Goed bedrijf, vriendelijke medewerkers.

Uitstekende service na aankoop Cupra Formentor

Door problemen bij de belastingdienst hebben wij vijf weken moeten wachten op de aflevering van de Cupra Formentor. Ondanks dat de fout niet aan van der Heide lag, hebben ze ter compensatie van het ongemak de auto een servicebeurt gegeven. De Cupra is uiteindelijk inclusief extra servicebeurt in perfecte staat afgeleverd. Dit alles getuigt van uitstekende serviceverlening en komen hun afspraken na.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Verkoper beloofd veel maar doet weinig:

Had een offerte van andere dealer gekregen voor ee nieuwe auto. Omdat wij onze auto bij Van der Heide in onderhoud hebben wilde ik de verkoop van dit bedrijf ook een kans geven om een offerte uit te bregnen. De verkoper beloofde veel aan de telefoon maar moest steeds achter hem aanbellen om een offerte te krijgen. Toen de offerte eenmaal binnen was bleek deze niet zo gunstig te zijn dan was toegezegd. De verkoper hierop aangesproken en gemaild. De verkoper voreg wat ik een redelijk bedrag vond om eventueel bij te betalen op geoffreerde auto. Ik heb een bedrag gemaild en daarna nooit meer iets van de verkoper of de verkoopafdeling gehoord. Inmiddels auto bij andere dealer besteld. Jammer had het jullie graag gegund maar ik blijf niet bellen en mailen om een reactie. Over de werkplaats en de receptie daarvan heb ik geen klagen of negatieve opmerkingen maar de afdeling verkoop is mij wel tegengevallen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geachte heer Loosman, Bedankt voor uw terugkoppeling naar aanleiding van het contact dat u met één van onze verkoopadviseurs heeft gehad. Wij vinden het erg spijtig om te horen dat u het gevoel heeft dat wij u niet serieus hebben genomen. Ons streven is om elke klant serieus en met aandacht te benaderen. Voor het feit dat u het gevoel heeft dat dit niet het geval is geweest willen wij onze excuses aanbieden. Naar aanleiding van het mail- app- en telefonisch contact dat u met de betreffende collega heeft gehad hebben wij begrepen dat we er gezamenlijk financieel niet uit konden komen en dat u daarom geen reden zag om een afspraak bij ons in te plannen. Om deze reden heeft mijn collega geen nieuw voorstel meer gemaakt. Graag komen wij nogmaals met u in contact zodat we het kunnen bespreken, en of wellicht toch nog tot een overeenstemming gekomen kan worden. Met vriendelijke groet, Harwin de Noord Commercieel Manager

Daar rij je graag een stukje voor om!

Het was voor onze zoektocht naar een mooie ID.3 een behoorlijk stuk rijden naar Emmeloord maar dubbel en dwars de moeite waard. We hebben van der Heide leren kennen als een betrouwbaar en gemoedelijk bedrijf en zijn super goed geholpen door Nour-dinne.

Goed en vriendelijk geholpen

Mijn ervaring met Harwin is positief hij heeft mij goed geholpen en de auto netjes afgeleverd zo als afgesproken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima geholpen bij de aankoop

Onze Kodiaq 2021 ingeruild voor een 2023 type. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Fijn ontvangst en prima geholpen

Autobedrijf Van der Heide zeer vriendelijk en behulpzaam

Heel prettig geholpen bij het uitzoeken van een ID3

Fijn autobedrijf

We werden meteen vriendelijk te woord gestaan en konden meteen een proefrit maken in de auto waar we voor kwamen. Toen we de auto konden ophalen was dit wederom het geval. Fijne uitleg en de auto zag er heel netjes uit. Fijn ook dat jullie zoveel auto's op voorraad hebben.

Na regen komt zonneschijn

Ik heb in 1e instantie een golf 8 GTE gekocht. Maar de ervaring ermee was niet zoals gehoopt. Na veel contact over en weer hebben we een nieuwe auto kunnen uitkiezen. Na heleboel gedoe heb ik eindelijk een leuke auto gekregen met een service waar je u tegen zegt. Precies zoals ik aangeef. Na regen komt zonneschijn. Ik wil iedereen daar bedanken dat we toch nog iets voor elkaar konden betekenen. Kom hier zeker vaker terug!

