt hoe het werkt!

In het verleden vaker een auto gekocht. Het gevoel om als klant behandeld te worden, maakt Christian van der Veen, werkzaam bij VW van der Heide, waar. Vooruitdenken, denken in oplossingen, eerlijk en transparant. Het echte verhaal. Fijne contacten. Thanks!

Goede communicatie en service

Plezierig contact gehad met Nour-dinne, steeds een snel antwoord en eerlijk en to the point. Kon snel terecht voor een proefrit, waarbij alles overeen kwam met het van te voren geschetste beeld. Nour-dinne nam uitgebreid de tijd na afloop om zaken door te spreken. Nette prijs gekregen voor inruil. Aflevering relatief snel, waarbij alle afgesproken zaken (beurt, updates etc) netjes uitgevoerd zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke service met veel kennis van de auto’s.

We zijn goed geholpen en met een glimlach weggaan met een mooie auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Van begin tot eind een prettige ervaring

Een top service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf met verstand van zaken

Vorige week hier een vw golf gekocht. Alles vanaf proefrit tot aan de aflevering in de puntjes geregeld. Goed en fijn contact gehad met Christian. Ook hier mijn eigen auto in kunnen ruilen. Al met al zeer tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel tevreden. Je verlaat het bedrijf met een goed gevoel! Dat zijn er tegenwoordig niet meer zoveel

Gewoon goed.