Vriendelijk en correct

Snel en correct zaken doen. Auto afgeleverd zoals overeengekomen. Heel netjes. Bedankt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Great cars and wonderful service

Great cars and professional service. Thanks a lot Nour-Dinne for your professionality and help in making the right choices.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en goede uitleg.

Heb het zeer gewaardeerd, goed ontvangst Ruime tijd voor advies en uitleg.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartelijk ontvangen,goede service,prachtige auto.Gewoon top!

Onze eerste ervaring met Nour-Dinne gaf ons meteen een goed gevoel.Het was een voor ons een flink stuk rijden maar dubbel en dwars de moeite waard.Gemoedelijk en super geholpen.En met een pracht auto terug naar huis.Kortom top!!

Goed en vakkundig.

Klant is koning!

• Service N.v.t.

Mooi bedrijf zeer tevreden

Kia gekocht bij vd Heide zijn er zeer tevreden over. Inruilprijs vorige auto viel wel wat tegen maar goed kan bedrijf aanbevelen. Nour-Dinne bedankt voor de service.

Super goed bedrijf

Erg goed geholpen door Harwin.. Echt een aanrader.

Amazing buying experience

Van der Heide makes it nice to buy a used new car. Our salesman Gerard was a great example. The drive up to Emmeloord was worth it. Great selection of cars.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Van aanschaf (begeleiding)tot levering uiterst tevreden

Van aanschaf (begeleiding) tot levering uiterst tevreden!

Super geregeld

Auto telefonisch gekocht en netjes volgens afspraak thuis afgeleverd. Wat wil je nog meer

open, direct, benaderbaar

geen poespas en arrogantie maar klant gaat voor. daarnaast zijn er goede aanbiedingen. maw een goed bedrijf om te bezoeken als je een auto nodig hebt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede garage en vriendelijke medewerkers

We hebben een goede ervaring met Autobedrijf Van der Heide. Uiterst vriendelijk personeel en een grote keuze in mooie occasions. Netjes geholpen en een eerlijk inruilprijs ontvangen. Kortom zeker een aanrader om hier een auto aan te schaffen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, goede auto, prima ervaring

Gerard heeft mij goed geholpen met de aankoop van mijn Skoda Kodiaq. Auto van een jaar oud, goed onderhouden en in nieuwstaat gebracht voor aflevering. Prima Service!

Deskundige, vriendelijke top verkopers

Met Lorenzo vd Zee en Gerard Vos hebben we prima zaken gedaan. Goede inruilprijs gekregen en de koop met bijbehorende zaken (papieren, instructies auto) waren uitstekend. Alle vragen werden snel en adequaat beantwoord. Deze mannen zou ik behouden (extra periodiek mischien ?).

• Deskundigheid/Vakmanschap

Garage met goede uitstraling en bekwame medewerkers

Na lang speuren kwam ik bij autobedrijf van der Heide terecht. Voelde al gelijk goed aan bij binnenkomst, netjes ontvangen en al snel al in gesprek met verkoper, Dhr. Nour-Dinne Hounchou. Hij hielp ons netjes, niet opdringerig, beantwoorde al mijn vragen goed. Tijdens proefrit bekeek hij mijn auto die ik wilde inruilen. Bij terugkomst kwamen we eruit, wat de deal betreft. Zelf was ik al zo goed als zeker na de proefrit dat ik deze auto Skoda Karoq wilde, maar wilde nog thuis met mijn vrouw overleggen Nour-Dinne zei neem de tijd. Bij thuiskomst hebben we definitief voor de deal gekozen. Vandaag mijn oude auto ingeleverd en de nieuwe auto gehaald. Afwikkeling van betaling, afhalen, alles correct uitgevoerd. Nour_Dinne, nogmaals hartelijk dank voor alles.

• Service N.v.t.